Akční Škoda Felicia Trumf kdysi nestála moc. Dnes může být ceněná rarita

1/21
Zavřít
  • V roce 2000 dorazily na trh závěrečné limitované modely Škody Felicia. Nejvýhodnější a nejžádanější byla verze Trumf. Navenek totiž vypadá jako plně vybavené auto.
    V roce 2000 dorazily na trh závěrečné limitované modely Škody Felicia. Nejvýhodnější a nejžádanější byla verze Trumf. Navenek totiž vypadá jako plně vybavené auto.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Felicia Trumf
    Škoda Felicia Trumf| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Felicia Trumf
    Škoda Felicia Trumf| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Felicia Trumf
    Škoda Felicia Trumf| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Palubní deska sice tvrdými plasty neuchvátí, ale ten tvar… Líbí se nám dodnes! Edici Trumf prozrazuje čtyřramenný volant.
    Palubní deska sice tvrdými plasty neuchvátí, ale ten tvar… Líbí se nám dodnes! Edici Trumf prozrazuje čtyřramenný volant.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Felicia Trumf
    Škoda Felicia Trumf| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Felicia Trumf
    Škoda Felicia Trumf| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Felicia Trumf
    Škoda Felicia Trumf| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Felicia Trumf
    Škoda Felicia Trumf| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Felicia Trumf
    Škoda Felicia Trumf| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Felicia Trumf
    Škoda Felicia Trumf| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Felicia Trumf
    Škoda Felicia Trumf| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Felicia Trumf
    Škoda Felicia Trumf| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Na rozdíl od modelů Laurin & Klement nebo Mystery si musela Felicia Trumf vystačit se základní potahovou látkou výplní z modelu LX. Tkanina má stále slušnou výdrž.
    Na rozdíl od modelů Laurin & Klement nebo Mystery si musela Felicia Trumf vystačit se základní potahovou látkou výplní z modelu LX. Tkanina má stále slušnou výdrž.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Zadní křídlo z nabídky společnosti Milotec patřilo u felicií k nejvyhledávanějším doplňkům, velké oblibě se těšila rovněž chromovaná koncovka výfuku
    Zadní křídlo z nabídky společnosti Milotec patřilo u felicií k nejvyhledávanějším doplňkům, velké oblibě se těšila rovněž chromovaná koncovka výfuku| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Najít zadní plato hatchbacku bez nainstalovaných beden je těžké. Na přelomu milénia lidé chtěli muziku, jenže kratší felicia nabízela reproduktory jen vpředu.
    Najít zadní plato hatchbacku bez nainstalovaných beden je těžké. Na přelomu milénia lidé chtěli muziku, jenže kratší felicia nabízela reproduktory jen vpředu.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Jedním z trumfů trumfu bylo standardní osazení čtyřválcem o výkonu 50 kilowattů, základní model felicie si musel vystačit se 40 kW
    Jedním z trumfů trumfu bylo standardní osazení čtyřválcem o výkonu 50 kilowattů, základní model felicie si musel vystačit se 40 kW| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Felicia Trumf
    Škoda Felicia Trumf| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Že jde o jeden z kusů edice, jež v inzerci prolomila milion, není znát ani na příplatkových litých kolech
    Že jde o jeden z kusů edice, jež v inzerci prolomila milion, není znát ani na příplatkových litých kolech| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Felicia Trumf
    Škoda Felicia Trumf| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Dodnes nepoužité samolepky akčního modelu, včetně originálního obalu s logem Genuine Parts Škoda, se rovnají vzácné sběratelské bankovce
    Dodnes nepoužité samolepky akčního modelu, včetně originálního obalu s logem Genuine Parts Škoda, se rovnají vzácné sběratelské bankovce| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
V roce 2000 dorazily na trh závěrečné limitované modely Škody Felicia. Nejvýhodnější a nejžádanější byla verze Trumf. Navenek totiž vypadá jako plně vybavené auto.
Škoda Felicia Trumf
Škoda Felicia Trumf
Škoda Felicia Trumf
Palubní deska sice tvrdými plasty neuchvátí, ale ten tvar… Líbí se nám dodnes! Edici Trumf prozrazuje čtyřramenný volant.
Škoda Felicia Trumf
Škoda Felicia Trumf
Škoda Felicia Trumf
Škoda Felicia Trumf
Škoda Felicia Trumf
Škoda Felicia Trumf
Škoda Felicia Trumf
Škoda Felicia Trumf
Na rozdíl od modelů Laurin & Klement nebo Mystery si musela Felicia Trumf vystačit se základní potahovou látkou výplní z modelu LX. Tkanina má stále slušnou výdrž.
Zadní křídlo z nabídky společnosti Milotec patřilo u felicií k nejvyhledávanějším doplňkům, velké oblibě se těšila rovněž chromovaná koncovka výfuku
Najít zadní plato hatchbacku bez nainstalovaných beden je těžké. Na přelomu milénia lidé chtěli muziku, jenže kratší felicia nabízela reproduktory jen vpředu.
Jedním z trumfů trumfu bylo standardní osazení čtyřválcem o výkonu 50 kilowattů, základní model felicie si musel vystačit se 40 kW
Škoda Felicia Trumf
Že jde o jeden z kusů edice, jež v inzerci prolomila milion, není znát ani na příplatkových litých kolech
Škoda Felicia Trumf
Dodnes nepoužité samolepky akčního modelu, včetně originálního obalu s logem Genuine Parts Škoda, se rovnají vzácné sběratelské bankovce