Vícečlánkové městské autobusy Van Hool: Dva klouby

1/12
Přehled fotografií
Zavřít
  • Van Hool AGG300
    Van Hool AGG300| Zdroj: AutoProfi
  • Van Hool AGG300
    Van Hool AGG300| Zdroj: AutoProfi
  • Van Hool AGG300
    Van Hool AGG300| Zdroj: AutoProfi
  • Na konci prvního článku vpravo se nachází 9,2litrový motor
    Na konci prvního článku vpravo se nachází 9,2litrový motor| Zdroj: AutoProfi
  • Palivová nádrž se nachází v prvním článku na levé straně
    Palivová nádrž se nachází v prvním článku na levé straně| Zdroj: AutoProfi
  • Pohled zezadu skrze interiér se dvěma klouby vzbuzuje údiv
    Pohled zezadu skrze interiér se dvěma klouby vzbuzuje údiv| Zdroj: AutoProfi
  • Van Hool AGG300
    Van Hool AGG300| Zdroj: AutoProfi
  • Van Hool AGG300
    Van Hool AGG300| Zdroj: AutoProfi
  • Van Hool AGG300
    Van Hool AGG300| Zdroj: AutoProfi
  • Obrovská délka budí obdiv
    Obrovská délka budí obdiv| Zdroj: AutoProfi
  • Nejdelší autobus se v současnosti nachází v modernizovaném provedení
    Nejdelší autobus se v současnosti nachází v modernizovaném provedení| Zdroj: AutoProfi
  • Zalomení kloubu je značné, což je nutné pro průjezd prudkými oblouky
    Zalomení kloubu je značné, což je nutné pro průjezd prudkými oblouky| Zdroj: AutoProfi
Van Hool AGG300
Van Hool AGG300
Van Hool AGG300
Na konci prvního článku vpravo se nachází 9,2litrový motor
Palivová nádrž se nachází v prvním článku na levé straně
Pohled zezadu skrze interiér se dvěma klouby vzbuzuje údiv
Van Hool AGG300
Van Hool AGG300
Van Hool AGG300
Obrovská délka budí obdiv
Nejdelší autobus se v současnosti nachází v modernizovaném provedení
Zalomení kloubu je značné, což je nutné pro průjezd prudkými oblouky