Austin Sheerline (1947 až 1954): Jezdila v něm anglická i nizozemská královna

1/18
Zavřít
  • Austin A125 Sheerline měl konzervativní tvary připomínající předválečné vozy.
    Austin A125 Sheerline měl konzervativní tvary připomínající předválečné vozy. | Zdroj: Karel Haas
  • Leonard Lord rozhodl, že Austin potřebuje velký vůz v tradičním stylu, který by byl konkurenceschopný.
    Leonard Lord rozhodl, že Austin potřebuje velký vůz v tradičním stylu, který by byl konkurenceschopný.| Zdroj: austinmotorvehicleclubqld.org
  • Austin Sheerline měl typické ostré hrany na blatnících, na zádi a na střeše. Přídi dominovaly obrovské světlomety, umístěné po stranách masky chladiče.
    Austin Sheerline měl typické ostré hrany na blatnících, na zádi a na střeše. Přídi dominovaly obrovské světlomety, umístěné po stranách masky chladiče. | Zdroj: austinmotorvehicleclubqld.org
  • Sedan Austin Sheerline měl rozvor náprav 3 029 mm a byl dlouhý 4 864 mm
    Sedan Austin Sheerline měl rozvor náprav 3 029 mm a byl dlouhý 4 864 mm| Zdroj: vintagepaparazzi.com
  • Maska chladiče měla svislé mřížování a rám v barvě vozu.
    Maska chladiče měla svislé mřížování a rám v barvě vozu.| Zdroj: vintagepaparazzi.com
  • Austin Princess měl stejný podvozek a motor jako Sheerlane, měl ale aerodynamičtější tvary.
    Austin Princess měl stejný podvozek a motor jako Sheerlane, měl ale aerodynamičtější tvary.| Zdroj: Austin
  • Unikátní čtyřdveřový kabriolet postavila v roce 1949 na podvozku Austin Sheerline belgická karosárna Vesters & Neirinck z Bruselu.
    Unikátní čtyřdveřový kabriolet postavila v roce 1949 na podvozku Austin Sheerline belgická karosárna Vesters & Neirinck z Bruselu.| Zdroj: Bonhams
  • Kabriolet si objednal belgický výrobce motocyklů Gillet-Herstal. Připomínal práci francouzského karosáře Saoutchika.
    Kabriolet si objednal belgický výrobce motocyklů Gillet-Herstal. Připomínal práci francouzského karosáře Saoutchika. | Zdroj: ritzsite.nl
  • V roce 1949 se začala prodávat limuzína Austin Sheerline s rozvorem prodlouženým na 3 353 mm a přepážkou za předními sedadly.
    V roce 1949 se začala prodávat limuzína Austin Sheerline s rozvorem prodlouženým na 3 353 mm a přepážkou za předními sedadly. | Zdroj: Wikipedia
  • Sedan Austin Sheerline měl šípovité přední okno a logo v podobě okřídleného písmene A na chladiči.
    Sedan Austin Sheerline měl šípovité přední okno a logo v podobě okřídleného písmene A na chladiči.| Zdroj: Wikipedia
  • Po stranách dělené kapoty měly austiny stylizovaný nápis „Austin of England“.
    Po stranách dělené kapoty měly austiny stylizovaný nápis „Austin of England“. | Zdroj: Wikipedia
  • Vzadu měl Sheerline samostatnou schránku pro rezervu a zavazadlový prostor s víkem otevíraným směrem dolů.
    Vzadu měl Sheerline samostatnou schránku pro rezervu a zavazadlový prostor s víkem otevíraným směrem dolů.| Zdroj: Wikipedia
  • Sheerline měl ostré hrany táhnoucí se nad okny dveří od předního okna až k zadnímu nárazníku.
    Sheerline měl ostré hrany táhnoucí se nad okny dveří od předního okna až k zadnímu nárazníku. | Zdroj: austinmotorvehicleclubqld.org
  • V luxusním interiéru byla kožená sedadla a palubní deska potažená dřevěnou dýhou.
    V luxusním interiéru byla kožená sedadla a palubní deska potažená dřevěnou dýhou.| Zdroj: erclassics.com
  • Nizozemská královna Juliána si objednala u nizozemské karosárny Pennock čtyřdveřový kabriolet na podvozku modelu Austin Sheerline.
    Nizozemská královna Juliána si objednala u nizozemské karosárny Pennock čtyřdveřový kabriolet na podvozku modelu Austin Sheerline. | Zdroj: coachbuild.com
  • Austin Sheerline se často dodával s dvoubarevným lakováním karoserie.
    Austin Sheerline se často dodával s dvoubarevným lakováním karoserie. | Zdroj: Wikipedia
  • Po ukončení výroby modelu Austin Sheerline v roce 1954 reprezentoval luxusní vozy Austin už jen model Austin Princess A135.
    Po ukončení výroby modelu Austin Sheerline v roce 1954 reprezentoval luxusní vozy Austin už jen model Austin Princess A135. | Zdroj: Austin
  • Austin Sheerline byl jeden z prvních austinů s okřídleným písmenem A na kapotě.
    Austin Sheerline byl jeden z prvních austinů s okřídleným písmenem A na kapotě.| Zdroj: wsj.com
Austin A125 Sheerline měl konzervativní tvary připomínající předválečné vozy.
Leonard Lord rozhodl, že Austin potřebuje velký vůz v tradičním stylu, který by byl konkurenceschopný.
Austin Sheerline měl typické ostré hrany na blatnících, na zádi a na střeše. Přídi dominovaly obrovské světlomety, umístěné po stranách masky chladiče.
Sedan Austin Sheerline měl rozvor náprav 3 029 mm a byl dlouhý 4 864 mm
Maska chladiče měla svislé mřížování a rám v barvě vozu.
Austin Princess měl stejný podvozek a motor jako Sheerlane, měl ale aerodynamičtější tvary.
Unikátní čtyřdveřový kabriolet postavila v roce 1949 na podvozku Austin Sheerline belgická karosárna Vesters & Neirinck z Bruselu.
Kabriolet si objednal belgický výrobce motocyklů Gillet-Herstal. Připomínal práci francouzského karosáře Saoutchika.
V roce 1949 se začala prodávat limuzína Austin Sheerline s rozvorem prodlouženým na 3 353 mm a přepážkou za předními sedadly.
Sedan Austin Sheerline měl šípovité přední okno a logo v podobě okřídleného písmene A na chladiči.
Po stranách dělené kapoty měly austiny stylizovaný nápis „Austin of England“.
Vzadu měl Sheerline samostatnou schránku pro rezervu a zavazadlový prostor s víkem otevíraným směrem dolů.
Sheerline měl ostré hrany táhnoucí se nad okny dveří od předního okna až k zadnímu nárazníku.
V luxusním interiéru byla kožená sedadla a palubní deska potažená dřevěnou dýhou.
Nizozemská královna Juliána si objednala u nizozemské karosárny Pennock čtyřdveřový kabriolet na podvozku modelu Austin Sheerline.
Austin Sheerline se často dodával s dvoubarevným lakováním karoserie.
Po ukončení výroby modelu Austin Sheerline v roce 1954 reprezentoval luxusní vozy Austin už jen model Austin Princess A135.
Austin Sheerline byl jeden z prvních austinů s okřídleným písmenem A na kapotě.