V modelovém roce 1970 převzal Plymouth Duster od sedanu Valiant prakticky beze změn celý předek s širokou maskou chladiče.|
Zdroj: Plymouth
Podle loga, které pro Duster vytvořil Thomas Bertsch, designer interiérů automobilky Chrysler, byl duster ničivý prachový vír, nazývaný také „twister“.|
Zdroj: Plymouth
Plymouth Duster 340 s černými pruhy na bocích poháněl motor V8 s objemem 5 563 cm3 a nejvyšším výkonem 278 koní.|
Zdroj: Plymouth
Proti stupňovité zádi sedanu Valiant byl dvoudveřový Duster semi-fastback se střechou plynule splývající směrem k zádi spolu se silně skloněným zadním oknem.|
Zdroj: Plymouth
Plymouth Duster z roku 1971 měl vzadu dvojice vodorovných koncových světel bez rámečků.|
Zdroj: Plymouth
Kupé Plymouth Duster 340 s pohonem zadních kol vidlicovým osmiválcem měl pohotovostní hmotnost 1 483 kg a dosahoval rychlost přes 200 km/h.|
Zdroj: Plymouth
Boční linie Dusteru s mírně zvednutými zadními blatníky připomínala láhev Coca-Coly. Boky ozvláštňoval výrazný prolis.|
Zdroj: Plymouth
Modelový rok 1972 nepřinesl žádné zásadní změny. K malé obměně došlo u pozičních světel na bocích a do masky chladiče se vrátily malé obdélníkové pomocné světlomety.|
Zdroj: Plymouth
Některé speciální edice Dusteru měly vinylový potah části střechy orámovaný lištou.|
Zdroj: Plymouth
I v České republice se dal koupit kvalitně restaurovaný Plymouth Duster s osmiválcovým motorem.|
Zdroj: Plymouth
Plymouth Duster 360 poháněl vidlicový osmiválec LA s objemem 5 898 cm3 a karburátorem Carter, jehož výkon byl snížen kvůli emisním omezením na 248 koní.|
Zdroj: Plymouth
V souladu s designovými změnami modelů Valiant dostal Duster v modelovém roce 1973 novou kapotu, přední masku, přední blatníky a nárazníky.|
Zdroj: Plymouth
Od roku 1973 se zadní světla montovala zvenku a byla orámovaná.|
Zdroj: Plymouth
Plymouth Gold Duster z roku 1973 s vinylovou střechou, pruhy na bocích a pneumatikami s bílými boky.|
Zdroj: Plymouth
Duster měl „zlomenou“ palubní desku a obdélníkový rychloměr před volantem. Páka ovládání automatické převodovky byla umístěna na sloupku řízení.|
Zdroj: Plymouth
Plymouth Duster z roku 1974 byl již vybaven bezpečnostními pásy. Novinkou byl Duster 360 s kotoučovými brzdami s posilovačem a pruhy na bocích.|
Zdroj: Plymouth
Také v roce 1974 se dal koupit speciál Gold Duster s ozdobnými pruhy na bocích a vinylovou střechou.|
Zdroj: Plymouth
V roce 1975 se Plymouth Duster vrátil k jednodušší mřížce chladiče s hlouběji ponořenými pomocnými světlomety.|
Zdroj: Plymouth
V posledním roce výroby měl Plymouth Duster 340 efektní široké pruhy na bocích a na kapotě falešný nasávací otvor.|
Zdroj: Plymouth
Dustery z roku 1976 měly kola a nárazníky lakované v barvě karoserie. Za povšimnutí stojí děrované puklice kol.|
Zdroj: Plymouth