Alvis TC (1953–1958): Britská klasika s karoseriemi od Mullinera a Grabera

1/20
Přehled fotografií
Zavřít
  • Kusová výroba kupé Alvis TC 108G se rozběhla v roce 1956.
    Kusová výroba kupé Alvis TC 108G se rozběhla v roce 1956.| Zdroj: Karel Haas
  • Čtyřdveřové sedany TC 21 měly karoserie, které dodávala karosárna Mulliners z Birminghamu.
    Čtyřdveřové sedany TC 21 měly karoserie, které dodávala karosárna Mulliners z Birminghamu.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Modely TC 21 měly kapkovité blatníky s částečně zakrytými zadními koly a stupačky pod dveřmi.
    Modely TC 21 měly kapkovité blatníky s částečně zakrytými zadními koly a stupačky pod dveřmi.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Koncem října 1953 se začala vyrábět verze TC 21/100, nazývaná také Grey Lady.
    Koncem října 1953 se začala vyrábět verze TC 21/100, nazývaná také Grey Lady.| Zdroj: Wikipedia
  • Grey Lady se odlišovala koly s drátovým výpletem a často i dvoubarevným lakováním karoserie.
    Grey Lady se odlišovala koly s drátovým výpletem a často i dvoubarevným lakováním karoserie.| Zdroj: gaukmotors.co.uk
  • Kromě sedanů vyráběl Alvis také dvoudveřové čtyřmístné kabriolety, které karosovala firma Tickford.
    Kromě sedanů vyráběl Alvis také dvoudveřové čtyřmístné kabriolety, které karosovala firma Tickford.| Zdroj: Wikipedia
  • Malý prostor pro zavazadla na zádi byl přístupný po zvednutí víka směrem nahoru.
    Malý prostor pro zavazadla na zádi byl přístupný po zvednutí víka směrem nahoru.| Zdroj: Rajveteranu.cz
  • Všechny ručkové přístroje na palubní desce byly umístěny uprostřed dřevem obložené palubní desky.
    Všechny ručkové přístroje na palubní desce byly umístěny uprostřed dřevem obložené palubní desky.| Zdroj: classiccarsmagazine.co.uk
  • Kabriolety měly stahovací plátěnou střechu složenou za zadními sedadly.
    Kabriolety měly stahovací plátěnou střechu složenou za zadními sedadly.| Zdroj: percivalmotorco.co.uk
  • První vyrobené vozy Alvis TC 108G měly třídílné panoramatické zadní okno.
    První vyrobené vozy Alvis TC 108G měly třídílné panoramatické zadní okno.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Čtyřmístné kupé s karoserií Graber mělo tenké sloupky B a větrací okénka v oknech dveří.
    Čtyřmístné kupé s karoserií Graber mělo tenké sloupky B a větrací okénka v oknech dveří.| Zdroj: galantica-collection.ch
  • Vozy Alvis TC 108G měly typickou masku chladiče s trojúhelníkovým logem značky.
    Vozy Alvis TC 108G měly typickou masku chladiče s trojúhelníkovým logem značky.| Zdroj: galantica-collection.ch
  • Elegantní kupé TC 108G bylo dlouhé 4,8 metru.
    Elegantní kupé TC 108G bylo dlouhé 4,8 metru.| Zdroj: galantica-collection.ch
  • Ve stupňovité zádi mělo kupé poměrně velký zavazadlový prostor.
    Ve stupňovité zádi mělo kupé poměrně velký zavazadlový prostor.| Zdroj: galantica-collection.ch
  • Na palubní desce měl řidič k dispozici řadu ručkových přístrojů a na přání také rádio.
    Na palubní desce měl řidič k dispozici řadu ručkových přístrojů a na přání také rádio.| Zdroj: galantica-collection.ch
  • Pod kapotou se skrýval řadový šestiválec s objemem 3 litry.
    Pod kapotou se skrýval řadový šestiválec s objemem 3 litry.| Zdroj: galantica-collection.ch
  • Některá kupé se odlišovala strmějšími sloupky A a C a nižší stavbou.
    Některá kupé se odlišovala strmějšími sloupky A a C a nižší stavbou.| Zdroj: Wikipedia
  • Zadní blatníky jen nepatrně vystupovaly z boků a byly zakončeny svislými sdruženými svítilnami.
    Zadní blatníky jen nepatrně vystupovaly z boků a byly zakončeny svislými sdruženými svítilnami.| Zdroj: Wikipedia
  • Kromě Grabera dodával karoserie TC 108G také výrobce autobusů Willowbrook z Loughborough.
    Kromě Grabera dodával karoserie TC 108G také výrobce autobusů Willowbrook z Loughborough.| Zdroj: oldtimerfarm.be
  • Existoval také kabriolet Alvis TC 108G s karoserií Graber.
    Existoval také kabriolet Alvis TC 108G s karoserií Graber.| Zdroj: Wheelsage.org
Kusová výroba kupé Alvis TC 108G se rozběhla v roce 1956.
Čtyřdveřové sedany TC 21 měly karoserie, které dodávala karosárna Mulliners z Birminghamu.
Modely TC 21 měly kapkovité blatníky s částečně zakrytými zadními koly a stupačky pod dveřmi.
Koncem října 1953 se začala vyrábět verze TC 21/100, nazývaná také Grey Lady.
Grey Lady se odlišovala koly s drátovým výpletem a často i dvoubarevným lakováním karoserie.
Kromě sedanů vyráběl Alvis také dvoudveřové čtyřmístné kabriolety, které karosovala firma Tickford.
Malý prostor pro zavazadla na zádi byl přístupný po zvednutí víka směrem nahoru.
Všechny ručkové přístroje na palubní desce byly umístěny uprostřed dřevem obložené palubní desky.
Kabriolety měly stahovací plátěnou střechu složenou za zadními sedadly.
První vyrobené vozy Alvis TC 108G měly třídílné panoramatické zadní okno.
Čtyřmístné kupé s karoserií Graber mělo tenké sloupky B a větrací okénka v oknech dveří.
Vozy Alvis TC 108G měly typickou masku chladiče s trojúhelníkovým logem značky.
Elegantní kupé TC 108G bylo dlouhé 4,8 metru.
Ve stupňovité zádi mělo kupé poměrně velký zavazadlový prostor.
Na palubní desce měl řidič k dispozici řadu ručkových přístrojů a na přání také rádio.
Pod kapotou se skrýval řadový šestiválec s objemem 3 litry.
Některá kupé se odlišovala strmějšími sloupky A a C a nižší stavbou.
Zadní blatníky jen nepatrně vystupovaly z boků a byly zakončeny svislými sdruženými svítilnami.
Kromě Grabera dodával karoserie TC 108G také výrobce autobusů Willowbrook z Loughborough.
Existoval také kabriolet Alvis TC 108G s karoserií Graber.