Shelby G.T.350H je sporťák pro každého. Jeden unikát jezdí i u nás
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Osmiválec se dočkal kompletní generálky, počitadlo kilometrů se proto vynulovalo. Vůz od letošního jara zvládl přes 2000 kilometrů.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Krásný interiér s chromovanými detaily a dřevěným věncem volantu
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Krásný interiér s chromovanými detaily a dřevěným věncem volantu
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Originální otáčkoměr na palubní desce je cejchován až do devíti tisíc. Síla motoru ovšem vrcholí níž.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Většina exemplářů, které si v Hertzu objednali, dostala třístupňový automat. Vzhledem k účelu to byla čistě pragmatická volba. Manuálů vzniklo pouze 85.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Stejně jako u neméně slavného AC Cobra se motiv jedovatého hada objevil i zde
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
V kabině máte všechny důležité ovládací prvky hned při ruce
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
První Shelby G.T.350 z roku 1965 neměly zadní sedadla. O rok mladší exemplář už dostal dvojici míst se sklopným opěradlem.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Carroll Shelby se podepsal pod jedny z nejlepších fordů historie. G.T.350H není výjimkou.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Červená se zlatými pruhy je v rámci verze G.T.350H výjimečná kombinace. Při lakování se dbalo na přesné rozměry pruhů. Ty hlavní, táhnoucí se před střed vozu, se totiž mírně zužují.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350 z roku 1966 má výhodu nízké hmotnosti. Následovníci už výrazně přibrali.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Osmiválec o objemu 4,7 litru v Shelby American dostal například čtyřkomorový karburátor a jiné nasávání
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Před prodejem zákazníkům byla všechna auta přestříkána na bílo. Původní lak ovšem zůstal pod novou vrstvou, což byl případ i červeného kousku na fotkách.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Někteří dočasní majitelé vytáhli i na okruh, kde se vůz necítil vůbec nepatřičně. Charakterem se totiž závodním speciálům blížil.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Vůz je sice po důkladné renovaci, většina součástek je ovšem původní. Platí to i pro motor a třístupňový automat. Kola jsou originál. Vzhledem k jejich specifi cké podobě se nechávala zrenovovat.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil