Společný snímek ilustruje, jak velký otevřený prostor posádce dopřála sama automobilka, nezávislý český úpravce a německý importér|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Velká oválná chladičová maska patří modernizaci z března 1998, fun se po celou dobu produkce držel původní tváře z podzimu 1994 a MTX mohlo na přání dodat příď z německé verze českého pickupu pro jižní trhy, označené VW Caddy|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Felicia Blue Sky, Škoda Felicia Fun a MTX Cabrio|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Asi se nebudeme přít, že zezadu vypadá nejatraktivněji Felicia Fun. Blue Sky působí až moc sériově, příliš zvýšená záď kabrioletu MTX zase dává vyniknout podivně malému oknu a nevzhledné boční nástavbě omezující pohyb zadních cestujících.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Felicia Blue Sky, Škoda Felicia Fun a MTX Cabrio|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Podobný pohled s výjimkou maličkých kolínských trojčat žádné jiné auto české produkce poskytnout nedokáže|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Felicia Blue Sky|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Felicia Blue Sky|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Jediný okamžitě viditelný vnější identifikátor škodovky s odsuvnou střechou představuje roztomilý štítek na zadních blatnících|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Felicia Blue Sky (1999)|
Zdroj: Škoda
Změna barvy podkladů přístrojového štítu bývala v devadesátých letech oblíbenou módou tunerů, Felicia Fun se této úpravy dočkala standardně|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Na rozdíl od běžných felicií se stylová čtyřmístná specifikace Fun místo jednotlivých sedadel dočkala zadní lavice v celku, pásy jsou ukotveny uprostřed|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Koncert slunečních barev si fun přenáší i do kabiny, spolu s věncem volantu se jim podrobilo rovněž čalounění|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Felicia Fun (1996)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Řidič Felicie Fun z letní pohody nemá nic, vše je podřízeno dvojici cestujících vzadu. Ta sedí přímo na korbě a až na krkolomné nastupování si nemá nač stěžovat.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Felicia Fun (1996)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Felicia Fun (1996)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ústřední motiv vyšperkovaného pickupu představuje žába, jejíž korunku najdete na mnoha místech v kabině|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Hotcar
Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Největší slabinou čtyřdveřového českého kabrioletu byl nepohodlný pobyt na zadních sedadlech. Opěradlo svírající pravý úhel se sedákem bylo pro případné cestující k vzteku.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Bezrámové dveře znamenají u českého auta obrovskou kuriozitu. Koncem devadesátých let se jimi kromě kupé a kabrioletů standardně chlubilo jen Subaru.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Přední cestující ve felicii od společnosti MTX nepochybují o tom, že se vezou v kabrioletu. Dozadu se však kvůli nepohodlnému nastupování ani posezení nikdo tlačit nebude.|
Zdroj: Svět motorů
MTX Roadster|
Zdroj: Svět motorů
Proti standardním feliciím se citelně zmenšil využitelný objem kufru, absence obložení boků působí u auta skoro za půl milionu ostudně|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ochranný oblouk býval kabrioletům často vytýkán, šlo však o významný bezpečnostní prvek. Siluetu otevřené felicie n POD VLASTNÍ avíc téměř nerušil.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Kabriolet od nezávislého mělnického úpravce se nesměl prodávat s logem Škody, zkratka MTX však měla obrovské charisma|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Výrobky společnosti Metalex se vždy těšily značnému zájmu motoristů. Není divu, že jediný test v tehdejším Světě motorů si k propagaci zabral celou přední stranu obálky.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
MTX Country|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger