Designeři si pohráli hlavně s tvary předního nárazníku se třemi otvory k přívodu vzduchu k chladiči.|
Zdroj: Wheelsage.org
V roce 1953 navrhl Exner koncept experimentálního čtyřmístného sportovního kupé DeSoto Adventurer.|
Zdroj: Wheelsage.org
Karoserie konceptu Adventurer byla postavená na upraveném podvozku DeSoto a ručně vyrobená v turínské karosárně Ghia.|
Zdroj: Wheelsage.org
Kupé DeSoto Adventurer se stalo oblíbeným vozem Virgila Exnera.|
Zdroj: Wheelsage.org
Další studii nazvanou DeSoto Adventurer II navrhli Luigi Segre a Giovanni Savonuzzi z turínské karosárny Ghia.|
Zdroj: Wheelsage.org
Adventurer II měl stahovací zadní okno, malá křidélka na zadních blatnících a koncová světla umístěná v kónických chromovaných pouzdrech.|
Zdroj: Wheelsage.org
DeSoto Adventurer byl v modelovém roce 1956 sub sérií nejlépe vybaveného modelu DeSoto Fireflite.|
Zdroj: hemmings.com
Adventurer se prodával v podobě dvoudveřového hardtopu a kabrioletu v kombinaci zlaté a černé barvy.|
Zdroj: hemmings.com
Kabriolet Adventurer 1956 se dodával standardně s rádiem, elektrickými hodinami a měkce obloženou přístrojovou deskou.|
Zdroj: Wheelsage.org
Dvoudveřový hardtop DeSoto Adventurer 1956 měl rozvor náprav 3 200 mm a byl dlouhý 5 611 mm.|
Zdroj: Wheelsage.org
Široká maska chladiče byla rozdělená na tři části svislými členy předního nárazníku.|
Zdroj: Wheelsage.org
Adventurer 1956 měl panoramatické přední a zadní okno a velké zadní ploutve zakončené třemi svisle umístěnými koncovými svítilnami.|
Zdroj: Wheelsage.org
Od února 1957 se vyráběl dvoudveřový kabriolet v černo-zlaté kombinaci.|
Zdroj: Wheelsage.org
Dvoudveřový hardtop DeSoto Adventurer 1957 v bílo-zlaté kombinaci laku karoserie debutoval v prosinci 1956.|
Zdroj: Wheelsage.org
Přední masku tvořil chromovaný oválný rám s parkovacími světly po stranách a široká mřížka zakomponovaná do předního nárazníku.|
Zdroj: Wheelsage.org
Impozantní záď hardtopu Adventurer s velkými ploutvemi a svisle uspořádanými koncovými světly.|
Zdroj: Wheelsage.org
Modely DeSoto Adventurer 1957 měly před volantem široký přístrojový štít s vodorovnou stupnicí rychloměru.|
Zdroj: Wheelsage.org
DeSoto Adventurer pro modelový rok 1958 měl síťovou mřížku chladiče zabírající celou šířku vozu.|
Zdroj: hemmings.com
Boční lišty byly posazeny výš a směrem dozadu se mírně rozevíraly.|
Zdroj: Wheelsage.org
Rok 1959 přinesl modelu DeSoto Adventurer další drobné změny designu, které jej přiblížily ostatním modelům Chrysler.|
Zdroj: Wheelsage.org
Lišty na bocích vymezovaly plochu jiné barvy, rozšiřující se směrem dozadu.|
Zdroj: Wheelsage.org
V roce 1960 prošel výraznou změnou předek vozu s velkou lichoběžníkovou mřížkou chladiče a předním nárazníkem ve tvaru písmene V.|
Zdroj: Mecum
Křídla na zadních blatnících zůstala stejně velká, ale koncová světla byla nyní umístěna společně.|
Zdroj: hagertyagent.com
Ve svém posledním roce výroby se z nabídky Adventureru vytratil kabriolet, ale novinkou byl čtyřdveřový hardtop a sedan.|
Zdroj: Wheelsage.org