Luxusní škodovky: Která princezna je ta pravá?

86/104
Přehled fotografií
Zavřít
  • Zepředu jsou si všechny vize luxusní škodovky z počátku milénia podobné. Přesto jde zejména mezi sériovým superbem a koncepčním tudorem o naprosto odlišné osobnosti.
    Zepředu jsou si všechny vize luxusní škodovky z počátku milénia podobné. Přesto jde zejména mezi sériovým superbem a koncepčním tudorem o naprosto odlišné osobnosti.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škody Tudor, Montreux a Superb
    Škody Tudor, Montreux a Superb| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Základní proporce kupé se od sedanů zezadu příliš neliší, vedle upravené grafi ky svítilen vzbuzuje největší pozornost přesunutí registrační značky do rámečku v nárazníku
    Základní proporce kupé se od sedanů zezadu příliš neliší, vedle upravené grafi ky svítilen vzbuzuje největší pozornost přesunutí registrační značky do rámečku v nárazníku| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škody Tudor, Montreux a Superb
    Škody Tudor, Montreux a Superb| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škody Tudor, Montreux a Superb
    Škody Tudor, Montreux a Superb| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Analogové ukazatele jsou vsazeny do efektních chromovaných obrouček, připomínajících drahé ručičkové hodinky
    Analogové ukazatele jsou vsazeny do efektních chromovaných obrouček, připomínajících drahé ručičkové hodinky| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Montreux
    Škoda Montreux| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Montreux
    Škoda Montreux| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Montreux
    Škoda Montreux| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Montreux
    Škoda Montreux| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Montreux
    Škoda Montreux| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Přelom milénia začal na palubu automobilů vnášet velké obrazovky. Velikost se postupně zvětšovala.
    Přelom milénia začal na palubu automobilů vnášet velké obrazovky. Velikost se postupně zvětšovala.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Montreux
    Škoda Montreux| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Ani se nechce věřit, že v době premiéry montreux se stále vyráběly lidové felicie
    Ani se nechce věřit, že v době premiéry montreux se stále vyráběly lidové felicie| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Vzdušný montreux tehdy veřejnost šokoval místem. Nedotažený panel klimatizace tak nikdo nevnímal.
    Vzdušný montreux tehdy veřejnost šokoval místem. Nedotažený panel klimatizace tak nikdo nevnímal.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Montreux
    Škoda Montreux| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Montreux
    Škoda Montreux| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Montreux
    Škoda Montreux| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Montreux měl ohromit především jako monstrózní celek, na přepychovou výbavu se ještě v roce 2021 tolik nehrálo. Nedošlo tak ani na automat.
    Montreux měl ohromit především jako monstrózní celek, na přepychovou výbavu se ještě v roce 2021 tolik nehrálo. Nedošlo tak ani na automat.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Takto přepychové vnitřní výplně dveří jsme ve stejném období znali leda z německých či francouzských luxusních limuzín
    Takto přepychové vnitřní výplně dveří jsme ve stejném období znali leda z německých či francouzských luxusních limuzín| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Montreux
    Škoda Montreux| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Montreux
    Škoda Montreux| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Montreux
    Škoda Montreux| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Montreux
    Škoda Montreux| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Montreux
    Škoda Montreux| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Montreux
    Škoda Montreux| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Montreux
    Škoda Montreux| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Proti výchozímu passatu přinesla studie Montreux vzdušnější karoserii bez rušivého zadního okna
    Proti výchozímu passatu přinesla studie Montreux vzdušnější karoserii bez rušivého zadního okna| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Montreux
    Škoda Montreux| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Montreux
    Škoda Montreux| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Největší tajemství muzejních exponátů Škody se skrývá pod kapotami: montreux pohání základní motor 2.0 MPI, superb získal vznětovou jednotku 1.9 TDI a tudor vsadil na nejdůstojnější agregát 2.8 V6
    Největší tajemství muzejních exponátů Škody se skrývá pod kapotami: montreux pohání základní motor 2.0 MPI, superb získal vznětovou jednotku 1.9 TDI a tudor vsadil na nejdůstojnější agregát 2.8 V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Montreux
    Škoda Montreux| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Montreux
    Škoda Montreux| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Montreux
    Škoda Montreux| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Montreux
    Škoda Montreux| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Montreux
    Škoda Montreux| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Přístrojový štít sériové velké škodovky se chromovaných okrasných doplňků vzdal, plocha tak proti studii působí mnohem usedlejším dojmem
