Vzpomínáme na MG TA a MG TD: Britský recept, jak přežít válku
25
/
64
Přehled fotografií
Zavřít
MG TA a MG TD
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
Sice se tváří, že pocházejí ze stejného období, ale ve skutečnosti je dělí dvě generace a jedenáct let
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TA a MG TD
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
Rychloměr má vnitřní stupnice ukazující otáčky na třetí a čtvrtý rychlostní stupeň
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
Spínací skříňka s přídavnými budíky je na straně spolujezdce
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TA
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
Sportovní sedadla poskytují dobrou oporu při rychlejším průletu zatáčkou
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
Místo páčky pod volantem se blinkry ovládají tlačítky
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
Převodovka funguje hladce, absence synchronizace však vyžaduje preciznost.
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TA
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
Červené čalounění je stále původní
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TA je prvním modelem značky s hydraulickými brzdami Lockheed
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TA
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TA
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TA
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TA
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TA
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TA
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TA
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TA
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
Malý motor je mimořádně živý a lehkému vozu dodává ryzí sportovní charakter
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TA
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TA
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TA
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TA
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TA
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TA
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TA
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TA
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TA
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TA
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TA
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TA
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TA
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TA
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TA bylo prvním sportovním vozem po přechodu značky pod křídla Morris Motors
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TA
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TA
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TA
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TA
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TA
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TA
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
Otáčkoměr má stále dominantní pozici
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TD
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TD
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TD
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
Díky pohodlnému a relativně prostornému interiéru není problém zdolat i pár set kilometrů za den
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
Díky moderním technologiím je vůz po renovaci v lepším stavu, než když sjel z výrobní linky
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TD
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TD
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TD
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TD
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
Motory jsou často upravovány, aby snadněji zvládaly dnešní provoz
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TD
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
V motorovém prostoru je schránka na nářadí
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TD
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
Boční křídla kapoty usnadňují přístup k motoru
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TD
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TD
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TD
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TD
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
Malá světla dávají vyniknout čistým tvarům karoserie
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TD dostalo jako první ocelová kola. Lidé ale stejně preferují tradiční drátěná
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
MG TD
|
Zdroj: Youngtimerclassic Gallery/Petr Bača
Zavřít