Bugatti Typ 101 (1951–1952): Poválečné modely na podvozku typu 57

2/15
Zavřít
  • Sedan má kruhové světlomety vsazené do otvorů vedle masky chladiče.
    Sedan má kruhové světlomety vsazené do otvorů vedle masky chladiče.| Zdroj: Karel Haas
  • Závodní vůz Bugatti 57C, vítěz 24hodinového závodu v Le Mans v roce 1939. V tomto voze se zabil Jean Bugatti.
    Závodní vůz Bugatti 57C, vítěz 24hodinového závodu v Le Mans v roce 1939. V tomto voze se zabil Jean Bugatti.| Zdroj: secret-classics.com
  • Čtyřmístný kabriolet Bugatti typ 101 s karoserií Gangloff měl typickou podkovovitou přední masku a dělený přední a zadní nárazník.
    Čtyřmístný kabriolet Bugatti typ 101 s karoserií Gangloff měl typickou podkovovitou přední masku a dělený přední a zadní nárazník.| Zdroj: Karel Haas
  • Karoserii Gangloff má pravděpodobně i čtyřmístný kabriolet vystavený ve švýcarském muzeu Pantheon Basel.
    Karoserii Gangloff má pravděpodobně i čtyřmístný kabriolet vystavený ve švýcarském muzeu Pantheon Basel.| Zdroj: Karel Haas
  • Dvoudveřové čtyřmístné kupé Bugatti 101 Coach s karoserií od firmy Gangloff z Colmaru.
    Dvoudveřové čtyřmístné kupé Bugatti 101 Coach s karoserií od firmy Gangloff z Colmaru.| Zdroj: Karel Haas
  • Kupé Bugatti typ 101 s karoserií Gangloff má rozvor 3,3 m a je dlouhé 5,2 m. Je vystaveno v Národním muzeu automobilů v Mulhouse.
    Kupé Bugatti typ 101 s karoserií Gangloff má rozvor 3,3 m a je dlouhé 5,2 m. Je vystaveno v Národním muzeu automobilů v Mulhouse.| Zdroj: Wikipedia
  • V roce 1951 postavila francouzská karosárna Antem dvoumístné kupé, vystavené poprvé na pařížském autosalonu 1951.
    V roce 1951 postavila francouzská karosárna Antem dvoumístné kupé, vystavené poprvé na pařížském autosalonu 1951.| Zdroj: Bonhams
  • Kupé vlastnil několik let americký herec Nicolas Cage a ve své sbírce automobilů v Renu (Nevada) jej měl i Bill Harrah.
    Kupé vlastnil několik let americký herec Nicolas Cage a ve své sbírce automobilů v Renu (Nevada) jej měl i Bill Harrah.| Zdroj: Autorevue
  • Kupé Bugatti 101C s karoserií Antem a osmoválcem s kompresorem mělo sportovní dřevěný volant a před ním dva velké sdružené přístroje.
    Kupé Bugatti 101C s karoserií Antem a osmoválcem s kompresorem mělo sportovní dřevěný volant a před ním dva velké sdružené přístroje.| Zdroj: Autorevue
  • Původně tento vůz postavila karosárna Worblaufen v roce 1937 jako závodní pro prince Louise Napoleona VI. V roce 1952 byl přestavěný v Ghia-Aigle a nyní je ve sbírce Schlumpf v Mulhouse.
    Původně tento vůz postavila karosárna Worblaufen v roce 1937 jako závodní pro prince Louise Napoleona VI. V roce 1952 byl přestavěný v Ghia-Aigle a nyní je ve sbírce Schlumpf v Mulhouse.| Zdroj: Karel Haas
  • Čtyřdveřový pětimístný sedan Bugatti typ 101 s karoserií od firmy Guillore z Courbevoie na severozápadním předměstí Paříže.
    Čtyřdveřový pětimístný sedan Bugatti typ 101 s karoserií od firmy Guillore z Courbevoie na severozápadním předměstí Paříže.| Zdroj: Bonhams
  • Berlina Bugatti 101 s karoserií Guillore má dělený přední nárazník a kola s drátovým výpletem.
    Berlina Bugatti 101 s karoserií Guillore má dělený přední nárazník a kola s drátovým výpletem.| Zdroj: Karel Haas
  • Jediné dvoudveřové čtyřmístné kupé se samostatnými předními a zadními blatníky a prahovými stupačkami postavila v roce 1952 karosárna Guillore z Courbevoie.
    Jediné dvoudveřové čtyřmístné kupé se samostatnými předními a zadními blatníky a prahovými stupačkami postavila v roce 1952 karosárna Guillore z Courbevoie.| Zdroj: lotsearch.de
  • Dvoumístný roadster Bugatti typ 101C navrhl v roce 1965 americký designer Virgil Exner a vyrobila karosárna Ghia
    Dvoumístný roadster Bugatti typ 101C navrhl v roce 1965 americký designer Virgil Exner a vyrobila karosárna Ghia| Zdroj: Wikipedia
  • Přídi roadsteru dominuje maska chladiče ve tvaru podkovy. Vůz má silně skloněné dělené přední okno a splývavou záď.
    Přídi roadsteru dominuje maska chladiče ve tvaru podkovy. Vůz má silně skloněné dělené přední okno a splývavou záď.| Zdroj: wheelsage.org
Sedan má kruhové světlomety vsazené do otvorů vedle masky chladiče.
Závodní vůz Bugatti 57C, vítěz 24hodinového závodu v Le Mans v roce 1939. V tomto voze se zabil Jean Bugatti.
Čtyřmístný kabriolet Bugatti typ 101 s karoserií Gangloff měl typickou podkovovitou přední masku a dělený přední a zadní nárazník.
Karoserii Gangloff má pravděpodobně i čtyřmístný kabriolet vystavený ve švýcarském muzeu Pantheon Basel.
Dvoudveřové čtyřmístné kupé Bugatti 101 Coach s karoserií od firmy Gangloff z Colmaru.
Kupé Bugatti typ 101 s karoserií Gangloff má rozvor 3,3 m a je dlouhé 5,2 m. Je vystaveno v Národním muzeu automobilů v Mulhouse.
V roce 1951 postavila francouzská karosárna Antem dvoumístné kupé, vystavené poprvé na pařížském autosalonu 1951.
Kupé vlastnil několik let americký herec Nicolas Cage a ve své sbírce automobilů v Renu (Nevada) jej měl i Bill Harrah.
Kupé Bugatti 101C s karoserií Antem a osmoválcem s kompresorem mělo sportovní dřevěný volant a před ním dva velké sdružené přístroje.
Původně tento vůz postavila karosárna Worblaufen v roce 1937 jako závodní pro prince Louise Napoleona VI. V roce 1952 byl přestavěný v Ghia-Aigle a nyní je ve sbírce Schlumpf v Mulhouse.
Čtyřdveřový pětimístný sedan Bugatti typ 101 s karoserií od firmy Guillore z Courbevoie na severozápadním předměstí Paříže.
Berlina Bugatti 101 s karoserií Guillore má dělený přední nárazník a kola s drátovým výpletem.
Jediné dvoudveřové čtyřmístné kupé se samostatnými předními a zadními blatníky a prahovými stupačkami postavila v roce 1952 karosárna Guillore z Courbevoie.
Dvoumístný roadster Bugatti typ 101C navrhl v roce 1965 americký designer Virgil Exner a vyrobila karosárna Ghia
Přídi roadsteru dominuje maska chladiče ve tvaru podkovy. Vůz má silně skloněné dělené přední okno a splývavou záď.