Oldsmobile série 70 (1939–1950): Levnější než Cadillac a dražší než Chevrolet
1
/
21
Prohlédnout znovu
Oldsmobile série 70 (1939–1950): Levnější než Cadillac a dražší než Chevrolet
Kabriolet Oldsmobile 78 ročníku 1946 poháněl řadový osmiválec.
|
Karel Haas
Modely Oldsmobile série 70 ročníku 1939 měly nadčasový vzhled s délkou rovných 5 metrů.
|
classicautomall.com
Přední blatníky byly ostře ukončeny před dveřmi a propojeny se zadními blatníky stupačkami.
|
autoboom.co.il
Zadní „sebevražedné“ dveře sedanu měly závěsy vzadu. Všechny závěsy vyčnívaly z karoserie.
|
classicoldsmobile.com
Modelový ročník 1940 se lišil jen pozměněnou přední maskou s vodorovným mřížováním střední části a svislým pod světlomety.
|
Wikipedia
Pětidveřové kombi Oldsmobile série 70 Woody Wagon mělo dřevěné panely na bocích.
|
connorsmotorcar.com
Palubní deska měla před volantem obdélníkový panel s přístroji a na dvířkách před sedadlem spolujezdce velké obdélníkové hodiny.
|
connorsmotorcar.com
Sedan Oldsmobile Dynamic série 70 z roku 1940.
|
Flickr
Druhá generace série 70 odstartovala modely 1941. Čtyřdveřový sedan se nabízel se šesti nebo čtyřmi bočními okny.
|
car.info
Na přídi modelů 1941 se spotřebovalo více chromu. Stupačky mezi blatníky byly nahrazeny prolisy.
|
Wikipedia
V roce 1946 byla civilní výroba amerických automobilek obnovena a Oldsmobile začal prodávat modely Dynamic Cruiser série 70.
|
Wheelsage.org
Pětidveřové kombi Oldsmobile série 70 z roku 1946 mělo na bocích dřevěné výplně.
|
ebay
Základní cena sedanu byla stanovena na 1 568 amerických dolarů, model DeLuxe byl o 100 dolarů dražší.
|
Wheelsage.org
Sedan Oldsmobile série 70 z roku 1947 se nijak nelišil od ročníku 1946.
|
Wheelsage.org
Také v roce 1948 zůstalo u série 70 vše při starém, včetně délky 5 410 mm. Na obrázku je dvoudveřový Club Sedan se splývavou zádí (fastback).
|
Flickr
První po válce navržená série 70 byla postavena na koncernové platformě A s rozvorem náprav zkráceným na 3 035 mm.
|
Wikipedia
Kombi Oldsmobile Seventy-Six Deluxe z roku 1949.
|
Wheelsage.org
Hlavní novinkou třetí generace bylo zapuštění předních blatníků do boků a zaoblené dělené přední okno.
|
car.info
Oldsmobile Seventy-Six 1950 měl přední masku se dvěma vodorovnými lištami.
|
Wheelsage.org
Club Coupe se stupňovitou zádí z roku 1950.
|
Wheelsage.org
Dvoudveřové kupé Seventy-Six Holiday se vyrábělo přivařením střechy z ocelového plechu na karoserii kabrioletu.
|
car.info
Omlazená Kia Sorento je konečně už i v Evropě. A diesel neumřel!
Obří fotogalerie: Nová Dacia Duster ze všech úhlů
MG má nový nabíjecí program pro elektromobily. Je pro soukromníky i firmy
Vzpomínka na vynikající Peugeot 205 Rallye ožívá jen na pohled