Packard Caribbean (1953–1956): Poslední čtyři roky

1/19
Přehled fotografií
Zavřít
  • V roce 1954 si kabriolet Caribbean ponechal rozměry ročníku 1953 a na karoserii byly provedeny jen drobné úpravy.
    V roce 1954 si kabriolet Caribbean ponechal rozměry ročníku 1953 a na karoserii byly provedeny jen drobné úpravy.| Zdroj: Wheelsage.org
  • V roce 1952 připravil Packard šest konceptů Pan American, které sklidily pozitivní ohlas na řadě autosalonů. Caribbean 1953 se mu hodně podobal.
    V roce 1952 připravil Packard šest konceptů Pan American, které sklidily pozitivní ohlas na řadě autosalonů. Caribbean 1953 se mu hodně podobal.| Zdroj: Karel Haas
  • Kabriolet Caribbean z roku 1953 měl rozvor 3 099 mm a rozměry 5 550 x 1 976 x 1 582 mm (délka x šířka x výška).
    Kabriolet Caribbean z roku 1953 měl rozvor 3 099 mm a rozměry 5 550 x 1 976 x 1 582 mm (délka x šířka x výška).| Zdroj: Wheelsage.org
  • Záď zdobil kryt náhradního kola a malé chromované ploutvičky na koncích blatníků.
    Záď zdobil kryt náhradního kola a malé chromované ploutvičky na koncích blatníků.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Interiér měl lavicová sedadla čalouněná kůží a před volantem přehledné ručkové přístroje.
    Interiér měl lavicová sedadla čalouněná kůží a před volantem přehledné ručkové přístroje.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Zadní kola kabrioletu Packard Caribbean 1953 poháněl řadový osmiválec Thunderbolt s objemem válců 5,3 litru.
    Zadní kola kabrioletu Packard Caribbean 1953 poháněl řadový osmiválec Thunderbolt s objemem válců 5,3 litru.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Okrasné lišty na zadních blatnících usnadňovaly tehdy moderní dvoubarevné lakování karoserie.
    Okrasné lišty na zadních blatnících usnadňovaly tehdy moderní dvoubarevné lakování karoserie.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Packard Caribbean Custom Convertible z roku 1954.
    Packard Caribbean Custom Convertible z roku 1954.| Zdroj: Wheelsage.org
  • V modelovém roce 1955 se Packard Caribbean představil v úplně novém kabátu a s novým motorem V8.
    V modelovém roce 1955 se Packard Caribbean představil v úplně novém kabátu a s novým motorem V8.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Zadní „katedrálová“ koncová světla byla umístěná nad výfuky.
    Zadní „katedrálová“ koncová světla byla umístěná nad výfuky.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Designér Dick Teague dal vozu Caribbean  1955 moderní tvary s širokou přední maskou a světlomety umístěnými pod stříškami.
    Designér Dick Teague dal vozu Caribbean 1955 moderní tvary s širokou přední maskou a světlomety umístěnými pod stříškami.| Zdroj: Classic.com
  • Úzká větrací štěrbina na kapotě byla u ročníku 1955 rozdělena na dvě.
    Úzká větrací štěrbina na kapotě byla u ročníku 1955 rozdělena na dvě.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Nová palubní deska byla dvoubarevná s pěticí ručkových přístrojů před dvouramenným volantem.
    Nová palubní deska byla dvoubarevná s pěticí ručkových přístrojů před dvouramenným volantem.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Nový vidlicový osmiválec Packard s rozvodem OHV a objemem válců 5,7 litru měl nejvyšší výkon 279 koní.
    Nový vidlicový osmiválec Packard s rozvodem OHV a objemem válců 5,7 litru měl nejvyšší výkon 279 koní.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Kabriolet Packard Caribbean 1956 se vzhledem lišil od ročníku 1955 jen nepatrně.
    Kabriolet Packard Caribbean 1956 se vzhledem lišil od ročníku 1955 jen nepatrně.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Kabriolet Packard Caribbean 1956 s nataženou plátěnou střechou.
    Kabriolet Packard Caribbean 1956 s nataženou plátěnou střechou.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Uvnitř modelů 1956 byla přední lavice nahrazena dělenými oboustrannými sedáky s látkou na jedné straně a kůží na druhé straně.
    Uvnitř modelů 1956 byla přední lavice nahrazena dělenými oboustrannými sedáky s látkou na jedné straně a kůží na druhé straně.| Zdroj: Wheelsage.org
  • Modelový rok 1956, poslední pro Caribbean, přinesl novinku v podobě kupé se střechou bez středových sloupků (hardtop).
    Modelový rok 1956, poslední pro Caribbean, přinesl novinku v podobě kupé se střechou bez středových sloupků (hardtop).| Zdroj: Wheelsage.org
  • Dvoudveřové kupé Packard Caribbean Custom Hardtop 1956 mělo panoramatické přední a zadní okno.
    Dvoudveřové kupé Packard Caribbean Custom Hardtop 1956 mělo panoramatické přední a zadní okno.| Zdroj: Wikipedia
V roce 1954 si kabriolet Caribbean ponechal rozměry ročníku 1953 a na karoserii byly provedeny jen drobné úpravy.
V roce 1952 připravil Packard šest konceptů Pan American, které sklidily pozitivní ohlas na řadě autosalonů. Caribbean 1953 se mu hodně podobal.
Kabriolet Caribbean z roku 1953 měl rozvor 3 099 mm a rozměry 5 550 x 1 976 x 1 582 mm (délka x šířka x výška).
Záď zdobil kryt náhradního kola a malé chromované ploutvičky na koncích blatníků.
Interiér měl lavicová sedadla čalouněná kůží a před volantem přehledné ručkové přístroje.
Zadní kola kabrioletu Packard Caribbean 1953 poháněl řadový osmiválec Thunderbolt s objemem válců 5,3 litru.
Okrasné lišty na zadních blatnících usnadňovaly tehdy moderní dvoubarevné lakování karoserie.
Packard Caribbean Custom Convertible z roku 1954.
V modelovém roce 1955 se Packard Caribbean představil v úplně novém kabátu a s novým motorem V8.
Zadní „katedrálová“ koncová světla byla umístěná nad výfuky.
Designér Dick Teague dal vozu Caribbean  1955 moderní tvary s širokou přední maskou a světlomety umístěnými pod stříškami.
Úzká větrací štěrbina na kapotě byla u ročníku 1955 rozdělena na dvě.
Nová palubní deska byla dvoubarevná s pěticí ručkových přístrojů před dvouramenným volantem.
Nový vidlicový osmiválec Packard s rozvodem OHV a objemem válců 5,7 litru měl nejvyšší výkon 279 koní.
Kabriolet Packard Caribbean 1956 se vzhledem lišil od ročníku 1955 jen nepatrně.
Kabriolet Packard Caribbean 1956 s nataženou plátěnou střechou.
Uvnitř modelů 1956 byla přední lavice nahrazena dělenými oboustrannými sedáky s látkou na jedné straně a kůží na druhé straně.
Modelový rok 1956, poslední pro Caribbean, přinesl novinku v podobě kupé se střechou bez středových sloupků (hardtop).
Dvoudveřové kupé Packard Caribbean Custom Hardtop 1956 mělo panoramatické přední a zadní okno.