Pojízdná a funkční auta v původním stavu vypadají nějak takhle. Vždy je trápí koroze a oxidace rámu a karoserie.|
Zdroj: Land Rover
Zážehový čtyřválec 2,25 platí za velmi odolný, a spolehlivý pohon. Vlastně nejlepší, jaký můžete v LR Series mít.|
Zdroj: Land Rover
Kabina Series je zařízená velmi spartánsky a účelově. Na poli luxus nikdo nevyužil.|
Zdroj: Land Rover
Podlaha pod pedálovou skupinou je jedním z nejčastějších míst, kde hlodá koroze. Tady je to překvapivě dobré.|
Zdroj: Land Rover
Nahoře je parabolická listová pružina, která je velmi doporučovaná pro své vlastnosti. Bohužel je dost drahá.|
Zdroj: Land Rover
Originální pružiny mohou mít až deset listů a u původních aut vypadají většinou takhle.|
Zdroj: Land Rover
Šasi LR Series spoléhá výhradně na tuhé nápravy. Podvozek platí za odolný.|
Zdroj: Land Rover
Kapota motoru je zajištěna dvojicí těchto pružně řešených uzávěrů|
Zdroj: Land Rover
Vůz využívá k pohonu kol křížové klouby, které je třeba mazat|
Zdroj: Land Rover
Karoserie kombinuje svary s nýty. Druhé jmenované jsou ale mnohem rozšířenější.|
Zdroj: Land Rover
Pohon 4x4 lze řadit za jízdy bez spojky žlutou pákou. K vyřazení ale musíte zastavit.|
Zdroj: Land Rover
Původní Land Rover existoval také jako pick-up. Na snímku Series II.|
Zdroj: Land Rover
Extrémně vzácná verze s motorem V8|
Zdroj: Land Rover
Jedním z požadavků na konstrukci původního land roveru byla možnost pohánět zemědělskou techniku tzv. PTO (Power Take-Off). Tohle válečný jeep neumožňoval.|
Zdroj: Land Rover
Dobře viditelný přední crossmember je častým problémem vozu. Lze jej koupit také samostatně.|
Zdroj: Land Rover