Logo magazínu

Tyto škodovky jsou opravdové sběratelské unikáty. Ale vůbec na to nevypadají

1/83
Prohlédnout znovu

Tyto škodovky jsou opravdové sběratelské unikáty. Ale vůbec na to nevypadají

Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) a Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) a Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) a Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) a Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) a Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) a Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Podobně luxusním interiérem s měkčenou palubní deskou a drahým čalouněním se před dvaceti lety dokázala pochlubit Škoda Fabia | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Ani nejsilnější zážehová jednotka původní fabie se nedočkala šestistupňové převodovky, šestku však nahradilo výborné odstupňování | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Na rozdíl od felicie získala fabia pohodlná křesla s výraznou boční oporou těla, opatřená odkládacími kapsami a výškovým nastavením | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Vkusné prostředí druhé řady s dvěma opěrkami a naznačenými sedadly vybízí k obsazení dvěma cestujícími, lavice je však třímístná | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Dveřní madlo působí jednoduše, ale vkusně. Ve výbavě výplní nechybí nastavování zrcátek ani tlačítka stahování oken či zamykání vozu. | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
pod pojmem sedan se zážehovým dvoulitrem si představujeme prémiovku střední třídy. Před dvaceti lety se takto prezentovala i malá fabia. | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Zatímco noblesní octavia vypadá jako prvoplánově vyvíjené auto, záď fabie nezapře pocit naroubování na krátký pětidveřový hatchback | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Velký zavazadelník fabie využívá složitý mechanismus otevírání víka s dvojicí teleskopických vzpěr, celý prostor je vzorně čalouněný | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Dvoulitrový motor řady Audi EA 113 patřil počátkem nového milénia ke starším koncepcím. To mu ale neubírá na dynamice ani důstojnosti. | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Fabia Sedan 2.0 MPI (85 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Původní provedení palubní desky bylo za architekturu kritizováno, přesto mu dnes nemůžeme upřít zajímavé tvary. Okoukat se nestačilo. | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Palubní deska s širší řadicí pákou než manžetou je zvláštní na pohled i při práci | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Šedá potahová látka sedaček nejzákladnější octavie sice vypadá ponuře, s vytvořením vzoru si přesto dali čalouníci spoustu práce | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Za místo na zadních sedadlech první octavii nikdo nechválil. Oceňujeme však pohodlné nastupování. | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Výplň řidičových dveří LX a GLX postrádá panel s tlačítky elektrického ovládání oken | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Model LX s motorem OHV a cenovkou 336 900 Kč měl za úkol přilákat do prodejen zájemce, aby si mohli prohlédnout lépe vybavené verze | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
LX prozradí čirá okenní skla, čtrnáctipalcová kola, zrcátka bez laku nebo víčko nádrže s jazykem pro ruční odjišťování | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Ani nejlevnější z octavií nepřišla proti dražším sourozenkyním o jediný litr zavazadlového prostoru | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Tenhle motor se do octavie dostal jen ve zkušební sérii. Takto poháněný vůz můžeme s nadsázkou chápat jako jeden ze 727 prototypů… | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Světlomety Škody Octavia byly v raném produkčním období 1996-2000 vyrobeny ze skla. Výbava LX místo mlhovek dostala jen záslepky. | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Octavia 1.4 MPI OHV (44 kW) | Auto Tip Klassik/Jiří Káš

Vzpomínáte na transportér z filmu Vetřelci? Začal na letišti a sloužil i v armádě

Martin Vaculík a ojetý Mercedes-Benz 190 (W 201): Sázka na skromnost

Nový nejvýkonnější spalovací sedan na světě. Stojí za ním špičky v oboru

Byli jsme na Contidromu: Co dělá cenu pneumatik?

Po stopách Stirlinga Mosse: Vzali jsme Mercedes na Mille Miglia a připomněli si asi nejúžasnější rekord motorsportu

Honda představila nový motor V8 VTEC o výkonu 350 koní, bohužel není pro auta