Ford Bronco (1966–1977): První SUV od amerického Forda

18/20
Přehled fotografií
Zavřít
  • Pozdější modely měly couvací světla v zadních skupinových svítilnách a boční poziční světla.
    Pozdější modely měly couvací světla v zadních skupinových svítilnách a boční poziční světla.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Pickup Ford Bronco Sports Utility první generace z roku 1966.
    Pickup Ford Bronco Sports Utility první generace z roku 1966.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Pickup měl dvoumístnou kabinu a za ní nákladový prostor se zadní stěnou sklápěnou směrem dolů.
    Pickup měl dvoumístnou kabinu a za ní nákladový prostor se zadní stěnou sklápěnou směrem dolů.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Čtyřmístný roadster Ford Bronco s výřezy místo dveří. Náhradní kolo bylo umístěno za zadní lavicí.
    Čtyřmístný roadster Ford Bronco s výřezy místo dveří. Náhradní kolo bylo umístěno za zadní lavicí.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Prodej roadsteru nedosahoval očekávaných čísel, a proto byla jeho výroba v roce 1968 ukončena.
    Prodej roadsteru nedosahoval očekávaných čísel, a proto byla jeho výroba v roce 1968 ukončena.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Roadster měl jednoduchou palubní desku s kruhovým sdruženým přístrojem vlevo od dvouramenného volantu.
    Roadster měl jednoduchou palubní desku s kruhovým sdruženým přístrojem vlevo od dvouramenného volantu.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Zadní lavice pro dva cestující měla po stranách loketní opěrky.
    Zadní lavice pro dva cestující měla po stranách loketní opěrky.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Název Bronco znamená v angličtině divokého nebo napůl ochočeného koně ze západu USA.
    Název Bronco znamená v angličtině divokého nebo napůl ochočeného koně ze západu USA.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Pod přední kapotou se nacházel podélně uložený šestiválec nebo V8 pohánějící všechna kola.
    Pod přední kapotou se nacházel podélně uložený šestiválec nebo V8 pohánějící všechna kola.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Přední maska byla společná pro všechny modely a měla široké mřížování s nápisem FORD uprostřed.
    Přední maska byla společná pro všechny modely a měla široké mřížování s nápisem FORD uprostřed.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Za okny dveří se nacházela velká obdélníková boční okna
    Za okny dveří se nacházela velká obdélníková boční okna| Zdroj: Wheelsage.org
  • První generace modelu Bronco byla postavena na rámovém podvozku s rozvorem náprav 2 337 mm.
    První generace modelu Bronco byla postavena na rámovém podvozku s rozvorem náprav 2 337 mm.| Zdroj: velocityrestorations.com
  • Za příplatek se dala pořídit mimo jiné přední klubovková sedadla, rádio a přídavná benzinová nádrž.
    Za příplatek se dala pořídit mimo jiné přední klubovková sedadla, rádio a přídavná benzinová nádrž.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Verze Sport se odlišovala červeným nápisem FORD na přední masce.
    Verze Sport se odlišovala červeným nápisem FORD na přední masce.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Ford Bronco měl stěrače předního okna umístěné nezvykle nahoře.
    Ford Bronco měl stěrače předního okna umístěné nezvykle nahoře.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Náhradní kolo bylo u modelu Wagon umístěno vzadu na masivním rámu s vyčnívajícími závěsy.
    Náhradní kolo bylo u modelu Wagon umístěno vzadu na masivním rámu s vyčnívajícími závěsy.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Ford Bronco Wagon Stroppe Baja Edition z roku 1971 mělo výrazné lakování karoserie v barvách červená, bílá a modrá.
    Ford Bronco Wagon Stroppe Baja Edition z roku 1971 mělo výrazné lakování karoserie v barvách červená, bílá a modrá.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Ford Bronco Wagon z roku 1972 bez závěsu pro náhradní kolo.
    Ford Bronco Wagon z roku 1972 bez závěsu pro náhradní kolo.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Ford Bronco Soft Top Ranger s ozdobnými pruhy na karoserii, plátěnou střechou, látkovými potahy sedadel a koberci
    Ford Bronco Soft Top Ranger s ozdobnými pruhy na karoserii, plátěnou střechou, látkovými potahy sedadel a koberci| Zdroj: Wheelsage.org
  • Zadní okno se dalo otevřít směrem nahoru a zbývající část zádi směrem dolů.
    Zadní okno se dalo otevřít směrem nahoru a zbývající část zádi směrem dolů.| Zdroj: Wheelsage.org
Pozdější modely měly couvací světla v zadních skupinových svítilnách a boční poziční světla.
Pickup Ford Bronco Sports Utility první generace z roku 1966.
Pickup měl dvoumístnou kabinu a za ní nákladový prostor se zadní stěnou sklápěnou směrem dolů.
Čtyřmístný roadster Ford Bronco s výřezy místo dveří. Náhradní kolo bylo umístěno za zadní lavicí.
Prodej roadsteru nedosahoval očekávaných čísel, a proto byla jeho výroba v roce 1968 ukončena.
Roadster měl jednoduchou palubní desku s kruhovým sdruženým přístrojem vlevo od dvouramenného volantu.
Zadní lavice pro dva cestující měla po stranách loketní opěrky.
Název Bronco znamená v angličtině divokého nebo napůl ochočeného koně ze západu USA.
Pod přední kapotou se nacházel podélně uložený šestiválec nebo V8 pohánějící všechna kola.
Přední maska byla společná pro všechny modely a měla široké mřížování s nápisem FORD uprostřed.
Za okny dveří se nacházela velká obdélníková boční okna
První generace modelu Bronco byla postavena na rámovém podvozku s rozvorem náprav 2 337 mm.
Za příplatek se dala pořídit mimo jiné přední klubovková sedadla, rádio a přídavná benzinová nádrž.
Verze Sport se odlišovala červeným nápisem FORD na přední masce.
Ford Bronco měl stěrače předního okna umístěné nezvykle nahoře.
Náhradní kolo bylo u modelu Wagon umístěno vzadu na masivním rámu s vyčnívajícími závěsy.
Ford Bronco Wagon Stroppe Baja Edition z roku 1971 mělo výrazné lakování karoserie v barvách červená, bílá a modrá.
Ford Bronco Wagon z roku 1972 bez závěsu pro náhradní kolo.
Ford Bronco Soft Top Ranger s ozdobnými pruhy na karoserii, plátěnou střechou, látkovými potahy sedadel a koberci
Zadní okno se dalo otevřít směrem nahoru a zbývající část zádi směrem dolů.