Citroën Xantia Activa V6 a Citroën BX GTi 16: Vrcholní jubilanti

42/54
Přehled fotografií
Zavřít
  • Citroën Xantia Activa V6 a Citroën BX GTi 16
    Citroën Xantia Activa V6 a Citroën BX GTi 16| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Xantia nahradila v roce 1992 model BX. Nakonec se ale oba modely vyráběly souběžně až do roku 1994.
    Xantia nahradila v roce 1992 model BX. Nakonec se ale oba modely vyráběly souběžně až do roku 1994.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Na snímku jsou obě auta v nižší poloze světlé výšky. Poklesu karoserie u xantie brání systém SC/MAC. Ten BX nemělo.
    Na snímku jsou obě auta v nižší poloze světlé výšky. Poklesu karoserie u xantie brání systém SC/MAC. Ten BX nemělo.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën Xantia Activa V6 a Citroën BX GTi 16
    Citroën Xantia Activa V6 a Citroën BX GTi 16| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën BX GTi 16
    Citroën BX GTi 16| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Palubní deska BX po modernizaci. Volant je skvělý, přístrojový štít bohatě vybavený. Před spolujezdcem jsou dvě schránky.
    Palubní deska BX po modernizaci. Volant je skvělý, přístrojový štít bohatě vybavený. Před spolujezdcem jsou dvě schránky.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • BX GTi 16V dostalo tato skvělá přední sedadla. Jejich semišové čalounění mohlo být za příplatek nahrazeno koženým.
    BX GTi 16V dostalo tato skvělá přední sedadla. Jejich semišové čalounění mohlo být za příplatek nahrazeno koženým.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën BX GTi 16
    Citroën BX GTi 16| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Elektrické ovládání skel předních dveří. Tlačítko pro řidičovo bylo zdvojené. Pro impulzní ovládání, kdy sklo sjede dolů na jedno zmáčknutí a v krocích.
    Elektrické ovládání skel předních dveří. Tlačítko pro řidičovo bylo zdvojené. Pro impulzní ovládání, kdy sklo sjede dolů na jedno zmáčknutí a v krocích.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën BX GTi 16
    Citroën BX GTi 16| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën BX GTi 16
    Citroën BX GTi 16| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën BX GTi 16
    Citroën BX GTi 16| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën BX GTi 16
    Citroën BX GTi 16| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën BX GTi 16
    Citroën BX GTi 16| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën BX GTi 16
    Citroën BX GTi 16| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën BX GTi 16
    Citroën BX GTi 16| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën BX GTi 16
    Citroën BX GTi 16| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Točivý 16ventilový čtyřválec BX
    Točivý 16ventilový čtyřválec BX| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën BX GTi 16
    Citroën BX GTi 16| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën BX GTi 16
    Citroën BX GTi 16| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën BX GTi 16
    Citroën BX GTi 16| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën BX GTi 16
    Citroën BX GTi 16| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën BX GTi 16
    Citroën BX GTi 16| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën BX GTi 16
    Citroën BX GTi 16| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Ostré BX mělo standardně 14palcová kola s pneumatikami 195/60. V prvovýrobě je dodával Michelin a byly typu MXV.
    Ostré BX mělo standardně 14palcová kola s pneumatikami 195/60. V prvovýrobě je dodával Michelin a byly typu MXV.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën BX GTi 16
    Citroën BX GTi 16| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën BX GTi 16
    Citroën BX GTi 16| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën BX GTi 16
    Citroën BX GTi 16| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Kabina xantie vyniká jednoduchými tvary. Klimatizace byla po celou dobu pouze poloautomatická. Všimněte si madla před spolujezdcem.
    Kabina xantie vyniká jednoduchými tvary. Klimatizace byla po celou dobu pouze poloautomatická. Všimněte si madla před spolujezdcem.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën Xantia Activa V6
    Citroën Xantia Activa V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën Xantia Activa V6
    Citroën Xantia Activa V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën Xantia Activa V6
    Citroën Xantia Activa V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën Xantia Activa V6
    Citroën Xantia Activa V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën Xantia Activa V6
    Citroën Xantia Activa V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Ovládání sedadel vyzkoušené xantie bylo kompletně elektrické. Existovala také verze, kdy se elektricky ovládly pouze výška a sklon sedáku.
    Ovládání sedadel vyzkoušené xantie bylo kompletně elektrické. Existovala také verze, kdy se elektricky ovládly pouze výška a sklon sedáku.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën Xantia Activa V6
    Citroën Xantia Activa V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Přední okna se ovládají na dveřích, tlačítka pro zadní našla své místo na středové konzole
    Přední okna se ovládají na dveřích, tlačítka pro zadní našla své místo na středové konzole| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën Xantia Activa V6
    Citroën Xantia Activa V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën Xantia Activa V6
    Citroën Xantia Activa V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën Xantia Activa V6
    Citroën Xantia Activa V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën Xantia Activa V6
    Citroën Xantia Activa V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën Xantia Activa V6
    Citroën Xantia Activa V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën Xantia Activa V6
    Citroën Xantia Activa V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën Xantia Activa V6
    Citroën Xantia Activa V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Úžasně hebký a tichý šestiválec Xantie. I ten se ale nechá skvěle vytáčet.
    Úžasně hebký a tichý šestiválec Xantie. I ten se ale nechá skvěle vytáčet.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën Xantia Activa V6
    Citroën Xantia Activa V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën Xantia Activa V6
    Citroën Xantia Activa V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën Xantia Activa V6
    Citroën Xantia Activa V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën Xantia Activa V6
    Citroën Xantia Activa V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën Xantia Activa V6
    Citroën Xantia Activa V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Activa jezdila na 15aplcových kolech s pneumatikami Michelin Pilot SX o rozměru 205/60
    Activa jezdila na 15aplcových kolech s pneumatikami Michelin Pilot SX o rozměru 205/60| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën Xantia Activa V6
    Citroën Xantia Activa V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën Xantia Activa V6
    Citroën Xantia Activa V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Citroën Xantia Activa V6
    Citroën Xantia Activa V6| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Citroën Xantia Activa V6 a Citroën BX GTi 16
Xantia nahradila v roce 1992 model BX. Nakonec se ale oba modely vyráběly souběžně až do roku 1994.
Na snímku jsou obě auta v nižší poloze světlé výšky. Poklesu karoserie u xantie brání systém SC/MAC. Ten BX nemělo.
Citroën Xantia Activa V6 a Citroën BX GTi 16
Citroën BX GTi 16
Palubní deska BX po modernizaci. Volant je skvělý, přístrojový štít bohatě vybavený. Před spolujezdcem jsou dvě schránky.
BX GTi 16V dostalo tato skvělá přední sedadla. Jejich semišové čalounění mohlo být za příplatek nahrazeno koženým.
Citroën BX GTi 16
Elektrické ovládání skel předních dveří. Tlačítko pro řidičovo bylo zdvojené. Pro impulzní ovládání, kdy sklo sjede dolů na jedno zmáčknutí a v krocích.
Citroën BX GTi 16
Citroën BX GTi 16
Citroën BX GTi 16
Citroën BX GTi 16
Citroën BX GTi 16
Citroën BX GTi 16
Citroën BX GTi 16
Citroën BX GTi 16
Točivý 16ventilový čtyřválec BX
Citroën BX GTi 16
Citroën BX GTi 16
Citroën BX GTi 16
Citroën BX GTi 16
Citroën BX GTi 16
Citroën BX GTi 16
Ostré BX mělo standardně 14palcová kola s pneumatikami 195/60. V prvovýrobě je dodával Michelin a byly typu MXV.
Citroën BX GTi 16
Citroën BX GTi 16
Citroën BX GTi 16
Kabina xantie vyniká jednoduchými tvary. Klimatizace byla po celou dobu pouze poloautomatická. Všimněte si madla před spolujezdcem.
Citroën Xantia Activa V6
Citroën Xantia Activa V6
Citroën Xantia Activa V6
Citroën Xantia Activa V6
Citroën Xantia Activa V6
Ovládání sedadel vyzkoušené xantie bylo kompletně elektrické. Existovala také verze, kdy se elektricky ovládly pouze výška a sklon sedáku.
Citroën Xantia Activa V6
Přední okna se ovládají na dveřích, tlačítka pro zadní našla své místo na středové konzole
Citroën Xantia Activa V6
Citroën Xantia Activa V6
Citroën Xantia Activa V6
Citroën Xantia Activa V6
Citroën Xantia Activa V6
Citroën Xantia Activa V6
Citroën Xantia Activa V6
Úžasně hebký a tichý šestiválec Xantie. I ten se ale nechá skvěle vytáčet.
Citroën Xantia Activa V6
Citroën Xantia Activa V6
Citroën Xantia Activa V6
Citroën Xantia Activa V6
Citroën Xantia Activa V6
Activa jezdila na 15aplcových kolech s pneumatikami Michelin Pilot SX o rozměru 205/60
Citroën Xantia Activa V6
Citroën Xantia Activa V6
Citroën Xantia Activa V6