Na rozdíl od přímých konkurentů převážně z Velké Británie vsadili tvůrci na karoserii typu kupé. Jako roadster se zetko nikdy nevrábělo (sériově).|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Palubní deska plně odpovídá sportovnímu naturelu vozu. V době vzniku byla nesmírně moderní a nadčasová, zejména v porovnání s konkurenčními britskými vozy.|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Profil kupé 260Z a 280Z 2+2. Tato verze je méně ceněná než dvoumístná.|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Datsun Z|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Přední náprava využívá tlumičové vzpěry a spodní příčná ramena. Vzadu je uplatněno podobné zavěšení s trojúhelníkovým spodním ramenem a tlumičovou vzpěrou, takzvanou Chapmanovou.|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Datsun Z|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Datsun Z|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Datsun Z|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Datsun Z|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Datsun Z|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Datsun Z|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Rez je jednoznačně největším problémem pohledného japonského vozu. Nejen její rozsah, ale zejména samotné takzvané rozptýlené reznutí plechů velmi ztěžuje renovace.|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Rez je jednoznačně největším problémem pohledného japonského vozu. Nejen její rozsah, ale zejména samotné takzvané rozptýlené reznutí plechů velmi ztěžuje renovace.|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Datsun Z|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Datsun Z|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Datsun Z|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Datsun Z|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Pod dlouhou kapotou byl výhradně řadový šestiválec s rozvodem OHC. Takzvaná očnice mohla být plechová nebo laminátová.|
Zdroj: Auto Tip Klassik