Vícečlánkové městské autobusy Van Hool: Dva klouby
10
/
12
Prohlédnout znovu
Vícečlánkové městské autobusy Van Hool: Dva klouby
Van Hool AGG300
|
AutoProfi
Van Hool AGG300
|
AutoProfi
Van Hool AGG300
|
AutoProfi
Na konci prvního článku vpravo se nachází 9,2litrový motor
|
AutoProfi
Palivová nádrž se nachází v prvním článku na levé straně
|
AutoProfi
Pohled zezadu skrze interiér se dvěma klouby vzbuzuje údiv
|
AutoProfi
Van Hool AGG300
|
AutoProfi
Van Hool AGG300
|
AutoProfi
Van Hool AGG300
|
AutoProfi
Obrovská délka budí obdiv
|
AutoProfi
Nejdelší autobus se v současnosti nachází v modernizovaném provedení
|
AutoProfi
Zalomení kloubu je značné, což je nutné pro průjezd prudkými oblouky
|
AutoProfi
Karbon, aramid a rychlé pruhy. BMW ukazuje sportovní doplňky pro kombík řady 5
Luxusní elektrický Cadillac Lyriq v Německu vyjde v přepočtu na 2 miliony. Co nabízí?
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!