3. generace modelu Charger debutovala v roce 1971 s ve středu rozdělenou přední maskou, do které byly po stranách vloženy dvojité světlomety.|
Zdroj: Dodge
Výkonnější verze Chargeru měly na dveřích falešné větrací otvory a na kapotě středovou vyvýšeninu.|
Zdroj: Dodge
Dodge Charger 500 Super Bee Hemi z roku 1971.|
Zdroj: Dodge
Dodge Charger R/T 1971 s rámem přední masky v barvě karoserie.|
Zdroj: Dodge
V interiéru Chargeru R/T nechyběl volant s dřevěným rámem a řada ručkových přístrojů.|
Zdroj: Dodge
Nabídka motorů začínala šestiválcem 225 Six-Pack s objemem 3,7 litru a nejvyšším výkonem 112 koní.|
Zdroj: Dodge
Charger R/T Hemi Ramcharger s vysouvacím nasávacím otvorem nad čističem vzduchu.|
Zdroj: Dodge
Dodge Charger Super Bee 1971 s vinylovou střechou.|
Zdroj: Dodge
Super Bee 1971 měl vzadu na víku kufru velký spoiler.|
Zdroj: Dodge
Modely ročníku 1972 měly vzadu pozměněné sdružené svítilny.|
Zdroj: Dodge
Dodge Charger modelového ročníku 1972 se představil s novou řadou Rallye, která nahrazovala verzi R/T.|
Zdroj: Dodge
Modely SE se odlišovaly od jiných modelů Charger ročníku 1972 vinylovou střechou a světlomety skrytými v přední masce.|
Zdroj: Dodge
V modelovém roce 1973 měla kupé Charger nezměněný rozvor, ale narostla do délky na 5 403 mm.|
Zdroj: Dodge
Kupé Dodge Charger 1973 se střechou bez středových sloupků (hardtop).|
Zdroj: Dodge
Výkonná kupé Dodge Charger třetí generace se úspěšně zapojila do závodů NASCAR.|
Zdroj: Dodge
Modely Dodge Charger SE 1973 měly vinylovou střechu a na zadních sloupcích tři svislá úzká okénka.|
Zdroj: Dodge
Charger 1974 se proti předchozímu ročníku změnil jen minimálně.|
Zdroj: Dodge
Modely 1974 měly o něco větší gumové dorazy na náraznících.|
Zdroj: Dodge
Vozy Dodge Charger měly od roku 1973 vpředu i vzadu tak zvané „pětimílové“ nárazníky.|
Zdroj: Dodge