Pozdní devadesátá léta se u Volkswagenu nesla ve znamení usměvavé chladičové masky a decentně zaoblených karoserií|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Volkswagen Caravelle 2.5 TDI a Volkswagen Polo 1.0|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Mezi nejmenším a největším volkswagenem z poloviny devadesátých let najdeme metr rozdílu v délce a půl metru ve výšce|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Letní dostaveníčko na břehu Labe v Čelákovicích, odkud proud řeky míří na dosah severoněmeckého Hamburku, nedaleko sídla automobilky Volkswagen|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Otevřené dveře zavazadelníků jasně definují rozdíl mezi cestovatelským speciálem a městskou nákupní taškou|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Volkswagen Caravelle 2.5 TDI a Volkswagen Polo 1.0|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Architektura palubní desky caravelle je jednoduchá, ukázkově přehledná a přesně odpovídá tehdejšímu stylu Volkswagenu|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Přední řada sedadel je rozdělena na řidičovo křeslo a lavici pro dva, délka řadicí páky na podlaze připomíná náklaďáky|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Dozadu se nastupuje po sklopení krajního opěradla druhé řady, vzhledem k dlouhému rozvoru to jde snadno|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Volkswagen Caravelle 2.5 TDI|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Volkswagen Caravelle 2.5 TDI|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Díky délce 4,7 metru se Volkswagen Caravelle ovládá příjemně, za jízdy připomíná spíš osobní auto|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ačkoliv řada T4 představuje užitkové vozidlo, už po pár kilometrech jízdy si řidič vůz osvojí jako rodinný kompakt|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Volkswagen Caravelle 2.5 TDI|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Volkswagen Caravelle 2.5 TDI|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Přeplňovaný pětiválec 2.5 TDI je k neutahání. Atmosférická verze však nepřesvědčila.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Volkswagen Caravelle 2.5 TDI|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Volkswagen Caravelle 2.5 TDI|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Volkswagen Caravelle 2.5 TDI|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Oba osobní automobily jsme ve stejných barvách objevili dokonce i v dobové prezentaci užitkových vozidel z roku 1998|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Volkswagen Polo 1.0|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Nejrozšířenější palubní deska 90. let: Polo 3D, Polo 5D, Polo Classic, Polo Variant, Caddy, Seat Arosa, Ibiza 3D, Ibiza 5D, Cordoba, Cordoba SX Coupé, Cordoba Vario, Inca…|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Volkswagen Polo 1.0|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Volkswagen Polo 1.0|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Volkswagen Polo 1.0|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Rozměry sedaček odpovídají malým autům, čalounění je velmi nápadité|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
U malého volkswagenu se počítalo převážně s dvojicí cestujících, prostor vzadu proto není na rozvalování|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Volkswagen Polo 1.0|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Volkswagen je na délku kratší než felicia a obratností v provozu nám připomíná spíše malou mrštnou motokáru|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Volkswagen Polo 1.0|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Volkswagen Polo 1.0|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Navzdory slaboučkému motoru se lehoučké polo vodí po silnici suverénně, jízdně dokáže pobavit|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Příčně uložený čtyřválec do města stačí, spotřeba 7 l však nic moc|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Volkswagen Polo 1.0|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Volkswagen Polo 1.0|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Volkswagen Polo 1.0|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger