Rady před koupí: Ikonická ano, příliš drahá také

50/77
Zavřít
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Palubní deska verze Martini edition. Sedadla jsou čalouněná alcantarou. Vybavení přístrojové desky je příkladné.
    Palubní deska verze Martini edition. Sedadla jsou čalouněná alcantarou. Vybavení přístrojové desky je příkladné.| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Nezávisle zavěšená zadní kola. Obdobné řešení měla Alfa Romeo 147/156/GT a dnes Fiat 500 X.
    Nezávisle zavěšená zadní kola. Obdobné řešení měla Alfa Romeo 147/156/GT a dnes Fiat 500 X.| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • I osmiventilová verze dvoulitru je v přídi doslova napěchovaná. A je skloněná vpřed.
    I osmiventilová verze dvoulitru je v přídi doslova napěchovaná. A je skloněná vpřed.| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Přední náprava delty je velmi zajímavé konstrukce. Spodní rameno je dvoudílné. V závislosti na verzích se liší uchycení stabilizátoru, průměry silentbloků i čepů.
    Přední náprava delty je velmi zajímavé konstrukce. Spodní rameno je dvoudílné. V závislosti na verzích se liší uchycení stabilizátoru, průměry silentbloků i čepů.| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Kliky vozu mají citlivý mechanismus, který lze neopatrností poškodit. Zadní podběhy rády korodují ve viditelném spoji dvou plechů.
    Kliky vozu mají citlivý mechanismus, který lze neopatrností poškodit. Zadní podběhy rády korodují ve viditelném spoji dvou plechů.| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Osmiventilová verze hlavy válců
    Osmiventilová verze hlavy válců| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Šestnáctiventilová verze hlavy válců. Všimněte si absence rozdělovače, který nahrazují cívky.
    Šestnáctiventilová verze hlavy válců. Všimněte si absence rozdělovače, který nahrazují cívky.| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Základem pohonu všech kol je planetový diferenciál blokovaný viskozní spojkou. Mazaný je trubkou od převodovky.
    Základem pohonu všech kol je planetový diferenciál blokovaný viskozní spojkou. Mazaný je trubkou od převodovky.| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Základem pohonu všech kol je planetový diferenciál blokovaný viskozní spojkou. Mazaný je trubkou od převodovky.
    Základem pohonu všech kol je planetový diferenciál blokovaný viskozní spojkou. Mazaný je trubkou od převodovky.| Zdroj: Auto Tip Klassik
  • Přístrojový štít obsahuje také ukazatel tlaku turbodmychadla a stavu napětí baterie. Tlakoměr a teploměr oleje byly umístěny v domečku vedle na středovém panelu spolu s heck control (autíčko z půdorysu).
    Přístrojový štít obsahuje také ukazatel tlaku turbodmychadla a stavu napětí baterie. Tlakoměr a teploměr oleje byly umístěny v domečku vedle na středovém panelu spolu s heck control (autíčko z půdorysu).| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Delta vyráběná od roku 1986 coby Nuova Delta dostala zcela novou palubní desku
    Delta vyráběná od roku 1986 coby Nuova Delta dostala zcela novou palubní desku| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Delta HF Integrale je na první pohled rozeznatelná podle rozšířených blatníků
    Delta HF Integrale je na první pohled rozeznatelná podle rozšířených blatníků| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • 16ventilové Delty HF Integrale byl snížen o 20 mm v porovnání s s osmiventilovou verzí
    16ventilové Delty HF Integrale byl snížen o 20 mm v porovnání s s osmiventilovou verzí| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Pokud byste náhodou nevěděli, s čím máte tu čest
    Pokud byste náhodou nevěděli, s čím máte tu čest| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • 15palcová kola nahradila u 16ventilové verze čtrnáctky
    15palcová kola nahradila u 16ventilové verze čtrnáctky| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • HF je údajně zkratkou High Fidelity nebo také Horizont Full. Literatura není v tomhle jednotná,
    HF je údajně zkratkou High Fidelity nebo také Horizont Full. Literatura není v tomhle jednotná,| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Oboustranný klíček ovládal centrální zamykání dveří. Všimněte si stylového přívěsku HF.
    Oboustranný klíček ovládal centrální zamykání dveří. Všimněte si stylového přívěsku HF.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Kromě 16ventilové hlavy spočívala hlavní inovace motoru v uplatnění menšího turba s pokročilou regulací otáček
    Kromě 16ventilové hlavy spočívala hlavní inovace motoru v uplatnění menšího turba s pokročilou regulací otáček| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • S Deltou HF Integrale 16V přijel do standardní výbavy také problokovací brzdový systém ABS
    S Deltou HF Integrale 16V přijel do standardní výbavy také problokovací brzdový systém ABS| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Lancia Delta HF Integrale 16V
    Lancia Delta HF Integrale 16V| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Recenzovaná delta je z doby, kdy měla každá italská značka vlastní techniku. To platilo zejména o podvozku.
    Recenzovaná delta je z doby, kdy měla každá italská značka vlastní techniku. To platilo zejména o podvozku.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
  • Diferenciál zadní nápravy (vlevo), mezinápravový diferenciál s viskózní spojkou (vpravo)
    Diferenciál zadní nápravy (vlevo), mezinápravový diferenciál s viskózní spojkou (vpravo)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Lancia Delta HF Integrale 16V
Palubní deska verze Martini edition. Sedadla jsou čalouněná alcantarou. Vybavení přístrojové desky je příkladné.
Nezávisle zavěšená zadní kola. Obdobné řešení měla Alfa Romeo 147/156/GT a dnes Fiat 500 X.
I osmiventilová verze dvoulitru je v přídi doslova napěchovaná. A je skloněná vpřed.
Přední náprava delty je velmi zajímavé konstrukce. Spodní rameno je dvoudílné. V závislosti na verzích se liší uchycení stabilizátoru, průměry silentbloků i čepů.
Kliky vozu mají citlivý mechanismus, který lze neopatrností poškodit. Zadní podběhy rády korodují ve viditelném spoji dvou plechů.
Osmiventilová verze hlavy válců
Šestnáctiventilová verze hlavy válců. Všimněte si absence rozdělovače, který nahrazují cívky.
Základem pohonu všech kol je planetový diferenciál blokovaný viskozní spojkou. Mazaný je trubkou od převodovky.
Základem pohonu všech kol je planetový diferenciál blokovaný viskozní spojkou. Mazaný je trubkou od převodovky.
Přístrojový štít obsahuje také ukazatel tlaku turbodmychadla a stavu napětí baterie. Tlakoměr a teploměr oleje byly umístěny v domečku vedle na středovém panelu spolu s heck control (autíčko z půdorysu).
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
Delta vyráběná od roku 1986 coby Nuova Delta dostala zcela novou palubní desku
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
Delta HF Integrale je na první pohled rozeznatelná podle rozšířených blatníků
Lancia Delta HF Integrale 16V
16ventilové Delty HF Integrale byl snížen o 20 mm v porovnání s s osmiventilovou verzí
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
Pokud byste náhodou nevěděli, s čím máte tu čest
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
15palcová kola nahradila u 16ventilové verze čtrnáctky
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
HF je údajně zkratkou High Fidelity nebo také Horizont Full. Literatura není v tomhle jednotná,
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
Lancia Delta HF Integrale 16V
Oboustranný klíček ovládal centrální zamykání dveří. Všimněte si stylového přívěsku HF.
Lancia Delta HF Integrale 16V
Kromě 16ventilové hlavy spočívala hlavní inovace motoru v uplatnění menšího turba s pokročilou regulací otáček
S Deltou HF Integrale 16V přijel do standardní výbavy také problokovací brzdový systém ABS
Lancia Delta HF Integrale 16V
Recenzovaná delta je z doby, kdy měla každá italská značka vlastní techniku. To platilo zejména o podvozku.
Diferenciál zadní nápravy (vlevo), mezinápravový diferenciál s viskózní spojkou (vpravo)