Vzpomínáme na Volkswagen Passat B1: Improvizace původně nechtěná

31/40
Přehled fotografií
Zavřít
  • Volkswagen Passat B1
    Volkswagen Passat B1| Zdroj: autorevue.cz/Daniel Martinek
  • Otáčkoměr nepatřil k standardní výbavě základních verzí.
    Otáčkoměr nepatřil k standardní výbavě základních verzí.| Zdroj: autorevue.cz/Daniel Martinek
  • Jednoduchá kabina plně těžila z výhod pohonu předních kol. Šlo zejména o velmi dobrou prostornost
    Jednoduchá kabina plně těžila z výhod pohonu předních kol. Šlo zejména o velmi dobrou prostornost| Zdroj: autorevue.cz/Daniel Martinek
  • Volkswagen Passat B1
    Volkswagen Passat B1| Zdroj: autorevue.cz/Daniel Martinek
  • Volkswagen Passat B1
    Volkswagen Passat B1| Zdroj: autorevue.cz/Daniel Martinek
  • Volkswagen Passat B1
    Volkswagen Passat B1| Zdroj: autorevue.cz/Daniel Martinek
  • Z dnešního pohledu jsou přední sedadla docela malá. Všimněte si masivních opěrek hlavy. Šlo o jeden z bezpečnostních prvků vozu.
    Z dnešního pohledu jsou přední sedadla docela malá. Všimněte si masivních opěrek hlavy. Šlo o jeden z bezpečnostních prvků vozu.| Zdroj: autorevue.cz/Daniel Martinek
  • Zámky bezpečnostních pásů nebyly součástí nosné kostry předních sedadel
    Zámky bezpečnostních pásů nebyly součástí nosné kostry předních sedadel| Zdroj: autorevue.cz/Daniel Martinek
  • Volkswagen Passat B1
    Volkswagen Passat B1| Zdroj: autorevue.cz/Daniel Martinek
  • Volkswagen Passat B1
    Volkswagen Passat B1| Zdroj: autorevue.cz/Daniel Martinek
  • Volkswagen Passat B1
    Volkswagen Passat B1| Zdroj: autorevue.cz/Daniel Martinek
  • Volkswagen Passat B1
    Volkswagen Passat B1| Zdroj: autorevue.cz/Daniel Martinek
  • Volkswagen Passat B1
    Volkswagen Passat B1| Zdroj: autorevue.cz/Daniel Martinek
  • Volkswagen Passat B1
    Volkswagen Passat B1| Zdroj: autorevue.cz/Daniel Martinek
  • Volkswagen Passat B1
    Volkswagen Passat B1| Zdroj: autorevue.cz/Daniel Martinek
  • Pro rodiny, ale i řemeslníky byla určena praktická verze kombi Variant
    Pro rodiny, ale i řemeslníky byla určena praktická verze kombi Variant| Zdroj: autorevue.cz/Daniel Martinek
  • První stejně jako druhá generace passatu se vyznačovaly hranatými tvary karoserie
    První stejně jako druhá generace passatu se vyznačovaly hranatými tvary karoserie| Zdroj: autorevue.cz/Daniel Martinek
  • Volkswagen Passat B1
    Volkswagen Passat B1| Zdroj: autorevue.cz/Daniel Martinek
  • Volkswagen Passat B1
    Volkswagen Passat B1| Zdroj: autorevue.cz/Daniel Martinek
  • Volkswagen Passat B1
    Volkswagen Passat B1| Zdroj: autorevue.cz/Daniel Martinek
  • Volkswagen Passat B1
    Volkswagen Passat B1| Zdroj: autorevue.cz/Daniel Martinek
  • Zavazadlový prostor kombi Variant nebyl příliš hluboký, jak je vidět z našeho obrázku
    Zavazadlový prostor kombi Variant nebyl příliš hluboký, jak je vidět z našeho obrázku| Zdroj: autorevue.cz/Daniel Martinek
  • Volkswagen Passat B1
    Volkswagen Passat B1| Zdroj: autorevue.cz/Daniel Martinek
  • Volkswagen Passat B1
    Volkswagen Passat B1| Zdroj: autorevue.cz/Daniel Martinek
  • Volkswagen Passat B1
    Volkswagen Passat B1| Zdroj: autorevue.cz/Daniel Martinek
  • Obdélníkové světlomety byly zpočátku výsadou výbavy L, později také LS
    Obdélníkové světlomety byly zpočátku výsadou výbavy L, později také LS| Zdroj: autorevue.cz/Daniel Martinek
  • Volkswagen Passat B1
    Volkswagen Passat B1| Zdroj: autorevue.cz/Daniel Martinek
  • Volkswagen Passat B1
    Volkswagen Passat B1| Zdroj: autorevue.cz/Daniel Martinek
  • Volkswagen Passat B1
    Volkswagen Passat B1| Zdroj: autorevue.cz/Daniel Martinek
  • Prví passat se nabízel od začátku jako dvou, a čtyřdveřový sedan a pětidveřové kombi Variant
    Prví passat se nabízel od začátku jako dvou, a čtyřdveřový sedan a pětidveřové kombi Variant| Zdroj: acz
  • Volkswagen Passat B1
    Volkswagen Passat B1| Zdroj: acz
  • Volkswagen Passat B1
    Volkswagen Passat B1| Zdroj: acz
  • Volkswagen Passat B1
    Volkswagen Passat B1| Zdroj: acz
  • Volkswagen Passat B1
    Volkswagen Passat B1| Zdroj: acz
  • Volkswagen Passat B1
    Volkswagen Passat B1| Zdroj: acz
  • Volkswagen Passat B1
    Volkswagen Passat B1| Zdroj: acz
  • Volkswagen Passat B1
    Volkswagen Passat B1| Zdroj: acz
  • Motor s převodovkou byly v přídi uloženy podélně
    Motor s převodovkou byly v přídi uloženy podélně| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Přední náprava se vyznačovala negativním poloměrem rejdu
    Přední náprava se vyznačovala negativním poloměrem rejdu| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Zavěšení zadních kol
    Zavěšení zadních kol| Zdroj: Auto Tip Klassik
Volkswagen Passat B1
Otáčkoměr nepatřil k standardní výbavě základních verzí.
Jednoduchá kabina plně těžila z výhod pohonu předních kol. Šlo zejména o velmi dobrou prostornost
Volkswagen Passat B1
Volkswagen Passat B1
Volkswagen Passat B1
Z dnešního pohledu jsou přední sedadla docela malá. Všimněte si masivních opěrek hlavy. Šlo o jeden z bezpečnostních prvků vozu.
Zámky bezpečnostních pásů nebyly součástí nosné kostry předních sedadel
Volkswagen Passat B1
Volkswagen Passat B1
Volkswagen Passat B1
Volkswagen Passat B1
Volkswagen Passat B1
Volkswagen Passat B1
Volkswagen Passat B1
Pro rodiny, ale i řemeslníky byla určena praktická verze kombi Variant
První stejně jako druhá generace passatu se vyznačovaly hranatými tvary karoserie
Volkswagen Passat B1
Volkswagen Passat B1
Volkswagen Passat B1
Volkswagen Passat B1
Zavazadlový prostor kombi Variant nebyl příliš hluboký, jak je vidět z našeho obrázku
Volkswagen Passat B1
Volkswagen Passat B1
Volkswagen Passat B1
Obdélníkové světlomety byly zpočátku výsadou výbavy L, později také LS
Volkswagen Passat B1
Volkswagen Passat B1
Volkswagen Passat B1
Prví passat se nabízel od začátku jako dvou, a čtyřdveřový sedan a pětidveřové kombi Variant
Volkswagen Passat B1
Volkswagen Passat B1
Volkswagen Passat B1
Volkswagen Passat B1
Volkswagen Passat B1
Volkswagen Passat B1
Volkswagen Passat B1
Motor s převodovkou byly v přídi uloženy podélně
Přední náprava se vyznačovala negativním poloměrem rejdu
Zavěšení zadních kol