Víte, že Ferrari postavilo tříválec? Byl dvoudobý a měl kompresor!
36
/
74
Prohlédnout znovu
Víte, že Ferrari postavilo tříválec? Byl dvoudobý a měl kompresor!
Tříválec Tipo F134
|
classicmotorsports.com
Tříválec Tipo F134
|
classicmotorsports.com
Tříválec Tipo F134
|
classicmotorsports.com
Tříválec Tipo F134
|
classicmotorsports.com
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Muzeum Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Muzeum Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Muzeum Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Muzeum Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Muzeum Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Muzeum Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Muzeum Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Muzeum Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari 250 LM (1963)
|
Petr Šindler
Ferrari 250 LM (1963)
|
Petr Šindler
Kancelář Enza Ferrariho
|
Petr Šindler
Kancelář Enza Ferrariho
|
Petr Šindler
Kancelář Enza Ferrariho se nemohla obejít bez obřího žlutého popelníku
|
Petr Šindler
Ferrari GTO
|
Petr Šindler
Ferrari F40
|
Petr Šindler
Ferrari F50
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari GTO, Ferrari F40
|
Petr Šindler
Ferrari Enzo
|
Petr Šindler
Ferrari Enzo
|
Petr Šindler
Ferrari LaFerrari
|
Petr Šindler
Ferrari LaFerrari
|
Petr Šindler
Ferrari LaFerrari
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari LaFerrari
|
Petr Šindler
Ferrari FXX K
|
Petr Šindler
Ferrari FXX K
|
Petr Šindler
Okruhový speciál P80/C vznikal pro hongkongského zákazníka čtyři roky. Jeho statickou verzi si můžete prohlédnout v Musei Ferrari až do května příštího roku.
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Alfa Romeo 8C 2300 Spider
|
Petr Šindler
Alfa Romeo 8C 2300 Spider
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Model S 125 s dvanáctiválcovým motorem z roku 1947 je vůbec prvním vozem Ferrari. Ocenit jeho krásu můžete na vlastní oči v maranellském Musei Ferrari.
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Alfa Romeo Gran Premio Tipo B P3 Aero
|
Petr Šindler
Ferrari 125 S
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari 250 GT Berlinetta Lusso
|
Petr Šindler
Ferrari 250 GT Berlinetta Lusso
|
Petr Šindler
Ferrari 250 GTO
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Monza SP1
|
Petr Šindler
Ferrari Monza SP1
|
Petr Šindler
Ferrari Monza SP1
|
Petr Šindler
Ferrari Monza SP1
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
Ferrari Maranello
|
Petr Šindler
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu