Víte, že Ferrari postavilo tříválec? Byl dvoudobý a měl kompresor!
15
/
74
Prohlédnout znovu
Víte, že Ferrari postavilo tříválec? Byl dvoudobý a měl kompresor!
Tříválec Tipo F134
|
classicmotorsports.com
Tříválec Tipo F134
|
classicmotorsports.com
Tříválec Tipo F134
|
classicmotorsports.com
Tříválec Tipo F134
|
classicmotorsports.com
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Muzeum Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Muzeum Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Muzeum Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Muzeum Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Muzeum Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Muzeum Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Muzeum Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Muzeum Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari 250 LM (1963)
|
Petr Šindler
Ferrari 250 LM (1963)
|
Petr Šindler
Kancelář Enza Ferrariho
|
Petr Šindler
Kancelář Enza Ferrariho
|
Petr Šindler
Kancelář Enza Ferrariho se nemohla obejít bez obřího žlutého popelníku
|
Petr Šindler
Ferrari GTO
|
Petr Šindler
Ferrari F40
|
Petr Šindler
Ferrari F50
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari GTO, Ferrari F40
|
Petr Šindler
Ferrari Enzo
|
Petr Šindler
Ferrari Enzo
|
Petr Šindler
Ferrari LaFerrari
|
Petr Šindler
Ferrari LaFerrari
|
Petr Šindler
Ferrari LaFerrari
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari LaFerrari
|
Petr Šindler
Ferrari FXX K
|
Petr Šindler
Ferrari FXX K
|
Petr Šindler
Okruhový speciál P80/C vznikal pro hongkongského zákazníka čtyři roky. Jeho statickou verzi si můžete prohlédnout v Musei Ferrari až do května příštího roku.
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Alfa Romeo 8C 2300 Spider
|
Petr Šindler
Alfa Romeo 8C 2300 Spider
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Model S 125 s dvanáctiválcovým motorem z roku 1947 je vůbec prvním vozem Ferrari. Ocenit jeho krásu můžete na vlastní oči v maranellském Musei Ferrari.
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Alfa Romeo Gran Premio Tipo B P3 Aero
|
Petr Šindler
Ferrari 125 S
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari 250 GT Berlinetta Lusso
|
Petr Šindler
Ferrari 250 GT Berlinetta Lusso
|
Petr Šindler
Ferrari 250 GTO
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Monza SP1
|
Petr Šindler
Ferrari Monza SP1
|
Petr Šindler
Ferrari Monza SP1
|
Petr Šindler
Ferrari Monza SP1
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní a nižší hmotnost
Land Rover Defender dostal hrstku novinek. Verze 130 teď nabídne i luxusní křesla vzadu
Staronová Toyota Land Cruiser 76 zaujme i dnes. Řídili jsme nejnovější facelift
Karbon, aramid a rychlé pruhy. BMW ukazuje sportovní doplňky pro kombík řady 5
Luxusní elektrický Cadillac Lyriq v Německu vyjde v přepočtu na 2 miliony. Co nabízí?
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu