Thunderbird měl rozvor náprav 2 591 mm a vnější rozměry 4 453 x 1 786 x 1 326 mm (délka x šířka x výška)|
Zdroj: Karel Haas
Prototypy se od sériově vyráběných vozů lišily jen v detailech.|
Zdroj: Wheelsage.org
Ford Thunderbird 1955 měl oválnou přední masku se čtvercovým mřížováním, do které zasahovaly kruhové svislé členy nárazníku.|
Zdroj: vanguardmotorsales.com
Na kapotě byl otvor k přístupu vzduchu k motoru a na bocích prolisy pod klikami dveří. Přední okno bylo panoramatické.|
Zdroj: Karel Haas
Součástí standardní výbavy byla odnímatelná pevná laminátová střecha.|
Zdroj: Wheelsage.org
Thunderbird 1955 měl na rozdíl od Corvette stahovací okna dveří.|
Zdroj: Wheelsage.org
Vzácné provedení Thunderbirdu bez svislých členů na nárazníku.|
Zdroj: Wheelsage.org
Ford Thunderbird 1955 měl částečně zakrytá zadní kola a stříšky nad světlomety v barvě vozu.|
Zdroj: Wheelsage.org
Ford Thunderbird s nataženou plátěnou střechou. Šikmé lišty na bocích naznačovaly větrací otvory motorového prostoru.|
Zdroj: Wikipedia
Thunderbird modelového ročníku 1956 měl před dveřmi uzavíratelné otvory zlepšující větrání kabiny.|
Zdroj: Wheelsage.org
„Hromový pták“ měl na přídi logo ve tvaru orla s rozepjatými křídly.|
Zdroj: Tomáš Haas
Rychloměr před volantem měl obloukovitou stupnici osvícenou přes průhledný kryt.|
Zdroj: Tomáš Haas
Novinkou ročníku 1956 byla kruhová okénka vložená do zadních sloupků odnímatelné pevné střechy.|
Zdroj: Wheelsage.org
Náhradní kolo bylo přemístěno z kufru do kruhového krytu na zádi. Do konců zadního nárazníku byly vyvedeny výfuky.|
Zdroj: clasanteri.com
Ford Thunderbird ročníku 1956 byl ozdobou srazu veteránů Legendy 2016.|
Zdroj: Karel Haas
Ford Thunderbird 1957 měl zvětšenou přední masku a pozměněný tvar předního nárazníku.|
Zdroj: Wheelsage.org
Ploutvičky na zadních blatnících byly větší a posazené více šikmo.|
Zdroj: Wheelsage.org
Thunderbird 1957 měl novou palubní desku s větší „kapličkou“ před volantem a kruhovými přístroji.|
Zdroj: Wheelsage.org
V roce 1957 postavil Ford dvojici závodních vozů Thunderbird Experimental s hliníkovou karoserií pro účast na závodech na letmou míli.|
Zdroj: Wheelsage.org
Ford Thunderbird Supercharged V8 měl s kompresorem výkon až 345 koní.|
Zdroj: Wheelsage.org
Druhá generace Fordu Thunderbird měla samonosnou karoserii a byla čtyřmístná.|
Zdroj: Wheelsage.org