    Přístrojový štít sériové velké škodovky se chromovaných okrasných doplňků vzdal, plocha tak proti studii působí mnohem usedlejším dojmem| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Superb
    Škoda Superb| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Superb
    Škoda Superb| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Od roku 1999 se dodavatelem autorádií do škodovek stal Grundig, který převzal žezlo od značky Blaupunkt
    Od roku 1999 se dodavatelem autorádií do škodovek stal Grundig, který převzal žezlo od značky Blaupunkt| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Šestistupňová převodovka s ručním řazením byla i v prestižním modelu Superb zpočátku samozřejmostí, za automat se vždy připlácelo
    Šestistupňová převodovka s ručním řazením byla i v prestižním modelu Superb zpočátku samozřejmostí, za automat se vždy připlácelo| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Ačkoliv ženevský koncept vsadil na vertikální uspořádání švů sedaček, fi nání superb zůstal horizontální
    Ačkoliv ženevský koncept vsadil na vertikální uspořádání švů sedaček, fi nání superb zůstal horizontální| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Plně funkční elektronika a řádné čalounění už patří sériovému modelu Škoda Superb
    Plně funkční elektronika a řádné čalounění už patří sériovému modelu Škoda Superb| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Superb
    Škoda Superb| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Superb
    Škoda Superb| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Superb
    Škoda Superb| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Dveřní výplně nezaznamenaly s proměnou konceptu v produkční auto téměř žádnou změnu. Výjimku představuje jen atraktivnější barevný odstín.
    Dveřní výplně nezaznamenaly s proměnou konceptu v produkční auto téměř žádnou změnu. Výjimku představuje jen atraktivnější barevný odstín.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Superb
    Škoda Superb| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Superb
    Škoda Superb| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Superb
    Škoda Superb| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Superb
    Škoda Superb| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Superb
    Škoda Superb| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Superb
    Škoda Superb| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Během půlročního dolaďování sériové verze sedanu se automobilka zvenčí zaměřila jen na drobné detaily
    Během půlročního dolaďování sériové verze sedanu se automobilka zvenčí zaměřila jen na drobné detaily| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Superb
    Škoda Superb| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Superb
    Škoda Superb| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Superb
    Škoda Superb| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Superb
    Škoda Superb| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Superb
    Škoda Superb| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Superb
    Škoda Superb| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Superb
    Škoda Superb| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Největší tajemství muzejních exponátů Škody se skrývá pod kapotami: montreux pohání základní motor 2.0 MPI, superb získal vznětovou jednotku 1.9 TDI a tudor vsadil na nejdůstojnější agregát 2.8 V6
    Největší tajemství muzejních exponátů Škody se skrývá pod kapotami: montreux pohání základní motor 2.0 MPI, superb získal vznětovou jednotku 1.9 TDI a tudor vsadil na nejdůstojnější agregát 2.8 V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Superb
    Škoda Superb| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Superb
    Škoda Superb| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Superb
    Škoda Superb| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Superb
    Škoda Superb| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Superb
    Škoda Superb| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Superb
    Škoda Superb| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Ukazatele v přístrojovém štítu využívají zajímavý motiv pozadí, který hrdě zdůrazňuje tradiční české strojírenství
    Ukazatele v přístrojovém štítu využívají zajímavý motiv pozadí, který hrdě zdůrazňuje tradiční české strojírenství| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Tudor
    Škoda Tudor| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Tudor
    Škoda Tudor| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Tudor
    Škoda Tudor| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Centrální informační displej kupé povýšil proti sedanu o patro
    Centrální informační displej kupé povýšil proti sedanu o patro| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Přední sedadla se od výchozího superbu nikterak neliší, výjimku představuje středová loketní opěra
    Přední sedadla se od výchozího superbu nikterak neliší, výjimku představuje středová loketní opěra| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Tudor
    Škoda Tudor| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Kdyby se tudor podařilo dotáhnout do sériové výroby, šlo by tehdy o jedinou čtyřmístnou škodovku na trhu
    Kdyby se tudor podařilo dotáhnout do sériové výroby, šlo by tehdy o jedinou čtyřmístnou škodovku na trhu| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Tudor
    Škoda Tudor| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Tudor
    Škoda Tudor| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • V případě novodobého tudoru se designéři odvázali také na výplních dveří. Takto prestižní prostředí bývalo u škodovek výjimečné.
    V případě novodobého tudoru se designéři odvázali také na výplních dveří. Takto prestižní prostředí bývalo u škodovek výjimečné.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Elektrické ovládání řidičova sedadla doplněné třemi paměťmi uvedla v sériový život ke konci kariéry první octavia
    Elektrické ovládání řidičova sedadla doplněné třemi paměťmi uvedla v sériový život ke konci kariéry první octavia| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Tudor
    Škoda Tudor| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Tudor
    Škoda Tudor| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Tudor
    Škoda Tudor| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Tudor
    Škoda Tudor| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Tudor
    Škoda Tudor| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Na kupé Škoda Tudor nás mrzí jen jediná věc – že se nikdy nedostalo do fáze sériové výroby
    Na kupé Škoda Tudor nás mrzí jen jediná věc – že se nikdy nedostalo do fáze sériové výroby| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Tudor
    Škoda Tudor| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Tudor
    Škoda Tudor| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Tudor
    Škoda Tudor| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Tudor
    Škoda Tudor| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Tudor
    Škoda Tudor| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Tudor
    Škoda Tudor| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Rozpětí dveří tudoru zůstává v českých podmínkách rekordní. Škoda oken s rámy.
    Rozpětí dveří tudoru zůstává v českých podmínkách rekordní. Škoda oken s rámy.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Největší tajemství muzejních exponátů Škody se skrývá pod kapotami: montreux pohání základní motor 2.0 MPI, superb získal vznětovou jednotku 1.9 TDI a tudor vsadil na nejdůstojnější agregát 2.8 V6
    Největší tajemství muzejních exponátů Škody se skrývá pod kapotami: montreux pohání základní motor 2.0 MPI, superb získal vznětovou jednotku 1.9 TDI a tudor vsadil na nejdůstojnější agregát 2.8 V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Tudor
    Škoda Tudor| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Tudor
    Škoda Tudor| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Tudor
    Škoda Tudor| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Tudor
    Škoda Tudor| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Tudor
    Škoda Tudor| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Tudor
    Škoda Tudor| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Škoda Tudor
    Škoda Tudor| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
  • Kupé Tudor se stalo nejsledovanější motoristickou událostí jara 2002, stejně jako rok předtím studie velkého sedanu Škoda Montreux
    Kupé Tudor se stalo nejsledovanější motoristickou událostí jara 2002, stejně jako rok předtím studie velkého sedanu Škoda Montreux| Zdroj: acz
  • Kupé Tudor se stalo nejsledovanější motoristickou událostí jara 2002, stejně jako rok předtím studie velkého sedanu Škoda Montreux
    Kupé Tudor se stalo nejsledovanější motoristickou událostí jara 2002, stejně jako rok předtím studie velkého sedanu Škoda Montreux| Zdroj: acz
  • Luxusní model Superb vyráběla Škoda v letech 1934 až 1949. Kabina dokázala poskytnout až sedm sedadel a vrcholem nabídky se stal čtyřlitrový osmiválec. Pět prototypů se pochlubilo i pohonem 4x4.
    Luxusní model Superb vyráběla Škoda v letech 1934 až 1949. Kabina dokázala poskytnout až sedm sedadel a vrcholem nabídky se stal čtyřlitrový osmiválec. Pět prototypů se pochlubilo i pohonem 4x4.| Zdroj: Škoda
Zepředu jsou si všechny vize luxusní škodovky z počátku milénia podobné. Přesto jde zejména mezi sériovým superbem a koncepčním tudorem o naprosto odlišné osobnosti.
Škody Tudor, Montreux a Superb
Základní proporce kupé se od sedanů zezadu příliš neliší, vedle upravené grafi ky svítilen vzbuzuje největší pozornost přesunutí registrační značky do rámečku v nárazníku
Škody Tudor, Montreux a Superb
Škody Tudor, Montreux a Superb
Analogové ukazatele jsou vsazeny do efektních chromovaných obrouček, připomínajících drahé ručičkové hodinky
Škoda Montreux
Škoda Montreux
Škoda Montreux
Škoda Montreux
Škoda Montreux
Přelom milénia začal na palubu automobilů vnášet velké obrazovky. Velikost se postupně zvětšovala.
Škoda Montreux
Ani se nechce věřit, že v době premiéry montreux se stále vyráběly lidové felicie
Vzdušný montreux tehdy veřejnost šokoval místem. Nedotažený panel klimatizace tak nikdo nevnímal.
Škoda Montreux
Škoda Montreux
Škoda Montreux
Montreux měl ohromit především jako monstrózní celek, na přepychovou výbavu se ještě v roce 2021 tolik nehrálo. Nedošlo tak ani na automat.
Takto přepychové vnitřní výplně dveří jsme ve stejném období znali leda z německých či francouzských luxusních limuzín
Škoda Montreux
Škoda Montreux
Škoda Montreux
Škoda Montreux
Škoda Montreux
Škoda Montreux
Škoda Montreux
Proti výchozímu passatu přinesla studie Montreux vzdušnější karoserii bez rušivého zadního okna
Škoda Montreux
Škoda Montreux
Největší tajemství muzejních exponátů Škody se skrývá pod kapotami: montreux pohání základní motor 2.0 MPI, superb získal vznětovou jednotku 1.9 TDI a tudor vsadil na nejdůstojnější agregát 2.8 V6
Škoda Montreux
Škoda Montreux
Škoda Montreux
Škoda Montreux
Škoda Montreux
Přístrojový štít sériové velké škodovky se chromovaných okrasných doplňků vzdal, plocha tak proti studii působí mnohem usedlejším dojmem
Škoda Superb
Škoda Superb
Od roku 1999 se dodavatelem autorádií do škodovek stal Grundig, který převzal žezlo od značky Blaupunkt
Šestistupňová převodovka s ručním řazením byla i v prestižním modelu Superb zpočátku samozřejmostí, za automat se vždy připlácelo
Ačkoliv ženevský koncept vsadil na vertikální uspořádání švů sedaček, fi nání superb zůstal horizontální
Plně funkční elektronika a řádné čalounění už patří sériovému modelu Škoda Superb
Škoda Superb
Škoda Superb
Škoda Superb
Dveřní výplně nezaznamenaly s proměnou konceptu v produkční auto téměř žádnou změnu. Výjimku představuje jen atraktivnější barevný odstín.
Škoda Superb
Škoda Superb
Škoda Superb
Škoda Superb
Škoda Superb
Škoda Superb
Během půlročního dolaďování sériové verze sedanu se automobilka zvenčí zaměřila jen na drobné detaily
Škoda Superb
Škoda Superb
Škoda Superb
Škoda Superb
Škoda Superb
Škoda Superb
Škoda Superb
Největší tajemství muzejních exponátů Škody se skrývá pod kapotami: montreux pohání základní motor 2.0 MPI, superb získal vznětovou jednotku 1.9 TDI a tudor vsadil na nejdůstojnější agregát 2.8 V6
Škoda Superb
Škoda Superb
Škoda Superb
Škoda Superb
Škoda Superb
Škoda Superb
Ukazatele v přístrojovém štítu využívají zajímavý motiv pozadí, který hrdě zdůrazňuje tradiční české strojírenství
Škoda Tudor
Škoda Tudor
Škoda Tudor
Centrální informační displej kupé povýšil proti sedanu o patro
Přední sedadla se od výchozího superbu nikterak neliší, výjimku představuje středová loketní opěra
Škoda Tudor
Kdyby se tudor podařilo dotáhnout do sériové výroby, šlo by tehdy o jedinou čtyřmístnou škodovku na trhu
Škoda Tudor
Škoda Tudor
V případě novodobého tudoru se designéři odvázali také na výplních dveří. Takto prestižní prostředí bývalo u škodovek výjimečné.
Elektrické ovládání řidičova sedadla doplněné třemi paměťmi uvedla v sériový život ke konci kariéry první octavia
Škoda Tudor
Škoda Tudor
Škoda Tudor
Škoda Tudor
Škoda Tudor
Na kupé Škoda Tudor nás mrzí jen jediná věc – že se nikdy nedostalo do fáze sériové výroby
Škoda Tudor
Škoda Tudor
Škoda Tudor
Škoda Tudor
Škoda Tudor
Škoda Tudor
Rozpětí dveří tudoru zůstává v českých podmínkách rekordní. Škoda oken s rámy.
Největší tajemství muzejních exponátů Škody se skrývá pod kapotami: montreux pohání základní motor 2.0 MPI, superb získal vznětovou jednotku 1.9 TDI a tudor vsadil na nejdůstojnější agregát 2.8 V6
Škoda Tudor
Škoda Tudor
Škoda Tudor
Škoda Tudor
Škoda Tudor
Škoda Tudor
Škoda Tudor
Kupé Tudor se stalo nejsledovanější motoristickou událostí jara 2002, stejně jako rok předtím studie velkého sedanu Škoda Montreux
Kupé Tudor se stalo nejsledovanější motoristickou událostí jara 2002, stejně jako rok předtím studie velkého sedanu Škoda Montreux
Luxusní model Superb vyráběla Škoda v letech 1934 až 1949. Kabina dokázala poskytnout až sedm sedadel a vrcholem nabídky se stal čtyřlitrový osmiválec. Pět prototypů se pochlubilo i pohonem 4x4.