Maserati Merak|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Maserati Merak|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Maserati Merak|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Autorádio má zásuvku umístěnou vlevo od volantu, přímo pod výdechem ventilace|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Maserati Merak|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Maserati Merak|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Nízké stavbě karoserie odpovídá také úhel položení předních sedadel, připomínajících spíše pohodlná lehátka…|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Maserati Merak|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Maserati Merak|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Maserati Merak|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Sportovní palubní desce vévodí mohutný středový tunel a přístrojový štít s mnoha kruhovými ukazateli. Jakost čalounění odpovídá luxusnímu segmentu.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Dozadu se nasoukat nezkoušejte, dál než do první zatáčky tam stejně nevydržíte|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Maserati Merak|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Maserati Merak|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Maserati Merak|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Kilometr s pevným startem zvládl merak za půlminutu, na konci úseku už pokořil 180 km/h|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Jen málo automobilů se chlubí natolik charakteristickou siluetou, že si ji po prvním setkání zapamatujete navždy. Maserati Merak tohle kouzlo má!|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Maserati Merak|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
V jednom z vůbec nejdeštivějších dní uplynulého podzimu nám merak prokázal bezpečné jízdní vlastnosti, dané příkladně rozkročeným podvozkem a placatou karoserií|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
V případě původního modelu Bora pod stejnou kapotou trůnil vidlicový osmiválec, ani v případě menšího motoru V6 však merak volným místem nikterak nehýří|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Originální, komplikovaný design litých disků kontrastuje s jednoduchou siluetou karoserie, zadní převis je navzdory rozprostření motoru proti přídi kraťoučký|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Dveřní kliky připomínají doby vlastnictví Maserati Francouzi. Stejné má i kupé Citroën SM.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Kruhová zrcátka nejsou nejpraktičtější, ale k nevšedním historickým kupé patří|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Dominanty nízké zádě jsou jasné, svítilny tvarem i uspořádáním připomínají klasické soudobé sedany|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Maserati Merak|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Maserati Merak|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Maserati Merak|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Maserati Merak|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Siluetu karoserie dotvářejí lišty, bez nichž by merak při bočním pohledu připomínal spíše pickup než stylové sportovní kupé|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Víčko hrdla nádrže najdete na levém zadním blatníku, což usnadňuje tankování držením pistole během čerpání paliva seshora. Navíc víčko neruší boční design vozu.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger