Kupé Aérosport převzalo od Aérodyne řadu stylistických prvků, včetně posuvné střechy, kapkovitých blatníků, prahových stupaček, masky chladiče a umístění světlometů.|
Zdroj: Wheelsage.org
Závodní vůz Voisin Laboratoire z roku 1923 byl jedním z prvních automobilů se samonosnou karoserií.|
Zdroj: Wikipedia
Kupé Aérosport vycházelo z modelu C25 Aérodyne (na obrázku). Byl to čtyřdveřový vůz se splývavou zádí a neobvyklým designem s posuvnou střechou.|
Zdroj: Wallalphacoders.com
Voisin C25 Aérodyne mělo splývavou záď a zakrytá zadní kola.|
Zdroj: Wikipedia
Neobvyklá byla pětiúhelníková boční okna a lesklé orámování podběhů kol a prahů.|
Zdroj: Wheelsage.org
Voisin C27 Aérosport měl vyvážené tvary ve stylu Art Deco, které z profilu připomínaly průřez křídla letadla.|
Zdroj: Wheelsage.org
Úzké přední blatníky byly vyztuženy vzpěrami zakotvenými v rámu masky chladiče.|
Zdroj: Supercars.net
Proti sedanu Aérodyne byl Aérosport nižší a na zádi měl větší zavazadlový prostor s náhradním kolem umístěným zevnitř na víku kufru.|
Zdroj: Supercars.net
Celý interiér byl čalouněný látkou s nápadným geometrickým vzorem.|
Zdroj: Wheelsage.org
Kupé Aérosport mělo hranatou palubní desku se spoustou ručkových přístrojů a čtyřramenný volant velkého průměru.|
Zdroj: Supercars.net
Zadní kola poháněl vpředu umístěný třílitrový řadový šestiválec s šoupátkovým rozvodem (Knight) a nejvyšším výkonem 106 k (78 kW).|
Zdroj: Supercars.net
Všude, kde se tento skvost na kolech objevil vzbudil zasloužený obdiv.|
Zdroj: Wikipedia
Aérosport měl nízko posazené světlomety a možnost startování motoru klikou.|
Zdroj: Wikipedia
Když se posuvná část střechy přemístila směrem dozadu, zakryla pevné zadní okno. Aby měl řidič aspoň nějaký výhled dozadu měla další malé zadní okénko.|
Zdroj: Wheelsage.org
Automobily Voisin zdobila stylizovaná soška ptáka s nahoru vzepjatými křídly, umístěná na zátce hrdla chladiče. |
Zdroj: Wheelsage.org