Vícečlánkové městské autobusy Van Hool: Dva klouby
11
/
12
Prohlédnout znovu
Vícečlánkové městské autobusy Van Hool: Dva klouby
Van Hool AGG300
|
AutoProfi
Van Hool AGG300
|
AutoProfi
Van Hool AGG300
|
AutoProfi
Na konci prvního článku vpravo se nachází 9,2litrový motor
|
AutoProfi
Palivová nádrž se nachází v prvním článku na levé straně
|
AutoProfi
Pohled zezadu skrze interiér se dvěma klouby vzbuzuje údiv
|
AutoProfi
Van Hool AGG300
|
AutoProfi
Van Hool AGG300
|
AutoProfi
Van Hool AGG300
|
AutoProfi
Obrovská délka budí obdiv
|
AutoProfi
Nejdelší autobus se v současnosti nachází v modernizovaném provedení
|
AutoProfi
Zalomení kloubu je značné, což je nutné pro průjezd prudkými oblouky
|
AutoProfi
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava