Vzácný čtyřdveřový kabriolet Buick Invicta z roku 1959. Stejně vypadal i kabriolet LeSabre.|
Zdroj: Karel Haas
První generace modelu Buick Invicta z roku 1959. Kupé se střechou bez pevných sloupků B (hardtop).|
Zdroj: Wheelsage.org
Výrazná přední maska byla vyplněna mozaikou malých lesklých obdélníků. Uprostřed masky bylo velké písmeno V, upozorňující na pohon motorem V8. uprostřed masky.|
Zdroj: Wikipedia
Kabriolet z roku 1959 byl v roce 2008 ozdobou výstavy veteránů Legendy v pražských Bohnicích.|
Zdroj: Karel Haas
Pětidveřové kombi Buick Invicta Estate z roku 1959. Zadní dveře se při otevírání skládaly směrem dolů.|
Zdroj: Wheelsage.org
Čtyřdveřový Buick Invicta Hardtop Sedan měl panoramatické zadní okno, výrazně zasahující do boků.|
Zdroj: Wheelsage.org
Sedan Buick Invicta s pevnými střešními sloupky. Přední okno bylo umístěno mezi nahoře zakřivenými sloupky A a částečně zasahovalo až do střechy.|
Zdroj: Wheelsage.org
Buick Invicta 1960 měl dvě dvojice kruhových světlometů umístěné vodorovně a maska chladiče dostala konkávní svislé mřížování.|
Zdroj: Wheelsage.org
Všechny ovladače a indikátory byly soustředěny před dvouramenným volantem.|
Zdroj: Wheelsage.org
Buick Invicta Hardtop Coupé z roku 1960 měl na obou bocích čtyři ozdoby připomínající větrací otvory.|
Zdroj: Wheelsage.org
Na zádi zůstaly chromované lišty jen na horní hraně zadních křídel.|
Zdroj: Wikipedia
Čtyřdveřový Hardtop Sedan z roku 1960 majiteli trochu zreznul, jezdí ale dál.|
Zdroj: Wikipedia
Buick Invicta 2. generace prošel výraznými změnami v designu karoserie. Nejviditelnější bylo zašpičatělé zakončení předních blatníků.|
Zdroj: Wheelsage.org
Na zádi zmizely šikmé ploutve a koncové svítilny byly nyní vodorovné.|
Zdroj: drives.today
Maska chladiče s dvojitými světlomety po stranách byla vyšší a měla odlišné nekonkávní mřížování.|
Zdroj: connorsmotorcar.com
Vidlicový osmiválec Buick 401 Nailhead měl objem válců 6,6 litru a nejvyšší výkon 319 k (235 kW).|
Zdroj: Wikipedia
Dvoudveřový kabriolet Buick Invicta z roku 1962. Střešní sloupky A měly zakřivení dole a přední okno bylo méně zaoblené.|
Zdroj: Wheelsage.org
Ročník 1962 byl pro Invictu ve znamení debutu sportovního dvoudveřového hardtopu Invicta Wildcat.|
Zdroj: Wheelsage.org
Buick Invicta Wildcat 1962 měl střechu s vinylovým potahem a zadní světla podobná jako u modelu Electra 225.|
Zdroj: Wheelsage.org
Jediným zbývajícím modelem Invicta bylo v roce 1963 šestimístné kombi Estate. Buick jich na rozloučenou vyrobil jen 3 495 kusů.|
Zdroj: Wikipedia
Koncept Buick Invicta z roku 2008 měl pohon dvoulitrovým turbomotorem s výkonem 253 koní a šestirychlostní automatickou převodovku.|
Zdroj: Wheelsage.org