Honda Insight (1999-2006): Japonský hybrid první generace byl dvoumístný

1/16
Zavřít
  • Aerodynamiku vozu zlepšovala zakrytá zadní kola a nízká příď.
    Aerodynamiku vozu zlepšovala zakrytá zadní kola a nízká příď.| Zdroj: Honda
  • Dvoumístná Honda Insight vycházela částečně z konceptu Honda J-VX, vystaveného v roce 1997 na tokijském autosalonu.
    Dvoumístná Honda Insight vycházela částečně z konceptu Honda J-VX, vystaveného v roce 1997 na tokijském autosalonu.| Zdroj: reddit.com
  • Přívod vzduchu k motoru zajišťovala úzká štěrbina mezi světlomety a větší otvor v předním nárazníku.
    Přívod vzduchu k motoru zajišťovala úzká štěrbina mezi světlomety a větší otvor v předním nárazníku.| Zdroj: Honda
  • Světlomety a směrová světla byly umístěny pod společným průhledným krytem.
    Světlomety a směrová světla byly umístěny pod společným průhledným krytem.| Zdroj: Wikipedia
  • Zadní dveře Hondy Insight tvořilo zadní okno a část useknuté zádi mezi zadními světly.
    Zadní dveře Hondy Insight tvořilo zadní okno a část useknuté zádi mezi zadními světly.| Zdroj: Karel Haas
  • V pražských ulicích byl v roce 2015 k vidění Insight britského turisty.
    V pražských ulicích byl v roce 2015 k vidění Insight britského turisty.| Zdroj: Karel Haas
  • Zavazadla umístěná v kufru často zakrývala výhled dozadu.
    Zavazadla umístěná v kufru často zakrývala výhled dozadu.| Zdroj: Honda
  • Nad zadními koly byla umístěna elektronika a baterie, takže zavazadlový prostor měl sice velkou plochu podlahy, ale byl nízký.
    Nad zadními koly byla umístěna elektronika a baterie, takže zavazadlový prostor měl sice velkou plochu podlahy, ale byl nízký.| Zdroj: Honda
  • Honda Insight měla lehkou hliníkovou monokokovou konstrukci, zesílenou na klíčových místech hliníkovými výlisky.
    Honda Insight měla lehkou hliníkovou monokokovou konstrukci, zesílenou na klíčových místech hliníkovými výlisky.| Zdroj: Honda
  • Pod přední kapotou bylo umístěno hybridní soustrojí IMA, tvořené benzinovým tříválcem a elektromotorem.
    Pod přední kapotou bylo umístěno hybridní soustrojí IMA, tvořené benzinovým tříválcem a elektromotorem.| Zdroj: Honda
  • Kompaktní hybridní soustrojí IMA tvořil benzinový tříválec a elektromotor.
    Kompaktní hybridní soustrojí IMA tvořil benzinový tříválec a elektromotor.| Zdroj: Wikipedia
  • Všechna potřebná data o funkci hybridu byla k dispozici před volantem.
    Všechna potřebná data o funkci hybridu byla k dispozici před volantem.| Zdroj: Honda
  • Verze určená pro USA se nelišila od Insightu prodávaného v Japonsku a Evropě.
    Verze určená pro USA se nelišila od Insightu prodávaného v Japonsku a Evropě.| Zdroj: Honda
  • Při měření v USA vykázal Insight spotřebu 3,9 l/100 km na dálnici a 4,4 l/100 km při kombinovaném režimu město/dálnice.
    Při měření v USA vykázal Insight spotřebu 3,9 l/100 km na dálnici a 4,4 l/100 km při kombinovaném režimu město/dálnice.| Zdroj: Honda
  • V únoru 2009 přišla na japonský trh druhá generace Hondy Insight v podobě pětidveřového pětimístného liftbacku.
    V únoru 2009 přišla na japonský trh druhá generace Hondy Insight v podobě pětidveřového pětimístného liftbacku.| Zdroj: Honda
  • Druhou generaci hybridu Insight poháněl řadový čtyřválec a bezkartáčový elektromotor.
    Druhou generaci hybridu Insight poháněl řadový čtyřválec a bezkartáčový elektromotor.| Zdroj: Honda
Aerodynamiku vozu zlepšovala zakrytá zadní kola a nízká příď.
Dvoumístná Honda Insight vycházela částečně z konceptu Honda J-VX, vystaveného v roce 1997 na tokijském autosalonu.
Přívod vzduchu k motoru zajišťovala úzká štěrbina mezi světlomety a větší otvor v předním nárazníku.
Světlomety a směrová světla byly umístěny pod společným průhledným krytem.
Zadní dveře Hondy Insight tvořilo zadní okno a část useknuté zádi mezi zadními světly.
V pražských ulicích byl v roce 2015 k vidění Insight britského turisty.
Zavazadla umístěná v kufru často zakrývala výhled dozadu.
Nad zadními koly byla umístěna elektronika a baterie, takže zavazadlový prostor měl sice velkou plochu podlahy, ale byl nízký.
Honda Insight měla lehkou hliníkovou monokokovou konstrukci, zesílenou na klíčových místech hliníkovými výlisky.
Pod přední kapotou bylo umístěno hybridní soustrojí IMA, tvořené benzinovým tříválcem a elektromotorem.
Kompaktní hybridní soustrojí IMA tvořil benzinový tříválec a elektromotor.
Všechna potřebná data o funkci hybridu byla k dispozici před volantem.
Verze určená pro USA se nelišila od Insightu prodávaného v Japonsku a Evropě.
Při měření v USA vykázal Insight spotřebu 3,9 l/100 km na dálnici a 4,4 l/100 km při kombinovaném režimu město/dálnice.
V únoru 2009 přišla na japonský trh druhá generace Hondy Insight v podobě pětidveřového pětimístného liftbacku.
Druhou generaci hybridu Insight poháněl řadový čtyřválec a bezkartáčový elektromotor.