Design interiéru připomíná ForTwo, nenechte se ale zmást, například rádio z něj pasovat nebude. Uměl být však podobně dobře vybavený a barevný.|
Zdroj: Svět motorů
Přední kufr se otevírá poněkud krkolomně, potažením za červenou páčku v kastlíku před spolujezdcem|
Zdroj: Svět motorů
Rychloměr a otáčkoměr měly všechny verze, dva prostřední budíky jsou raritnější. Ukazatel teploty chladicí kapaliny ukazuje skutečné hodnoty nad 100 stupňů Celsia.|
Zdroj: Svět motorů
Roadster měl až tři druhy řazení: základní poloautomat Softip vyžadoval na přeřazení ťuknutí do páky, podřazoval ale sám, lepší Softouch řadil sám i nahoru a vrcholem byla pádla pod volantem.|
Zdroj: Svět motorů
Roadster měl až tři druhy řazení: základní poloautomat Softip vyžadoval na přeřazení ťuknutí do páky, podřazoval ale sám, lepší Softouch řadil sám i nahoru a vrcholem byla pádla pod volantem.|
Zdroj: Svět motorů
Řídicí jednotka komfortu a aktuace SAM ráda navlhne a poté dělá problémy. Dá se to řešit klasickým přepájením spojů skrz díru, tolerance jsou na to dostatečně veliké. V kompaktním balení je ale seskládaná jako lasagne a jakýkoliv zásah vyžaduje její otevření a ohnutí, tedy i spolehnutí se na elasticitu křehnoucího plastu.|
Zdroj: Svět motorů
Smart Roadster|
Zdroj: Svět motorů
I tak smutný kousek jako ten náš může mít hezký interiér. Takže sklopte sedačku řidiče a spolujezdce, šoupněte je úplně dopředu a strčte ruce mezi kobereček a podlahu, kde se skrývá voda, pomalu demolující polstrování i elektroniku.|
Zdroj: Svět motorů
Každodenní realita života s hlavou ve výšce světlometů ostatních aut. Stačí, aby za vámi stálo třeba BMW X7 jako na obrázku, a řidič přes odrazy skoro nevidí.|
Zdroj: Svět motorů
Jako by nestačil malý otvor, tohle v něm určitě nechcete vidět, pokud to s roadsterem myslíte vážně. Motorový prostor je špinavý a orezlý, jsou viditelné i úniky oleje a trubky klimatizace jsou úplně ulomené.|
Zdroj: Svět motorů
Díru v nárazníku vyřešil předchozí majitel posunutím registrační značky nepatrně výš, než by měla být. To rozhodně nedoporučujeme.|
Zdroj: Svět motorů