Víte, že Ferrari postavilo tříválec? Byl dvoudobý a měl kompresor!
12
/
74
Prohlédnout znovu
Víte, že Ferrari postavilo tříválec? Byl dvoudobý a měl kompresor!
Tříválec Tipo F134
|
classicmotorsports.com
Tříválec Tipo F134
|
classicmotorsports.com
Tříválec Tipo F134
|
classicmotorsports.com
Tříválec Tipo F134
|
classicmotorsports.com
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Muzeum Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Muzeum Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Muzeum Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Muzeum Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Muzeum Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Muzeum Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Muzeum Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Muzeum Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari 250 LM (1963)
|
Petr Šindler
Ferrari 250 LM (1963)
|
Petr Šindler
Kancelář Enza Ferrariho
|
Petr Šindler
Kancelář Enza Ferrariho
|
Petr Šindler
Kancelář Enza Ferrariho se nemohla obejít bez obřího žlutého popelníku
|
Petr Šindler
Ferrari GTO
|
Petr Šindler
Ferrari F40
|
Petr Šindler
Ferrari F50
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari GTO, Ferrari F40
|
Petr Šindler
Ferrari Enzo
|
Petr Šindler
Ferrari Enzo
|
Petr Šindler
Ferrari LaFerrari
|
Petr Šindler
Ferrari LaFerrari
|
Petr Šindler
Ferrari LaFerrari
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari LaFerrari
|
Petr Šindler
Ferrari FXX K
|
Petr Šindler
Ferrari FXX K
|
Petr Šindler
Okruhový speciál P80/C vznikal pro hongkongského zákazníka čtyři roky. Jeho statickou verzi si můžete prohlédnout v Musei Ferrari až do května příštího roku.
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Alfa Romeo 8C 2300 Spider
|
Petr Šindler
Alfa Romeo 8C 2300 Spider
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Model S 125 s dvanáctiválcovým motorem z roku 1947 je vůbec prvním vozem Ferrari. Ocenit jeho krásu můžete na vlastní oči v maranellském Musei Ferrari.
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Alfa Romeo Gran Premio Tipo B P3 Aero
|
Petr Šindler
Ferrari 125 S
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari 250 GT Berlinetta Lusso
|
Petr Šindler
Ferrari 250 GT Berlinetta Lusso
|
Petr Šindler
Ferrari 250 GTO
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Monza SP1
|
Petr Šindler
Ferrari Monza SP1
|
Petr Šindler
Ferrari Monza SP1
|
Petr Šindler
Ferrari Monza SP1
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků