Vzpomínáte na Triumph TR8? Měl motor V8 s výkonem dnešních tříválců

12/29
Zavřít
  • Na design je třeba si zvyknout, ale V8 je silným argumentem, proč si TR8 zamilovat
    Na design je třeba si zvyknout, ale V8 je silným argumentem, proč si TR8 zamilovat| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery
  • Triumph TR8
    Triumph TR8| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery
  • Triumph TR8
    Triumph TR8| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery
  • Triumph TR8
    Triumph TR8| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery
  • V nově pojatém interiéru není ani kousek dřeva. Časem palubní deska povrzává.
    V nově pojatém interiéru není ani kousek dřeva. Časem palubní deska povrzává.| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery
  • Pětirychlostní převodovka řadí hladce a má příjemné odstupňování
    Pětirychlostní převodovka řadí hladce a má příjemné odstupňování| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery
  • Triumph TR8
    Triumph TR8| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery
  • V TR8 se sedí nízko, ale je pohodlná a ergonomicky dobře poskládaná
    V TR8 se sedí nízko, ale je pohodlná a ergonomicky dobře poskládaná| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery
  • Triumph TR8
    Triumph TR8| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery
  • Triumph TR8
    Triumph TR8| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery
  • TR8 se vyrábělo jako kupé s možností střešního okna, i jako otevřený kabriolet. Rozhodnutí je na vás...
    TR8 se vyrábělo jako kupé s možností střešního okna, i jako otevřený kabriolet. Rozhodnutí je na vás...| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery
  • Triumph TR8
    Triumph TR8| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery
  • Triumph TR8
    Triumph TR8| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery
  • Harris Mann dokázal mistrně zakomponovat masivní americké nárazníky
    Harris Mann dokázal mistrně zakomponovat masivní americké nárazníky| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery
  • Triumph TR8
    Triumph TR8| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery
  • Strhující koncept MG ADO21 přiměl Triumph udělat sedmičku mnohem výraznější
    Strhující koncept MG ADO21 přiměl Triumph udělat sedmičku mnohem výraznější| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery
  • Triumph TR8
    Triumph TR8| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery
  • S V8 dostali Američané, co si celou dobu přáli. Bohužel výroba záhy skončila.
    S V8 dostali Američané, co si celou dobu přáli. Bohužel výroba záhy skončila.| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery
  • Triumph TR8
    Triumph TR8| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery
  • Triumph TR8
    Triumph TR8| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery
  • Řada TR se vyráběla 28 let s celkovým počtem kolem 350 000 vozů
    Řada TR se vyráběla 28 let s celkovým počtem kolem 350 000 vozů| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery
  • S přesunem výroby do Coventry při - šly nové barvy a hodnotnější čalounění
    S přesunem výroby do Coventry při - šly nové barvy a hodnotnější čalounění| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery
  • Stejný osmiválec používal Range Rover i Rover SD1. S díly ani servisem problém není.
    Stejný osmiválec používal Range Rover i Rover SD1. S díly ani servisem problém není.| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery
  • Příchod „mrkaček” nastínil koncept Fury už v roce 1964. TR7 je přivedla do série.
    Příchod „mrkaček” nastínil koncept Fury už v roce 1964. TR7 je přivedla do série.| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery
  • Triumph TR8
    Triumph TR8| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery
  • Triumph TR8
    Triumph TR8| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery
  • Triumph TR8
    Triumph TR8| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery
  • Triumph TR8
    Triumph TR8| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery
  • Triumph TR8
    Triumph TR8| Zdroj: Youngtimerclassic Gallery
Na design je třeba si zvyknout, ale V8 je silným argumentem, proč si TR8 zamilovat
Triumph TR8
Triumph TR8
Triumph TR8
V nově pojatém interiéru není ani kousek dřeva. Časem palubní deska povrzává.
Pětirychlostní převodovka řadí hladce a má příjemné odstupňování
Triumph TR8
V TR8 se sedí nízko, ale je pohodlná a ergonomicky dobře poskládaná
Triumph TR8
Triumph TR8
TR8 se vyrábělo jako kupé s možností střešního okna, i jako otevřený kabriolet. Rozhodnutí je na vás...
Triumph TR8
Triumph TR8
Harris Mann dokázal mistrně zakomponovat masivní americké nárazníky
Triumph TR8
Strhující koncept MG ADO21 přiměl Triumph udělat sedmičku mnohem výraznější
Triumph TR8
S V8 dostali Američané, co si celou dobu přáli. Bohužel výroba záhy skončila.
Triumph TR8
Triumph TR8
Řada TR se vyráběla 28 let s celkovým počtem kolem 350 000 vozů
S přesunem výroby do Coventry při - šly nové barvy a hodnotnější čalounění
Stejný osmiválec používal Range Rover i Rover SD1. S díly ani servisem problém není.
Příchod „mrkaček” nastínil koncept Fury už v roce 1964. TR7 je přivedla do série.
Triumph TR8
Triumph TR8
Triumph TR8
Triumph TR8
Triumph TR8