Ferrari 412 (1985–1989): Kupé 2+2 podle Fioravantiho
9
/
15
Přehled fotografií
Zavřít
Na první pohled vypadalo Ferrari 412 civilně, dosahovalo ale rychlost 250 km/h a z 0 na 100 km/h zrychlilo za 6,7 s.
|
Zdroj: Wheelsage.org
Tříprostorové kupé 365 GT4 2+2 navrhl Leonardo Fioravanti ze studia Pininfarina a vytvořil základ typové řady F101.
|
Zdroj: Wheelsage.org
Švýcarská firma Felber představila v roce 1981 na ženevském autosalonu kombi Felber Croisette, postavené na bázi modelu 400 GT.
|
Zdroj: auto-forever.com
Ferrari 400 (1977–1979) byl první model značky Ferrari s automatickou převodovkou.
|
Zdroj: carpixel.net
Ferrari 412 vypadalo stejně jako 365 GT4 2+2 a Ferrari 400, včetně rozvoru 2 700 mm a vnějších rozměrů.
|
Zdroj: Wheelsage.org
Ferrari 412 mělo nárazníky v barvě vozu, mlhovky v rozích nízké přední masky a dvojité výklopné světlomety.
|
Zdroj: Wheelsage.org
Vzadu mělo kupé Ferrari 412 čtyři kruhová koncová světla (365 jich měla šest) s černými rámečky.
|
Zdroj: Wheelsage.org
Ferrari 412 mělo charakteristické prolisy na bocích, rozdělujících karoserii na horní a dolní část.
|
Zdroj: Wheelsage.org
Vpředu i vzadu mělo Ferrari 412 nezávislé zavěšení kol s dvojitými příčnými závěsy nestejné délky a vinutými pružinami.
|
Zdroj: Wheelsage.org
Ferrari 412i se vstřikováním paliva vyfotografoval autor článku v německém dopravním muzeu u Sinsheimu.
|
Zdroj: Karel Haas
Ferrari 412 mělo proti předchůdcům zvýšené víko kufru, což vedlo ke zvětšení zavazadelníku.
|
Zdroj: Wheelsage.org
Hlavní kruhové přístroje byly umístěny v kapličce před volantem. Na širokém středovém panelu byly další ovladače a páka automatické převodovky.
|
Zdroj: Wheelsage.org
Zadní sedadla byla považována za nouzová, byla ale pohodlná. Nechyběly opěrky loktů a bezpečnostní pásy.
|
Zdroj: Wheelsage.org
Podélně umístěný vidlicový dvanáctiválec Colombo s rozvodem DOHC a objemem válců 4,9 litru měl výkon 340 koní.
|
Zdroj: Wheelsage.org
Italská karosárna Scaglietti prováděla konverze typu Ferrari 412 na kabriolet.
|
Zdroj: Wheelsage.org
Zavřít