Honda Insight (1999-2006): Japonský hybrid první generace byl dvoumístný
1
/
16
Přehled fotografií
Zavřít
Aerodynamiku vozu zlepšovala zakrytá zadní kola a nízká příď.
|
Zdroj: Honda
Dvoumístná Honda Insight vycházela částečně z konceptu Honda J-VX, vystaveného v roce 1997 na tokijském autosalonu.
|
Zdroj: reddit.com
Přívod vzduchu k motoru zajišťovala úzká štěrbina mezi světlomety a větší otvor v předním nárazníku.
|
Zdroj: Honda
Světlomety a směrová světla byly umístěny pod společným průhledným krytem.
|
Zdroj: Wikipedia
Zadní dveře Hondy Insight tvořilo zadní okno a část useknuté zádi mezi zadními světly.
|
Zdroj: Karel Haas
V pražských ulicích byl v roce 2015 k vidění Insight britského turisty.
|
Zdroj: Karel Haas
Zavazadla umístěná v kufru často zakrývala výhled dozadu.
|
Zdroj: Honda
Nad zadními koly byla umístěna elektronika a baterie, takže zavazadlový prostor měl sice velkou plochu podlahy, ale byl nízký.
|
Zdroj: Honda
Honda Insight měla lehkou hliníkovou monokokovou konstrukci, zesílenou na klíčových místech hliníkovými výlisky.
|
Zdroj: Honda
Pod přední kapotou bylo umístěno hybridní soustrojí IMA, tvořené benzinovým tříválcem a elektromotorem.
|
Zdroj: Honda
Kompaktní hybridní soustrojí IMA tvořil benzinový tříválec a elektromotor.
|
Zdroj: Wikipedia
Všechna potřebná data o funkci hybridu byla k dispozici před volantem.
|
Zdroj: Honda
Verze určená pro USA se nelišila od Insightu prodávaného v Japonsku a Evropě.
|
Zdroj: Honda
Při měření v USA vykázal Insight spotřebu 3,9 l/100 km na dálnici a 4,4 l/100 km při kombinovaném režimu město/dálnice.
|
Zdroj: Honda
V únoru 2009 přišla na japonský trh druhá generace Hondy Insight v podobě pětidveřového pětimístného liftbacku.
|
Zdroj: Honda
Druhou generaci hybridu Insight poháněl řadový čtyřválec a bezkartáčový elektromotor.
|
Zdroj: Honda
Zavřít