Logo magazínu

Saab 900: Klasika na každý den

1/49
Prohlédnout znovu

Saab 900: Klasika na každý den

Saab 900 | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900 | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Veškeré ovladače jsou v jedné linii s volantem. Jejich ovládání ruší pozornost jen minimálně. | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900 | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900 | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900 | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900 | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900 | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900 | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Spodní část dveří šikovně kryje vykrojený vnitřní práh. Díky tomu si za špatného počasí nezašpiníte kalhoty při vystupování. | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Na poměry kupé je interiér nebývale prostorný. Dozadu pohodlně nastoupí dvě dospělé osoby. | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Přítomnost vyhřívaných sedadel a nezávislého topení do klasické zásuvky znamená, že vždy nastupujete do vyhřátého vozu. | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900 | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900 | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900 | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900 | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900 | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900 | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900 | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
S vozem není problém ujet za den přes 300 km. Na dálnici by se hodila pětistupňová převodovka. | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Díky důmyslně navržené zadní nápravě a léta zdokonalovanému přednímu zavěšení je jízda se Saabem 900 velmi pohodlná a sebejistá. | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900 | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900 | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900 | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Proces otevření obrovské kapoty není jednoduchý. Odměnou je však exemplární přistup k motoru. | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Nádherným detailem je zkosený sloupek C plynule navazující na víko kufru. Saab působí dynamicky, i když stojí. | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900 | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900 | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900 | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900 | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900 | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Tento kousek je od prvního majitele ze Švédska. Kompletně původní karoserie zdobí první lak a nikde nejsou patrné stopy koroze. | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900 | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900 | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900 | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900 | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900 | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900 | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900 | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900 | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900 | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Mřížka na kapotě je charakteristickým prvkem řady 900. Za letního dne slouží k odvodu horkého vzduchu od motoru. | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saaby mají zvláštní kouzlo, kterého si cení zejména vzdělaní lidé s citem pro estetiku a funkčnost | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900 | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900 | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Ve srovnání s modelem 99 má devítistovka delší převis zvyšující bezpečnost při čelním střetu s losem | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Delší nárazníky pomohly vozu splnit nové bezpečnostní standardy pro americký trh | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900 | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900 | Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta

Omlazená Kia Sorento je konečně už i v Evropě. A diesel neumřel!

Obří fotogalerie: Nová Dacia Duster ze všech úhlů

MG má nový nabíjecí program pro elektromobily. Je pro soukromníky i firmy

Vzpomínka na vynikající Peugeot 205 Rallye ožívá jen na pohled