I Škoda Felicia může být super auto na léto. Tohle jsou ty nejlepší verze

4/29
Přehled fotografií
Zavřít
  • Společný snímek ilustruje, jak velký otevřený prostor posádce dopřála sama automobilka, nezávislý český úpravce a německý importér
    Společný snímek ilustruje, jak velký otevřený prostor posádce dopřála sama automobilka, nezávislý český úpravce a německý importér| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Velká oválná chladičová maska patří modernizaci z března 1998, fun se po celou dobu produkce držel původní tváře z podzimu 1994 a MTX mohlo na přání dodat příď z německé verze českého pickupu pro jižní trhy, označené VW Caddy
    Velká oválná chladičová maska patří modernizaci z března 1998, fun se po celou dobu produkce držel původní tváře z podzimu 1994 a MTX mohlo na přání dodat příď z německé verze českého pickupu pro jižní trhy, označené VW Caddy| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Felicia Blue Sky, Škoda Felicia Fun a MTX Cabrio
    Škoda Felicia Blue Sky, Škoda Felicia Fun a MTX Cabrio| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Asi se nebudeme přít, že zezadu vypadá nejatraktivněji Felicia Fun. Blue Sky působí až moc sériově, příliš zvýšená záď kabrioletu MTX zase dává vyniknout podivně malému oknu a nevzhledné boční nástavbě omezující pohyb zadních cestujících.
    Asi se nebudeme přít, že zezadu vypadá nejatraktivněji Felicia Fun. Blue Sky působí až moc sériově, příliš zvýšená záď kabrioletu MTX zase dává vyniknout podivně malému oknu a nevzhledné boční nástavbě omezující pohyb zadních cestujících.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Felicia Blue Sky, Škoda Felicia Fun a MTX Cabrio
    Škoda Felicia Blue Sky, Škoda Felicia Fun a MTX Cabrio| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Podobný pohled s výjimkou maličkých kolínských trojčat žádné jiné auto české produkce poskytnout nedokáže
    Podobný pohled s výjimkou maličkých kolínských trojčat žádné jiné auto české produkce poskytnout nedokáže| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Felicia Blue Sky
    Škoda Felicia Blue Sky| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Felicia Blue Sky
    Škoda Felicia Blue Sky| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Jediný okamžitě viditelný vnější identifikátor škodovky s odsuvnou střechou představuje roztomilý štítek na zadních blatnících
    Jediný okamžitě viditelný vnější identifikátor škodovky s odsuvnou střechou představuje roztomilý štítek na zadních blatnících| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Felicia Blue Sky (1999)
    Škoda Felicia Blue Sky (1999)| Zdroj: Škoda
  • Změna barvy podkladů přístrojového štítu bývala v devadesátých letech oblíbenou módou tunerů, Felicia Fun se této úpravy dočkala standardně
    Změna barvy podkladů přístrojového štítu bývala v devadesátých letech oblíbenou módou tunerů, Felicia Fun se této úpravy dočkala standardně| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Na rozdíl od běžných felicií se stylová čtyřmístná specifikace Fun místo jednotlivých sedadel dočkala zadní lavice v celku, pásy jsou ukotveny uprostřed
    Na rozdíl od běžných felicií se stylová čtyřmístná specifikace Fun místo jednotlivých sedadel dočkala zadní lavice v celku, pásy jsou ukotveny uprostřed| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Koncert slunečních barev si fun přenáší i do kabiny, spolu s věncem volantu se jim podrobilo rovněž čalounění
    Koncert slunečních barev si fun přenáší i do kabiny, spolu s věncem volantu se jim podrobilo rovněž čalounění| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Felicia Fun (1996)
    Škoda Felicia Fun (1996)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Řidič Felicie Fun z letní pohody nemá nic, vše je podřízeno dvojici cestujících vzadu. Ta sedí přímo na korbě a až na krkolomné nastupování si nemá nač stěžovat.
    Řidič Felicie Fun z letní pohody nemá nic, vše je podřízeno dvojici cestujících vzadu. Ta sedí přímo na korbě a až na krkolomné nastupování si nemá nač stěžovat.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Felicia Fun (1996)
    Škoda Felicia Fun (1996)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Felicia Fun (1996)
    Škoda Felicia Fun (1996)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Ústřední motiv vyšperkovaného pickupu představuje žába, jejíž korunku najdete na mnoha místech v kabině
    Ústřední motiv vyšperkovaného pickupu představuje žába, jejíž korunku najdete na mnoha místech v kabině| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Škoda Felicia Fun
    Škoda Felicia Fun| Zdroj: Hotcar
  • Škoda Felicia Fun
    Škoda Felicia Fun| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Největší slabinou čtyřdveřového českého kabrioletu byl nepohodlný pobyt na zadních sedadlech. Opěradlo svírající pravý úhel se sedákem bylo pro případné cestující k vzteku.
    Největší slabinou čtyřdveřového českého kabrioletu byl nepohodlný pobyt na zadních sedadlech. Opěradlo svírající pravý úhel se sedákem bylo pro případné cestující k vzteku.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Bezrámové dveře znamenají u českého auta obrovskou kuriozitu. Koncem devadesátých let se jimi kromě kupé a kabrioletů standardně chlubilo jen Subaru.
