Dakos je široký 1,9 m a dlouhý 4,3 metru|
Zdroj: Jindra Lasík
Škoda Dakos A5|
Zdroj: Jindra Lasík
Škoda Dakos A5|
Zdroj: Jindra Lasík
„Pracoviště“ Petra Koláře odpovídá době, v které dakos vznikl|
Zdroj: Jindra Lasík
Škoda Dakos A5|
Zdroj: Jindra Lasík
Škoda Dakos A5|
Zdroj: Jindra Lasík
Před více než třiceti roky vznikla myšlenka postavit okruhový speciál na bázi škodovky|
Zdroj: Jindra Lasík
Petr Kolář předvedl dakos na autodromu v Sosnové|
Zdroj: Jindra Lasík
Škoda Dakos A5|
Zdroj: Jindra Lasík
Škoda Dakos A5|
Zdroj: Jindra Lasík
Škoda Dakos A5|
Zdroj: Jindra Lasík
Škoda Dakos A5|
Zdroj: Jindra Lasík
Škoda Dakos A5|
Zdroj: Jindra Lasík
Škoda Dakos A5|
Zdroj: Jindra Lasík
Velké křídlo vzadu je z duralového plechu|
Zdroj: Jindra Lasík
Auto je citlivé na řízení, protože přední část je lehká. Je třeba si dávat pozor na rychlé pasáže, abych váhu zezadu opatrně přenesl při brzdění na předek a auto zatočilo.|
Zdroj: Jindra Lasík
Škoda Dakos A5|
Zdroj: Jindra Lasík
Škoda Dakos A5|
Zdroj: Jindra Lasík
Škoda Dakos A5|
Zdroj: Jindra Lasík
Výkon 128 koní z objemu 1,3 litru stačí na 210 km/h|
Zdroj: Jindra Lasík
Škoda Dakos A5|
Zdroj: Jindra Lasík
Škoda Dakos A5|
Zdroj: Jindra Lasík
Škoda Dakos A5|
Zdroj: Jindra Lasík
Škoda Dakos A5|
Zdroj: Jindra Lasík
Škoda Dakos A5|
Zdroj: Jindra Lasík
Škoda Dakos A5|
Zdroj: Jindra Lasík
Petr Kolář nejen renovuje a staví závodní automobily Škoda, už jich má hezkou řádku různých modelů. Ale také s nimi závodí do vrchu a v rallye.|
Zdroj: Jindra Lasík