Saab 900: Klasika na každý den

42/49
Přehled fotografií
Zavřít
  • Saab 900
    Saab 900| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Saab 900
    Saab 900| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Veškeré ovladače jsou v jedné linii s volantem. Jejich ovládání ruší pozornost jen minimálně.
    Veškeré ovladače jsou v jedné linii s volantem. Jejich ovládání ruší pozornost jen minimálně.| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Saab 900
    Saab 900| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Saab 900
    Saab 900| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Saab 900
    Saab 900| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Saab 900
    Saab 900| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Saab 900
    Saab 900| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Saab 900
    Saab 900| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Spodní část dveří šikovně kryje vykrojený vnitřní práh. Díky tomu si za špatného počasí nezašpiníte kalhoty při vystupování.
    Spodní část dveří šikovně kryje vykrojený vnitřní práh. Díky tomu si za špatného počasí nezašpiníte kalhoty při vystupování.| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Na poměry kupé je interiér nebývale prostorný. Dozadu pohodlně nastoupí dvě dospělé osoby.
    Na poměry kupé je interiér nebývale prostorný. Dozadu pohodlně nastoupí dvě dospělé osoby.| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Přítomnost vyhřívaných sedadel a nezávislého topení do klasické zásuvky znamená, že vždy nastupujete do vyhřátého vozu.
    Přítomnost vyhřívaných sedadel a nezávislého topení do klasické zásuvky znamená, že vždy nastupujete do vyhřátého vozu.| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Saab 900
    Saab 900| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Saab 900
    Saab 900| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Saab 900
    Saab 900| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Saab 900
    Saab 900| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Saab 900
    Saab 900| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Saab 900
    Saab 900| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Saab 900
    Saab 900| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • S vozem není problém ujet za den přes 300 km. Na dálnici by se hodila pětistupňová převodovka.
    S vozem není problém ujet za den přes 300 km. Na dálnici by se hodila pětistupňová převodovka.| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Díky důmyslně navržené zadní nápravě a léta zdokonalovanému přednímu zavěšení je jízda se Saabem 900 velmi pohodlná a sebejistá.
    Díky důmyslně navržené zadní nápravě a léta zdokonalovanému přednímu zavěšení je jízda se Saabem 900 velmi pohodlná a sebejistá.| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Saab 900
    Saab 900| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Saab 900
    Saab 900| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Saab 900
    Saab 900| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Proces otevření obrovské kapoty není jednoduchý. Odměnou je však exemplární přistup k motoru.
    Proces otevření obrovské kapoty není jednoduchý. Odměnou je však exemplární přistup k motoru.| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Nádherným detailem je zkosený sloupek C plynule navazující na víko kufru. Saab působí dynamicky, i když stojí.
    Nádherným detailem je zkosený sloupek C plynule navazující na víko kufru. Saab působí dynamicky, i když stojí.| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Saab 900
    Saab 900| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Saab 900
    Saab 900| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Saab 900
    Saab 900| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Saab 900
    Saab 900| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Saab 900
    Saab 900| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Tento kousek je od prvního majitele ze Švédska. Kompletně původní karoserie zdobí první lak a nikde nejsou patrné stopy koroze.
    Tento kousek je od prvního majitele ze Švédska. Kompletně původní karoserie zdobí první lak a nikde nejsou patrné stopy koroze.| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Saab 900
    Saab 900| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Saab 900
    Saab 900| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Saab 900
    Saab 900| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Saab 900
    Saab 900| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Saab 900
    Saab 900| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Saab 900
    Saab 900| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Saab 900
    Saab 900| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Saab 900
    Saab 900| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Saab 900
    Saab 900| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Mřížka na kapotě je charakteristickým prvkem řady 900. Za letního dne slouží k odvodu horkého vzduchu od motoru.
    Mřížka na kapotě je charakteristickým prvkem řady 900. Za letního dne slouží k odvodu horkého vzduchu od motoru.| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Saaby mají zvláštní kouzlo, kterého si cení zejména vzdělaní lidé s citem pro estetiku a funkčnost
    Saaby mají zvláštní kouzlo, kterého si cení zejména vzdělaní lidé s citem pro estetiku a funkčnost| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Saab 900
    Saab 900| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Saab 900
    Saab 900| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Ve srovnání s modelem 99 má devítistovka delší převis zvyšující bezpečnost při čelním střetu s losem
    Ve srovnání s modelem 99 má devítistovka delší převis zvyšující bezpečnost při čelním střetu s losem| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Delší nárazníky pomohly vozu splnit nové bezpečnostní standardy pro americký trh
    Delší nárazníky pomohly vozu splnit nové bezpečnostní standardy pro americký trh| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Saab 900
    Saab 900| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
  • Saab 900
    Saab 900| Zdroj: Youngtimerclassic galery Vojtěch Růta
Saab 900
Saab 900
Veškeré ovladače jsou v jedné linii s volantem. Jejich ovládání ruší pozornost jen minimálně.
Saab 900
Saab 900
Saab 900
Saab 900
Saab 900
Saab 900
Spodní část dveří šikovně kryje vykrojený vnitřní práh. Díky tomu si za špatného počasí nezašpiníte kalhoty při vystupování.
Na poměry kupé je interiér nebývale prostorný. Dozadu pohodlně nastoupí dvě dospělé osoby.
Přítomnost vyhřívaných sedadel a nezávislého topení do klasické zásuvky znamená, že vždy nastupujete do vyhřátého vozu.
Saab 900
Saab 900
Saab 900
Saab 900
Saab 900
Saab 900
Saab 900
S vozem není problém ujet za den přes 300 km. Na dálnici by se hodila pětistupňová převodovka.
Díky důmyslně navržené zadní nápravě a léta zdokonalovanému přednímu zavěšení je jízda se Saabem 900 velmi pohodlná a sebejistá.
Saab 900
Saab 900
Saab 900
Proces otevření obrovské kapoty není jednoduchý. Odměnou je však exemplární přistup k motoru.
Nádherným detailem je zkosený sloupek C plynule navazující na víko kufru. Saab působí dynamicky, i když stojí.
Saab 900
Saab 900
Saab 900
Saab 900
Saab 900
Tento kousek je od prvního majitele ze Švédska. Kompletně původní karoserie zdobí první lak a nikde nejsou patrné stopy koroze.
Saab 900
Saab 900
Saab 900
Saab 900
Saab 900
Saab 900
Saab 900
Saab 900
Saab 900
Mřížka na kapotě je charakteristickým prvkem řady 900. Za letního dne slouží k odvodu horkého vzduchu od motoru.
Saaby mají zvláštní kouzlo, kterého si cení zejména vzdělaní lidé s citem pro estetiku a funkčnost
Saab 900
Saab 900
Ve srovnání s modelem 99 má devítistovka delší převis zvyšující bezpečnost při čelním střetu s losem
Delší nárazníky pomohly vozu splnit nové bezpečnostní standardy pro americký trh
Saab 900
Saab 900