Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Koupili jsme poslední evropský lidový sporťák! Žít s ním je krásné prokletí

Design interiéru připomíná ForTwo, nenechte se ale zmást, například rádio z něj pasovat nebude. Uměl být však podobně dobře vybavený a barevný.
Přední kufr se otevírá poněkud krkolomně, potažením za červenou páčku v kastlíku před spolujezdcem
Rychloměr a otáčkoměr měly všechny verze, dva prostřední budíky jsou raritnější. Ukazatel teploty chladicí kapaliny ukazuje skutečné hodnoty nad 100 stupňů Celsia.
Roadster měl až tři druhy řazení: základní poloautomat Softip vyžadoval na přeřazení ťuknutí do páky, podřazoval ale sám, lepší Softouch řadil sám i nahoru a vrcholem byla pádla pod volantem.
15 Fotogalerie
František Pisarovič
Diskuze (3)

Auto, na které už každý zapomněl. Auto, které má startování uprostřed, turbomotor s vysokým specifickým výkonem a takové ty cool budíky, které ukazují plnicí tlak. Uhodnete, o co jde?

Dnešní Auta z pekla budou trochu jiná. Vykročili jsme z pohodlí virtuálního studia a vynaložili vlastní, tvrdě vydřený kapitál na jeden z posledních evropských sporťáků. Sice s kompromisy, ale bez prémiové cenovky. 

Problémů ale má hned několik. Vyráběl se pouze dva roky a trpěl na problémy s kvalitou, podobně jako všichni jeho sourozenci. Zatékalo do něj, měl dvojnásobný počet svíček než válců a ty se měnily tak, že z toho zůstává rozum stát. 

Řada náhradních dílů už dnes navíc není k dostání a pokud jsou, stojí absurdní peníze. A to jsme se ještě nezačali bavit o tom, když se vám porouchá plátěná stahovací střecha. 

Tak jako tak, když se spojí ideální cesta, vzácné meziobdobí bez poruch, ideální venkovní teplota (pokojová) a vlhkost (žádná), všechno trápení se rozplyne v obláčku výfukových plynů. A pravděpodobně i spáleného motorového oleje.

 

Vstoupit do diskuze (3)