Sedan Airflow vyfotografovaný před aerodynamickou lokomotivou měl dokumentovat jeho nízký odpor vzduchu.|
Zdroj: Chrysler
Čtyřdveřový Chrysler Airflow měl světlomety zapuštěné do karoserie mezi chladičem a blatníky, zahnutou maskou chladiče připomínající vodopád a dělené přední okno ve tvaru písmene V.|
Zdroj: Chrysler
Airflow z roku 1934 měl splývavou záď s krytem pro náhradní kolo. Zadní kola byla schovaná pod odnímatelnými kryty s ozdobou ve stylu Art Deco.|
Zdroj: Chrysler
Airflow měl rám se dvěma podélnými nosníky, ale karoserie byla z ocelového plechu na trubkové konstrukci bez tehdy obvyklého dřevěného rámu.|
Zdroj: Chrysler
Palubní deska s kruhovými ukazateli uprostřed a zavíracími skříňkami po stranách. Dlouhá zahnutá řadicí páka manuální převodovky byla na podlaze.|
Zdroj: Chrysler
Airflow měl motor posunutý dopředu nad přední nápravu, takže měl krátkou kapotu motoru zvedanou spolu s maskou chladiče.|
Zdroj: Chrysler
Sedan Chrysler Airflow z roku 1934 měl přední dveře se závěsy vpředu a zadní „sebevražedné“ dveře se závěsy vzadu.|
Zdroj: Chrysler
Přední lavicové sedadlo bylo posazeno do trubkového rámu, jehož horní část tvořila držadlo pro cestující na zadních sedadlech. Také zadní lavice byla velmi pohodlná s opěrkami loktů po stranách.|
Zdroj: Chrysler
Zadní kola Chrysleru Airflow poháněl řadový osmiválec s objemem 4,9 litru. Později byl objem zvýšen na 5,3 litru a výkon ze 122 na 130 koní.|
Zdroj: Chrysler
Souběžně se sedanem se vyrábělo dvoudveřové kupé se splývavou zádí a širokými dveřmi se třemi závěsy vpředu.|
Zdroj: Chrysler
Některá kupé měla odlišné větrací otvory motorového prostoru a jednodušší nárazníky.|
Zdroj: Chrysler
Airflow z roku 1935 měl novou masku chladiče, jeden větrací otvor na bocích a široké chromované nárazníky se svislými sloupky.|
Zdroj: Chrysler
Místo „vodopádové“ mřížky dostal Airflow (na obrázku vpravo) konvenčněji řešenou masku chladiče, podobnou masce modelu Airstream (vlevo).|
Zdroj: Chrysler
Osmimístný Chrysler Airflow Custom Imperial (CW) z roku 1935 měl rozvor 3 720 mm a karoserií LeBaron.|
Zdroj: Chrysler
DeSoto, divize koncernu Chrysler, nabízela v letech 1934 až 1936 levnější verzi Chrysleru Airflow, nazvanou DeSoto Airflow a vyráběnou ve čtyřdveřovém a dvoudveřovém provedení.|
Zdroj: Chrysler
V roce 1936 dostal Airflow další novou masku chladiče se svislým mřížováním a jednou vodorovnou lištou.|
Zdroj: Chrysler
Na zádi se objevil zavazadelník s víkem otevíraným nahoru a zadní světla byla přemístěna z nárazníku do blatníků.|
Zdroj: Chrysler
Vozy Airflow ročníku 1937 měly nižší masku chladiče s vodorovným mřížováním a na kapotě motoru se objevily dvě malé vodorovné mřížky.|
Zdroj: Chrysler
V posledním roce výroby byly sedany Airflow zkrášleny bočními chromovanými lištami ve výši klik dveří.|
Zdroj: Chrysler
Airflow Custom Imperial se stal v roce 1937 oficiálním vozem filipínského prezidenta Manuela L. Quezona.|
Zdroj: Chrysler