Zepředu jsou si všechny vize luxusní škodovky z počátku milénia podobné. Přesto jde zejména mezi sériovým superbem a koncepčním tudorem o naprosto odlišné osobnosti.
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škody Tudor, Montreux a Superb
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Základní proporce kupé se od sedanů zezadu příliš neliší, vedle upravené grafi ky svítilen vzbuzuje největší pozornost přesunutí registrační značky do rámečku v nárazníku
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škody Tudor, Montreux a Superb
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škody Tudor, Montreux a Superb
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Analogové ukazatele jsou vsazeny do efektních chromovaných obrouček, připomínajících drahé ručičkové hodinky
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Montreux
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Montreux
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Montreux
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Montreux
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Montreux
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Přelom milénia začal na palubu automobilů vnášet velké obrazovky. Velikost se postupně zvětšovala.
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Montreux
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Ani se nechce věřit, že v době premiéry montreux se stále vyráběly lidové felicie
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Vzdušný montreux tehdy veřejnost šokoval místem. Nedotažený panel klimatizace tak nikdo nevnímal.
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Montreux
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Montreux
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Montreux
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Montreux měl ohromit především jako monstrózní celek, na přepychovou výbavu se ještě v roce 2021 tolik nehrálo. Nedošlo tak ani na automat.
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Takto přepychové vnitřní výplně dveří jsme ve stejném období znali leda z německých či francouzských luxusních limuzín
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Montreux
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Montreux
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Montreux
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Montreux
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Montreux
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Montreux
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Montreux
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Proti výchozímu passatu přinesla studie Montreux vzdušnější karoserii bez rušivého zadního okna
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Montreux
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Montreux
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Největší tajemství muzejních exponátů Škody se skrývá pod kapotami: montreux pohání základní motor 2.0 MPI, superb získal vznětovou jednotku 1.9 TDI a tudor vsadil na nejdůstojnější agregát 2.8 V6
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Montreux
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Montreux
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Montreux
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Montreux
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Montreux
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Přístrojový štít sériové velké škodovky se chromovaných okrasných doplňků vzdal, plocha tak proti studii působí mnohem usedlejším dojmem
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Superb
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Superb
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Od roku 1999 se dodavatelem autorádií do škodovek stal Grundig, který převzal žezlo od značky Blaupunkt
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Šestistupňová převodovka s ručním řazením byla i v prestižním modelu Superb zpočátku samozřejmostí, za automat se vždy připlácelo
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Ačkoliv ženevský koncept vsadil na vertikální uspořádání švů sedaček, fi nání superb zůstal horizontální
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Plně funkční elektronika a řádné čalounění už patří sériovému modelu Škoda Superb
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Superb
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Superb
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Superb
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Dveřní výplně nezaznamenaly s proměnou konceptu v produkční auto téměř žádnou změnu. Výjimku představuje jen atraktivnější barevný odstín.
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Superb
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Superb
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Superb
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Superb
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Superb
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Superb
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Během půlročního dolaďování sériové verze sedanu se automobilka zvenčí zaměřila jen na drobné detaily
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Superb
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Superb
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Superb
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Superb
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Superb
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Superb
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Superb
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Největší tajemství muzejních exponátů Škody se skrývá pod kapotami: montreux pohání základní motor 2.0 MPI, superb získal vznětovou jednotku 1.9 TDI a tudor vsadil na nejdůstojnější agregát 2.8 V6
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Superb
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Superb
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Superb
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Superb
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Superb
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Superb
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Ukazatele v přístrojovém štítu využívají zajímavý motiv pozadí, který hrdě zdůrazňuje tradiční české strojírenství
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Tudor
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Tudor
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Tudor
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Centrální informační displej kupé povýšil proti sedanu o patro
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Přední sedadla se od výchozího superbu nikterak neliší, výjimku představuje středová loketní opěra
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Tudor
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Kdyby se tudor podařilo dotáhnout do sériové výroby, šlo by tehdy o jedinou čtyřmístnou škodovku na trhu
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Tudor
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Tudor
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
V případě novodobého tudoru se designéři odvázali také na výplních dveří. Takto prestižní prostředí bývalo u škodovek výjimečné.
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Elektrické ovládání řidičova sedadla doplněné třemi paměťmi uvedla v sériový život ke konci kariéry první octavia
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Tudor
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Tudor
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Tudor
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Tudor
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Tudor
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Na kupé Škoda Tudor nás mrzí jen jediná věc – že se nikdy nedostalo do fáze sériové výroby
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Tudor
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Tudor
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Tudor
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Tudor
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Tudor
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Tudor
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Rozpětí dveří tudoru zůstává v českých podmínkách rekordní. Škoda oken s rámy.
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Největší tajemství muzejních exponátů Škody se skrývá pod kapotami: montreux pohání základní motor 2.0 MPI, superb získal vznětovou jednotku 1.9 TDI a tudor vsadil na nejdůstojnější agregát 2.8 V6
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Tudor
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Tudor
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Tudor
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Tudor
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Tudor
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Tudor
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Tudor
|
Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Kupé Tudor se stalo nejsledovanější motoristickou událostí jara 2002, stejně jako rok předtím studie velkého sedanu Škoda Montreux
|
acz
Kupé Tudor se stalo nejsledovanější motoristickou událostí jara 2002, stejně jako rok předtím studie velkého sedanu Škoda Montreux
|
acz
Luxusní model Superb vyráběla Škoda v letech 1934 až 1949. Kabina dokázala poskytnout až sedm sedadel a vrcholem nabídky se stal čtyřlitrový osmiválec. Pět prototypů se pochlubilo i pohonem 4x4.
|
Škoda