Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Akční Škoda Felicia Trumf kdysi nestála moc. Dnes může být ceněná rarita

Lukáš Prejzek
Diskuze (19)

Předloni proběhla tuzemskými i zahraničními médii senzační zpráva o téměř nejeté Felicii Trumf, za niž ostravský bazar požaduje rovný milion korun. Nedalo nám to, totožně vybavené auto ze stejné limitované edice jsme prostě vyzkoušet museli!

Jestliže Škoda Felicia něčím opravdu vynikala, pak nejen elegantním zevnějškem nebo líbivou palubní deskou, ale také různými pestrobarevnými akčními modely. Ty se vázaly například k významným událostem, což snad nejlépe prezentovala v létě 1996 olympijská série Atlanta, případně vsadily na moderní bezpečnostní prvky (Safe line s ABS a airbagy), navlékly si atletický dres (Sport line), věnovaly se volnočasovým aktivitám (Fun) nebo vsadily na art design (Color line s konceptem Harlekýn, charakteristickým každým sedadlem a dveřní výplní v jiné barvě). Absolutním vrcholem všeho se však už koncem roku 1995 stala kůží zušlechtěná limitovaná edice Laurin & Klement, jejíž odkaz přebírají nejluxusnější modely Škodovky dodnes. S limitovanými edicemi se však roztrhl mnohem větší pytel.

Vše hezké v ceně

Ve stínu dnešních sběratelských rarit tak trochu stály úplně poslední akční modely, z nichž nejatraktivněji působila verze Trumf. Do prodejen vtrhla v březnu 2000 a lákala na přitažlivou cenu 229.900 korun, za niž si zákazník odvezl vůz jako z točny na ženevském autosalonu: nadstandardní prvky základního modelu LX navenek prezentovaly dražší stupeň GLX. Vždyť kliky a misky zámků v barvě karoserie či tónovaná okenní skla tehdy nebývaly standardem dokonce ani pro kompaktní octavii!

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM+

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa bez reklam na 9 webech.

Lukáš Prejzek
Diskuze (19)

Doporučujeme

Avatar - jersey.se
18. 2. 2024 21:46
Felicia Trumf
Jo, před čtvrt stoletím jsem jednu takovou bílou Trumfku měl. Ve své době to bylo kupodivu hezké auto, ale poplatné době. Zastaralá technika a hlavně tristní jízdní vlastnosti a bezpečnoat, za kterou zaplatila životem hromada lidí, hlavně při převrácení. Není věru nač vzpomínat. Natož s nostalgií.
Avatar - Ja Prvni 123
17. 1. 2024 21:39
Re: Díky, ale Feldu...
Fabia je obecne lepsi auto, nic proti.
S motorem 1.4 dodnes pouzitelne.

HTP byl mor a cholera, ale to se da dobre rozlusit.

Nesrovnatelne bezpecnejsi, kdyz nic jineho.
Avatar - Ja Prvni 123
17. 1. 2024 21:37
Re: Hmm, ve sve dobe to bylo fajn auto.
V tomto kontextujsem pochopitelne myslel "obycejnou" 75.

Ta byla Felicii nejbliz.
Avatar - Jenik3
17. 1. 2024 00:13
Re: Díky, ale Feldu...
Zas tak velký zázrak techniky ani designu to nebyl. I když pro někoho to může být zásadní model. Na takove jedince cílí ten inzerát.
Jak dlouho se Felicie vyráběly v porovnání s Fabii?
16. 1. 2024 23:09
Zas jedna investicni Skodovka...
.... tak urcite :-[] :-[] :-[] Ty Trumfy uz si zive pamatuju jak se se to dostalo do prodeje.... proste posledni zoufaly pokus prodavat to obstarozni auto.... Samolepka na C sloupku nemohla realitu prekricet.... Jak za znelo vyse - za 50 tisic jako recesi.... proc ne ;-)