Do předních blatníků sahajících až do poloviny předních dveří byly částečně zapuštěné kruhové světlomety.|
Zdroj: Karel Haas
Jedním z modelů, které inspirovaly Ferdinanda Porsche při návrhu Brouka byl prototyp Tatra V570.|
Zdroj: Karel Haas
Tatra 97 měla nedělené rovné přední okno a čtveřici spouštěcích bočních oken ve dveřích.|
Zdroj: Margolius-Henry: Tatra
Jeden z prototypů Tatry 97 měl dělené trojúhelníkové zadní okno.|
Zdroj: Margolius-Henry: Tatra
Prototyp s obdélníkovými zadními okny byl v roce 1938 vystaven na ženevském autosalonu vedle svých větších sourozenců Tatra 77 a Tatra 87.|
Zdroj: Margolius-Henry: Tatra
Oba prototypy neměly zadní kýlovou plochu. Sériově vyrobené vozy Tatra 97 již zadní ploutev měly.|
Zdroj: autorevue.cz
Tatra 97 se vyráběla i s volantem na pravé straně. U nás se až do okupace jezdilo vlevo.|
Zdroj: autorevue.cz
Zadní blatníky byly zcela zapuštěné do boků a zadní kola byla schována pod odnímatelným krytem.|
Zdroj: flickr.com
Malý aerodynamický vůz Tatra 97 byl všude obdivován.|
Zdroj: classiccarcatalogue.com
Výstupky po stranách zádě sloužily k nabírání vzduchu k chlazení motoru.|
Zdroj: autorevue.cz
Jednoduchá palubní deska měla všechny ručkové přístroje umístěné uprostřed a dvě uzavíratelné schránky po stranách.|
Zdroj: samohylmotorveteran.cz
Tento vůz vlastnil a udržoval pan V. Kedršt z VCC Praha.|
Zdroj: Svět motorů
Tatra 97 měla podlahovou plošinu s vestavěným páteřovým nosníkem čtvercového profilu.|
Zdroj: Margolius-Henry: Tatra
Zadní kola Tatry 97 poháněl čtyřdobý vzduchem chlazený čtyřválec s protilehlými válci a rozvodem OHC.|
Zdroj: Tatra
Větším sourozencem Tatry 97 byla Tatra 87, poháněná třílitrovým motorem V8.|
Zdroj: auto.cz
Ručkové směrové ukazatele byly většinou umístěny před předními dveřmi. Tento vůz je měl za zadními dveřmi.|
Zdroj: Wikipedia
Tatra 97 vystavená v muzeu Tatry v Kopřivnici už měla směrové blikače na blatnících.|
Zdroj: Wikipedia
Při pohledu zboku vynikají aerodynamické tvary Tatry 97, které navrhli Hans a Erich Ledwinka a Erich Übelacker.|
Zdroj: Wikipedia
Německý lidový automobil KdF-Wagen (později Volkswagen Brouk) navrhl Ferdinand Porsche. Inspirací mu byla Tatra 97.|
Zdroj: Volkswagen
Hans Ledwinka (1878–1967) byl až do roku 1945 technickým ředitelem (šéfkonstruktérem) firmy Ringhoffer-Tatra.|
Zdroj: Wikipedia