Volkswagen 1500 a 1600 (Typ 3): Dozadu se vešel motor i zavazadla
4
/
18
Prohlédnout znovu
Volkswagen 1500 a 1600 (Typ 3): Dozadu se vešel motor i zavazadla
Dvoudveřový Volkswagen 1500 Limousine se stupňovitou zádí měl pontonovou karoserii s velkými okny.
|
Volkswagen
Volkswagen 1500 poháněl plochý čtyřválec s objemem 1,5 litru, odvozený z motoru Brouka. Jeho výška byla úpravou vzduchového chlazení snížena, čímž se o něco zvětšil zadní zavazadlový prostor.
|
Volkswagen
VW 1500 měl rozvor 2400 mm a vnější rozměry 4225 x 1605 x 1475 mm. Připravený k jízdě vážil 850 kg a dosahoval rychlost 125 km/h a verze S 135 km/h.
|
Volkswagen
Všechny vyráběné verze Typu 3 měly přední zavazadlový prostor a zadní prostor pro zavazadla nad motorem.
|
Volkswagen
Dvoudveřový sedan VW 1500 měl proti Brouku hranatější pontonovou karoserii s velkými okny a hladkými boky.
|
Volkswagen
Současně se sedanem se začalo prodávat třídveřové kombi Variant. Na rozdíl od sedanu mělo kombi šest bočních oken a nad zadními koly svislé větrací štěrbiny.
|
Volkswagen
Nahoru zvedané zadní víko usnadňovalo přístup k zavazadlům. Pod podlahou kufru byl umístěn motor.
|
Volkswagen
Zadní zavazadelník se dal prodloužit sklopením zadních sedadel.
|
Volkswagen
V karosárně Karmann bylo také postaveno 12 prototypů kabrioletů odvozených ze sedanů Typu 3. Ty se ale do výroby nedostaly.
|
Wheelsage.org
Kabriolet VW 1500 měl plátěnou střechu složenou za zadními sedadly.
|
Volkswagen
Od srpna 1965 byla nabídka rozšířena o dvoudveřový model VW 1600 TL (Touren-Limousine) se splývavou zádí.
|
Volkswagen
VW 1600 TL měl objem prostoru pro zavazadla 260 litrů a na zadních blatnících svislé větrací štěrbiny.
|
Tomáš Haas
VW 1600 Variant v pozdějším provedení s pozměněnými předními blikači a zadními svítilnami.
|
favcars.com
V jednoduché palubní desce byly před dvouramenným volantem umístěny tři samostatné kruhové přístroje.
|
favcars.com
V brazilském São Bernardo se v letech 1968 až 1980 vyráběl model VW 1600, který se od evropského provedení výrazně lišil.
|
classiccarcatalogue.com
Podvozek brazilského VW 1600 byl převzat z kupé VW Karmann-Ghia a motor z Brouka. Ten měl větrák nad motorem, takže kufr se dozadu nevešel.
|
curbsideclassic.com
V Brazílii se také vyrábělo kombi VW 1600 Variant se čtyřmi bočními okny a čtyřmi světlomety.
|
curbsideclassic.com
VW 1600 TL v brazilském podání mělo čtyři světlomety a odlišně tvarované sloupky C a boční okna.
|
wikiwand.com
Mnoho povyku pro nic? Z Tesly Cybertruck je stále kusovka
DMC uvádí nový tuning pro Lamborghini Revuelto: Za 9 milionů má karbon navíc
Velký test nealko piv prodávaných v Česku: Kvalita a roste! A zájem taky
Chcete přespat v muzeu Ferrari v Maranellu? Airbnb nabízí postel vedle vítězných formulí
Retrotest Renault Mégane Scenic 2,0 – Druhá zkušenost...
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu