Saab 900|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Veškeré ovladače jsou v jedné linii s volantem. Jejich ovládání ruší pozornost jen minimálně.|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Spodní část dveří šikovně kryje vykrojený vnitřní práh. Díky tomu si za špatného počasí nezašpiníte kalhoty při vystupování.|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Na poměry kupé je interiér nebývale prostorný. Dozadu pohodlně nastoupí dvě dospělé osoby.|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Přítomnost vyhřívaných sedadel a nezávislého topení do klasické zásuvky znamená, že vždy nastupujete do vyhřátého vozu.|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
S vozem není problém ujet za den přes 300 km. Na dálnici by se hodila pětistupňová převodovka.|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Díky důmyslně navržené zadní nápravě a léta zdokonalovanému přednímu zavěšení je jízda se Saabem 900 velmi pohodlná a sebejistá.|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Proces otevření obrovské kapoty není jednoduchý. Odměnou je však exemplární přistup k motoru.|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Nádherným detailem je zkosený sloupek C plynule navazující na víko kufru. Saab působí dynamicky, i když stojí.|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Tento kousek je od prvního majitele ze Švédska. Kompletně původní karoserie zdobí první lak a nikde nejsou patrné stopy koroze.|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Mřížka na kapotě je charakteristickým prvkem řady 900. Za letního dne slouží k odvodu horkého vzduchu od motoru.|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saaby mají zvláštní kouzlo, kterého si cení zejména vzdělaní lidé s citem pro estetiku a funkčnost|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Ve srovnání s modelem 99 má devítistovka delší převis zvyšující bezpečnost při čelním střetu s losem|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Delší nárazníky pomohly vozu splnit nové bezpečnostní standardy pro americký trh|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900|
Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta