Shelby G.T.350H je sporťák pro každého. Jeden unikát jezdí i u nás
1
/
81
Prohlédnout znovu
Shelby G.T.350H je sporťák pro každého. Jeden unikát jezdí i u nás
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Osmiválec se dočkal kompletní generálky, počitadlo kilometrů se proto vynulovalo. Vůz od letošního jara zvládl přes 2000 kilometrů.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Krásný interiér s chromovanými detaily a dřevěným věncem volantu
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Krásný interiér s chromovanými detaily a dřevěným věncem volantu
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Originální otáčkoměr na palubní desce je cejchován až do devíti tisíc. Síla motoru ovšem vrcholí níž.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Většina exemplářů, které si v Hertzu objednali, dostala třístupňový automat. Vzhledem k účelu to byla čistě pragmatická volba. Manuálů vzniklo pouze 85.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Stejně jako u neméně slavného AC Cobra se motiv jedovatého hada objevil i zde
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
V kabině máte všechny důležité ovládací prvky hned při ruce
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
První Shelby G.T.350 z roku 1965 neměly zadní sedadla. O rok mladší exemplář už dostal dvojici míst se sklopným opěradlem.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Carroll Shelby se podepsal pod jedny z nejlepších fordů historie. G.T.350H není výjimkou.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Červená se zlatými pruhy je v rámci verze G.T.350H výjimečná kombinace. Při lakování se dbalo na přesné rozměry pruhů. Ty hlavní, táhnoucí se před střed vozu, se totiž mírně zužují.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350 z roku 1966 má výhodu nízké hmotnosti. Následovníci už výrazně přibrali.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Osmiválec o objemu 4,7 litru v Shelby American dostal například čtyřkomorový karburátor a jiné nasávání
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Před prodejem zákazníkům byla všechna auta přestříkána na bílo. Původní lak ovšem zůstal pod novou vrstvou, což byl případ i červeného kousku na fotkách.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Někteří dočasní majitelé vytáhli i na okruh, kde se vůz necítil vůbec nepatřičně. Charakterem se totiž závodním speciálům blížil.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Vůz je sice po důkladné renovaci, většina součástek je ovšem původní. Platí to i pro motor a třístupňový automat. Kola jsou originál. Vzhledem k jejich specifi cké podobě se nechávala zrenovovat.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Shelby G.T.350H
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid