Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Plný plyn netřeba
1
/
15
Prohlédnout znovu
Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Plný plyn netřeba
Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Plný plyn netřeba
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI
|
acz
Caddy chválíme za samostatné ukazatele naplnění nádrží na CNG (zelená vlevo) a benzin (žlutá vpravo)
|
acz
Přístrojová deska caddy spojuje praktičnost s dávkou elegance
|
acz
Provedení TGI standardně obsahuje šestistupňovou převodovku (přímo řazenou nebo DSG) a paket Bluemotion se systémem Start-stop
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI
|
acz
Vestavba Bott Vario v pravé části nákladového prostoru zahrnovala velké hliníkové zásuvky
|
acz
Plastové šuplíčky upevněné spolu s košíkem na velké plechové desce měly jednoduché a praktické zavírání
|
acz
Na přepážce mezi prostorem pro posádku a náklad se nacházalo kotvení s popruhem pro neskladné předměty
|
acz
Přeplňovaná zážehová čtrnáctistovka upravená na zemní plyn zabírá v motorovém prostoru málo místa. Musí se do něj vejít také objemný dvoulitr TDI.
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI
|
acz
Nádrže CNG na celkových 37 kg plynu se nacházejí zejména za zadní nápravou
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI
|
acz
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz
TEST Audi A4 Avant 40 TDI – Dlouhé nohy za skvělou cenu
Před startem Rallye Šumava Klatovy: Kopecký chce jedenáctý titul