    Bezrámové dveře znamenají u českého auta obrovskou kuriozitu. Koncem devadesátých let se jimi kromě kupé a kabrioletů standardně chlubilo jen Subaru.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Přední cestující ve felicii od společnosti MTX nepochybují o tom, že se vezou v kabrioletu. Dozadu se však kvůli nepohodlnému nastupování ani posezení nikdo tlačit nebude.
    Přední cestující ve felicii od společnosti MTX nepochybují o tom, že se vezou v kabrioletu. Dozadu se však kvůli nepohodlnému nastupování ani posezení nikdo tlačit nebude.| Zdroj: Svět motorů
  • MTX Roadster
    MTX Roadster| Zdroj: Svět motorů
  • Proti standardním feliciím se citelně zmenšil využitelný objem kufru, absence obložení boků působí u auta skoro za půl milionu ostudně
    Proti standardním feliciím se citelně zmenšil využitelný objem kufru, absence obložení boků působí u auta skoro za půl milionu ostudně| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Ochranný oblouk býval kabrioletům často vytýkán, šlo však o významný bezpečnostní prvek. Siluetu otevřené felicie n POD VLASTNÍ avíc téměř nerušil.
    Ochranný oblouk býval kabrioletům často vytýkán, šlo však o významný bezpečnostní prvek. Siluetu otevřené felicie n POD VLASTNÍ avíc téměř nerušil.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Kabriolet od nezávislého mělnického úpravce se nesměl prodávat s logem Škody, zkratka MTX však měla obrovské charisma
    Kabriolet od nezávislého mělnického úpravce se nesměl prodávat s logem Škody, zkratka MTX však měla obrovské charisma| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • Výrobky společnosti Metalex se vždy těšily značnému zájmu motoristů. Není divu, že jediný test v tehdejším Světě motorů si k propagaci zabral celou přední stranu obálky.
    Výrobky společnosti Metalex se vždy těšily značnému zájmu motoristů. Není divu, že jediný test v tehdejším Světě motorů si k propagaci zabral celou přední stranu obálky.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
  • MTX Country
    MTX Country| Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Společný snímek ilustruje, jak velký otevřený prostor posádce dopřála sama automobilka, nezávislý český úpravce a německý importér
Velká oválná chladičová maska patří modernizaci z března 1998, fun se po celou dobu produkce držel původní tváře z podzimu 1994 a MTX mohlo na přání dodat příď z německé verze českého pickupu pro jižní trhy, označené VW Caddy
Škoda Felicia Blue Sky, Škoda Felicia Fun a MTX Cabrio
Asi se nebudeme přít, že zezadu vypadá nejatraktivněji Felicia Fun. Blue Sky působí až moc sériově, příliš zvýšená záď kabrioletu MTX zase dává vyniknout podivně malému oknu a nevzhledné boční nástavbě omezující pohyb zadních cestujících.
Škoda Felicia Blue Sky, Škoda Felicia Fun a MTX Cabrio
Podobný pohled s výjimkou maličkých kolínských trojčat žádné jiné auto české produkce poskytnout nedokáže
Škoda Felicia Blue Sky
Škoda Felicia Blue Sky
Jediný okamžitě viditelný vnější identifikátor škodovky s odsuvnou střechou představuje roztomilý štítek na zadních blatnících
Škoda Felicia Blue Sky (1999)
Změna barvy podkladů přístrojového štítu bývala v devadesátých letech oblíbenou módou tunerů, Felicia Fun se této úpravy dočkala standardně
Na rozdíl od běžných felicií se stylová čtyřmístná specifikace Fun místo jednotlivých sedadel dočkala zadní lavice v celku, pásy jsou ukotveny uprostřed
Koncert slunečních barev si fun přenáší i do kabiny, spolu s věncem volantu se jim podrobilo rovněž čalounění
Škoda Felicia Fun (1996)
Řidič Felicie Fun z letní pohody nemá nic, vše je podřízeno dvojici cestujících vzadu. Ta sedí přímo na korbě a až na krkolomné nastupování si nemá nač stěžovat.
Škoda Felicia Fun (1996)
Škoda Felicia Fun (1996)
Ústřední motiv vyšperkovaného pickupu představuje žába, jejíž korunku najdete na mnoha místech v kabině
Škoda Felicia Fun
Škoda Felicia Fun
Největší slabinou čtyřdveřového českého kabrioletu byl nepohodlný pobyt na zadních sedadlech. Opěradlo svírající pravý úhel se sedákem bylo pro případné cestující k vzteku.
Bezrámové dveře znamenají u českého auta obrovskou kuriozitu. Koncem devadesátých let se jimi kromě kupé a kabrioletů standardně chlubilo jen Subaru.
Přední cestující ve felicii od společnosti MTX nepochybují o tom, že se vezou v kabrioletu. Dozadu se však kvůli nepohodlnému nastupování ani posezení nikdo tlačit nebude.
MTX Roadster
Proti standardním feliciím se citelně zmenšil využitelný objem kufru, absence obložení boků působí u auta skoro za půl milionu ostudně
Ochranný oblouk býval kabrioletům často vytýkán, šlo však o významný bezpečnostní prvek. Siluetu otevřené felicie n POD VLASTNÍ avíc téměř nerušil.
Kabriolet od nezávislého mělnického úpravce se nesměl prodávat s logem Škody, zkratka MTX však měla obrovské charisma
Výrobky společnosti Metalex se vždy těšily značnému zájmu motoristů. Není divu, že jediný test v tehdejším Světě motorů si k propagaci zabral celou přední stranu obálky.
MTX Country