Bugatti Typ 37 a 37A (1926–1930): Půl osmiválce pod kapotou

16/15
Přehled fotografií
Zavřít
  • Bugatti Typ 37 Grand Prix z roku 1926, nabízený v aukční síni Bonhams.
    Bugatti Typ 37 Grand Prix z roku 1926, nabízený v aukční síni Bonhams.| Zdroj: Bonhams
  • Bugatti Typ 13 byl první automobil této značky, vyráběný v letech 1910 až 1920. Jeho nástupcem byl typ 37.
    Bugatti Typ 13 byl první automobil této značky, vyráběný v letech 1910 až 1920. Jeho nástupcem byl typ 37.| Zdroj: Wikipedia
  • Bugatti Typ 37, vystavený v německém dopravním muzeu Sinsheim. Vůz má světlomety a rezervu na levé straně.
    Bugatti Typ 37, vystavený v německém dopravním muzeu Sinsheim. Vůz má světlomety a rezervu na levé straně.| Zdroj: Karel Haas
  • Sportovní verze Bugatti Typ 37 s blatníky a velkým předním oknem.
    Sportovní verze Bugatti Typ 37 s blatníky a velkým předním oknem.| Zdroj: Wikipedia
  • Typ 37 měl většinou kola s drátovým výpletem, ale dodával se i s paprskovými koly z hliníkové slitiny.
    Typ 37 měl většinou kola s drátovým výpletem, ale dodával se i s paprskovými koly z hliníkové slitiny.| Zdroj: Wikipedia
  • Kresba Bugatti Typ 37 v řezu. Velká benzinová nádrž byla umístěna za sedadly.
    Kresba Bugatti Typ 37 v řezu. Velká benzinová nádrž byla umístěna za sedadly.| Zdroj: Wheelsage
  • Elegantní černě lakované Bugatti Typ 37 s malými blatníky nad koly a nízko posazenými světly.
    Elegantní černě lakované Bugatti Typ 37 s malými blatníky nad koly a nízko posazenými světly.| Zdroj: Wheelsage
  • Na výstavě historických automobilů Retromobile 2013 bylo k vidění Bugatti Typ 37A z roku 1927 se dvěma větrnými štítky před sedadly.
    Na výstavě historických automobilů Retromobile 2013 bylo k vidění Bugatti Typ 37A z roku 1927 se dvěma větrnými štítky před sedadly.| Zdroj: Wikipedia
  • Bugatti Typ 37A poháněl řadový čtyřválcový motor s kompresorem, odvozený z osmiválce z modelu Bugatti Typ 28.
    Bugatti Typ 37A poháněl řadový čtyřválcový motor s kompresorem, odvozený z osmiválce z modelu Bugatti Typ 28.| Zdroj: auta5p.eu
  • Na výstavě v Národním technickém muzeu v Praze bylo v roce 2021 vystaveno vzorně restaurované Bugatti Typ 37A.
    Na výstavě v Národním technickém muzeu v Praze bylo v roce 2021 vystaveno vzorně restaurované Bugatti Typ 37A.| Zdroj: Wikipedia
  • V roce 1926 si brazilský velvyslanec ve Francii koupil podvozek T37A a na něj si nechal vyrobit dvoumístné kupé nazvané Bugatti La Mouche 37A.
    V roce 1926 si brazilský velvyslanec ve Francii koupil podvozek T37A a na něj si nechal vyrobit dvoumístné kupé nazvané Bugatti La Mouche 37A.| Zdroj: samohylmotorveteran.cz
  • Vzácný exemplář La Mouche 37A je součástí sbírky historických vozidel Samohýl Motor Veterán ve Zlíně.
    Vzácný exemplář La Mouche 37A je součástí sbírky historických vozidel Samohýl Motor Veterán ve Zlíně.| Zdroj: autokaleidoskop.cz
  • Zvláštností typu 37 byly kované duté přední nápravy, kterými procházela listová pera.
    Zvláštností typu 37 byly kované duté přední nápravy, kterými procházela listová pera.| Zdroj: Wikipedia
  • Motory z typu 37/37A byly později použity v osobním automobilu Bugatti Typ 40/40A.
    Motory z typu 37/37A byly později použity v osobním automobilu Bugatti Typ 40/40A.| Zdroj: Wikipedia
  • Vozy Bugatti na Masarykově okruhu v Brně. Startovní číslo 2 má Jiří Kristián Lobkowicz, číslo 4 Miloš Bondy.
    Vozy Bugatti na Masarykově okruhu v Brně. Startovní číslo 2 má Jiří Kristián Lobkowicz, číslo 4 Miloš Bondy.| Zdroj: Wikipedia
Bugatti Typ 37 Grand Prix z roku 1926, nabízený v aukční síni Bonhams.
Bugatti Typ 13 byl první automobil této značky, vyráběný v letech 1910 až 1920. Jeho nástupcem byl typ 37.
Bugatti Typ 37, vystavený v německém dopravním muzeu Sinsheim. Vůz má světlomety a rezervu na levé straně.
Sportovní verze Bugatti Typ 37 s blatníky a velkým předním oknem.
Typ 37 měl většinou kola s drátovým výpletem, ale dodával se i s paprskovými koly z hliníkové slitiny.
Kresba Bugatti Typ 37 v řezu. Velká benzinová nádrž byla umístěna za sedadly.
Elegantní černě lakované Bugatti Typ 37 s malými blatníky nad koly a nízko posazenými světly.
Na výstavě historických automobilů Retromobile 2013 bylo k vidění Bugatti Typ 37A z roku 1927 se dvěma větrnými štítky před sedadly.
Bugatti Typ 37A poháněl řadový čtyřválcový motor s kompresorem, odvozený z osmiválce z modelu Bugatti Typ 28.
Na výstavě v Národním technickém muzeu v Praze bylo v roce 2021 vystaveno vzorně restaurované Bugatti Typ 37A.
V roce 1926 si brazilský velvyslanec ve Francii koupil podvozek T37A a na něj si nechal vyrobit dvoumístné kupé nazvané Bugatti La Mouche 37A.
Vzácný exemplář La Mouche 37A je součástí sbírky historických vozidel Samohýl Motor Veterán ve Zlíně.
Zvláštností typu 37 byly kované duté přední nápravy, kterými procházela listová pera.
Motory z typu 37/37A byly později použity v osobním automobilu Bugatti Typ 40/40A.
Vozy Bugatti na Masarykově okruhu v Brně. Startovní číslo 2 má Jiří Kristián Lobkowicz, číslo 4 Miloš Bondy.