Vzpomínáme na MG TA a MG TD: Britský recept, jak přežít válku

21/64
Zavřít
  • MG TA a MG TD
    MG TA a MG TD| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • Sice se tváří, že pocházejí ze stejného období, ale ve skutečnosti je dělí dvě generace a jedenáct let
    Sice se tváří, že pocházejí ze stejného období, ale ve skutečnosti je dělí dvě generace a jedenáct let| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TA a MG TD
    MG TA a MG TD| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • Rychloměr má vnitřní stupnice ukazující otáčky na třetí a čtvrtý rychlostní stupeň
    Rychloměr má vnitřní stupnice ukazující otáčky na třetí a čtvrtý rychlostní stupeň| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • Spínací skříňka s přídavnými budíky je na straně spolujezdce
    Spínací skříňka s přídavnými budíky je na straně spolujezdce| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TA
    MG TA| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • Sportovní sedadla poskytují dobrou oporu při rychlejším průletu zatáčkou
    Sportovní sedadla poskytují dobrou oporu při rychlejším průletu zatáčkou| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • Místo páčky pod volantem se blinkry ovládají tlačítky
    Místo páčky pod volantem se blinkry ovládají tlačítky| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • Převodovka funguje hladce, absence synchronizace však vyžaduje preciznost.
    Převodovka funguje hladce, absence synchronizace však vyžaduje preciznost.| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TA
    MG TA| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • Červené čalounění je stále původní
    Červené čalounění je stále původní| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TA je prvním modelem značky s hydraulickými brzdami Lockheed
    MG TA je prvním modelem značky s hydraulickými brzdami Lockheed| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TA
    MG TA| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TA
    MG TA| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TA
    MG TA| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TA
    MG TA| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TA
    MG TA| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TA
    MG TA| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TA
    MG TA| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TA
    MG TA| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • Malý motor je mimořádně živý a lehkému vozu dodává ryzí sportovní charakter
    Malý motor je mimořádně živý a lehkému vozu dodává ryzí sportovní charakter| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TA
    MG TA| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TA
    MG TA| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TA
    MG TA| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TA
    MG TA| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TA
    MG TA| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TA
    MG TA| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TA
    MG TA| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TA
    MG TA| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TA
    MG TA| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TA
    MG TA| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TA
    MG TA| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TA
    MG TA| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TA
    MG TA| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TA
    MG TA| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TA bylo prvním sportovním vozem po přechodu značky pod křídla Morris Motors
    MG TA bylo prvním sportovním vozem po přechodu značky pod křídla Morris Motors| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TA
    MG TA| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TA
    MG TA| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TA
    MG TA| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TA
    MG TA| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TA
    MG TA| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TA
    MG TA| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • Otáčkoměr má stále dominantní pozici
    Otáčkoměr má stále dominantní pozici| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TD
    MG TD| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TD
    MG TD| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TD
    MG TD| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • Díky pohodlnému a relativně prostornému interiéru není problém zdolat i pár set kilometrů za den
    Díky pohodlnému a relativně prostornému interiéru není problém zdolat i pár set kilometrů za den| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • Díky moderním technologiím je vůz po renovaci v lepším stavu, než když sjel z výrobní linky
    Díky moderním technologiím je vůz po renovaci v lepším stavu, než když sjel z výrobní linky| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TD
    MG TD| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TD
    MG TD| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TD
    MG TD| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TD
    MG TD| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • Motory jsou často upravovány, aby snadněji zvládaly dnešní provoz
    Motory jsou často upravovány, aby snadněji zvládaly dnešní provoz| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TD
    MG TD| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • V motorovém prostoru je schránka na nářadí
    V motorovém prostoru je schránka na nářadí| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TD
    MG TD| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • Boční křídla kapoty usnadňují přístup k motoru
    Boční křídla kapoty usnadňují přístup k motoru| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TD
    MG TD| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TD
    MG TD| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TD
    MG TD| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TD
    MG TD| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • Malá světla dávají vyniknout čistým tvarům karoserie
    Malá světla dávají vyniknout čistým tvarům karoserie| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TD dostalo jako první ocelová kola. Lidé ale stejně preferují tradiční drátěná
    MG TD dostalo jako první ocelová kola. Lidé ale stejně preferují tradiční drátěná| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
  • MG TD
    MG TD| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TA a MG TD
Sice se tváří, že pocházejí ze stejného období, ale ve skutečnosti je dělí dvě generace a jedenáct let
MG TA a MG TD
Rychloměr má vnitřní stupnice ukazující otáčky na třetí a čtvrtý rychlostní stupeň
Spínací skříňka s přídavnými budíky je na straně spolujezdce
MG TA
Sportovní sedadla poskytují dobrou oporu při rychlejším průletu zatáčkou
Místo páčky pod volantem se blinkry ovládají tlačítky
Převodovka funguje hladce, absence synchronizace však vyžaduje preciznost.
MG TA
Červené čalounění je stále původní
MG TA je prvním modelem značky s hydraulickými brzdami Lockheed
MG TA
MG TA
MG TA
MG TA
MG TA
MG TA
MG TA
MG TA
Malý motor je mimořádně živý a lehkému vozu dodává ryzí sportovní charakter
MG TA
MG TA
MG TA
MG TA
MG TA
MG TA
MG TA
MG TA
MG TA
MG TA
MG TA
MG TA
MG TA
MG TA
MG TA bylo prvním sportovním vozem po přechodu značky pod křídla Morris Motors
MG TA
MG TA
MG TA
MG TA
MG TA
MG TA
Otáčkoměr má stále dominantní pozici
MG TD
MG TD
MG TD
Díky pohodlnému a relativně prostornému interiéru není problém zdolat i pár set kilometrů za den
Díky moderním technologiím je vůz po renovaci v lepším stavu, než když sjel z výrobní linky
MG TD
MG TD
MG TD
MG TD
Motory jsou často upravovány, aby snadněji zvládaly dnešní provoz
MG TD
V motorovém prostoru je schránka na nářadí
MG TD
Boční křídla kapoty usnadňují přístup k motoru
MG TD
MG TD
MG TD
MG TD
Malá světla dávají vyniknout čistým tvarům karoserie
MG TD dostalo jako první ocelová kola. Lidé ale stejně preferují tradiční drátěná
MG TD