Volanty: Spousta funkcí v jednom balení|
Zdroj: Svět motorů
Volanty: Spousta funkcí v jednom balení|
Zdroj: Svět motorů
Tatra Präsident (1897)|
Zdroj: Svět motorů
Laurin Klement Voiturette A|
Zdroj: Svět motorů
Škoda 860 (1932)|
Zdroj: Svět motorů
Škoda 1201 (1952)|
Zdroj: Svět motorů
Buick Electra (1975)|
Zdroj: Svět motorů
Lukáš Vaněk|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Enyaq iV Founders Edition|
Zdroj: Svět motorů
U tvarování věnce volantu je důležité, aby dobře padl do ruky a aby palce byly v ideální pozici vůči ovládacím tlačítkům na ramenech|
Zdroj: Svět motorů
Velmi důležitá je ryska, značící střed volantu. Na sloupku řízení je opět značka a na výrobní lince musí dělník velmi přesně namontovat volant tak, aby nebyl přesazený.|
Zdroj: Svět motorů
Alfa Romeo F1|
Zdroj: Svět motorů
Peugeot 308|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Tesla Model S Plaid|
Zdroj: Tesla
Byton M-Byte|
Zdroj: Byton
Aston Martin Valkyrie|
Zdroj: acz
Jiří Král|
Zdroj: Svět motorů
Kostra moderního volantu je odlita ze sloučeniny hořčíku a hliníku, aby byla co nejlehčí. Zde s první polyuretanovou vrstvou.|
Zdroj: Svět motorů
Výřez pro airbag se u nové generace zmenšil a ve spodní části se objevila řídicí jednotka systému pro detekci držení volantu rukama|
Zdroj: Svět motorů
U loňského konceptu Audi Grandsphere zvolili konstruktéři schování volantu do palubního panelu|
Zdroj: Svět motorů
Koncept Hyundai Prophecy z roku 2020 s volantem nepočítá. K ovládání vozu slouží dva integrované joysticky, což má zajistit řidiči větší životní prostor.|
Zdroj: Svět motorů
Ve velkoprostorovém konceptu Mini Vision Urbanaut se v případě potřeby volant jen přisune co nejblíže k palubní desce|
Zdroj: Svět motorů