Škoda Dakos A5: Dakos opět jezdí

1/28
Zavřít
  • Dakos je široký 1,9 m a dlouhý 4,3 metru
    Dakos je široký 1,9 m a dlouhý 4,3 metru| Zdroj: Jindra Lasík
  • Škoda Dakos A5
    Škoda Dakos A5| Zdroj: Jindra Lasík
  • Škoda Dakos A5
    Škoda Dakos A5| Zdroj: Jindra Lasík
  • „Pracoviště“ Petra Koláře odpovídá době, v které dakos vznikl
    „Pracoviště“ Petra Koláře odpovídá době, v které dakos vznikl| Zdroj: Jindra Lasík
  • Škoda Dakos A5
    Škoda Dakos A5| Zdroj: Jindra Lasík
  • Škoda Dakos A5
    Škoda Dakos A5| Zdroj: Jindra Lasík
  • Před více než třiceti roky vznikla myšlenka postavit okruhový speciál na bázi škodovky
    Před více než třiceti roky vznikla myšlenka postavit okruhový speciál na bázi škodovky| Zdroj: Jindra Lasík
  • Petr Kolář předvedl dakos na autodromu v Sosnové
    Petr Kolář předvedl dakos na autodromu v Sosnové| Zdroj: Jindra Lasík
  • Škoda Dakos A5
    Škoda Dakos A5| Zdroj: Jindra Lasík
  • Škoda Dakos A5
    Škoda Dakos A5| Zdroj: Jindra Lasík
  • Škoda Dakos A5
    Škoda Dakos A5| Zdroj: Jindra Lasík
  • Škoda Dakos A5
    Škoda Dakos A5| Zdroj: Jindra Lasík
  • Škoda Dakos A5
    Škoda Dakos A5| Zdroj: Jindra Lasík
  • Škoda Dakos A5
    Škoda Dakos A5| Zdroj: Jindra Lasík
  • Velké křídlo vzadu je z duralového plechu
    Velké křídlo vzadu je z duralového plechu| Zdroj: Jindra Lasík
  • Auto je citlivé na řízení, protože přední část je lehká. Je třeba si dávat pozor na rychlé pasáže, abych váhu zezadu opatrně přenesl při brzdění na předek a auto zatočilo.
    Auto je citlivé na řízení, protože přední část je lehká. Je třeba si dávat pozor na rychlé pasáže, abych váhu zezadu opatrně přenesl při brzdění na předek a auto zatočilo.| Zdroj: Jindra Lasík
  • Škoda Dakos A5
    Škoda Dakos A5| Zdroj: Jindra Lasík
  • Škoda Dakos A5
    Škoda Dakos A5| Zdroj: Jindra Lasík
  • Škoda Dakos A5
    Škoda Dakos A5| Zdroj: Jindra Lasík
  • Výkon 128 koní z objemu 1,3 litru stačí na 210 km/h
    Výkon 128 koní z objemu 1,3 litru stačí na 210 km/h| Zdroj: Jindra Lasík
  • Škoda Dakos A5
    Škoda Dakos A5| Zdroj: Jindra Lasík
  • Škoda Dakos A5
    Škoda Dakos A5| Zdroj: Jindra Lasík
  • Škoda Dakos A5
    Škoda Dakos A5| Zdroj: Jindra Lasík
  • Škoda Dakos A5
    Škoda Dakos A5| Zdroj: Jindra Lasík
  • Škoda Dakos A5
    Škoda Dakos A5| Zdroj: Jindra Lasík
  • Škoda Dakos A5
    Škoda Dakos A5| Zdroj: Jindra Lasík
  • Petr Kolář nejen renovuje a staví závodní automobily Škoda, už jich má hezkou řádku různých modelů. Ale také s nimi závodí do vrchu a v rallye.
    Petr Kolář nejen renovuje a staví závodní automobily Škoda, už jich má hezkou řádku různých modelů. Ale také s nimi závodí do vrchu a v rallye.| Zdroj: Jindra Lasík
  • Škoda Dakos A5
    Škoda Dakos A5| Zdroj: dakos.webnode.cz
Dakos je široký 1,9 m a dlouhý 4,3 metru
Škoda Dakos A5
Škoda Dakos A5
„Pracoviště“ Petra Koláře odpovídá době, v které dakos vznikl
Škoda Dakos A5
Škoda Dakos A5
Před více než třiceti roky vznikla myšlenka postavit okruhový speciál na bázi škodovky
Petr Kolář předvedl dakos na autodromu v Sosnové
Škoda Dakos A5
Škoda Dakos A5
Škoda Dakos A5
Škoda Dakos A5
Škoda Dakos A5
Škoda Dakos A5
Velké křídlo vzadu je z duralového plechu
Auto je citlivé na řízení, protože přední část je lehká. Je třeba si dávat pozor na rychlé pasáže, abych váhu zezadu opatrně přenesl při brzdění na předek a auto zatočilo.
Škoda Dakos A5
Škoda Dakos A5
Škoda Dakos A5
Výkon 128 koní z objemu 1,3 litru stačí na 210 km/h
Škoda Dakos A5
Škoda Dakos A5
Škoda Dakos A5
Škoda Dakos A5
Škoda Dakos A5
Škoda Dakos A5
Petr Kolář nejen renovuje a staví závodní automobily Škoda, už jich má hezkou řádku různých modelů. Ale také s nimi závodí do vrchu a v rallye.
Škoda Dakos A5